: Досліджуємо склад чисел першого десятка.

Про матеріал
Матеріал до уроку у першому класі за програмою Шияна на основі новогоДержавного стандарту
Перегляд файлу

Тема: Досліджуємо склад чисел першого десятка.

Мета: Удосконалювати вміння учнів виконувати вправи та розв’язувати  задачі  на  засвоєння  і  застосування  таблиць  додавання  і  віднімання  чисел  в  межах  10; формувати обчислювальні навички і вміння; розвивати логічне мислення,  обчислювальні  вміння,  самостійність,   увагу,  пам’ять;   виховувати  акуратність,  старанність,  працьовитість.

Обладнання: презентація у програмі Power Point, запис музичного супроводу для  руханки.

                                Хід уроку

І. Організаційна частина.

                     Всі  почули ви дзвінок

                    Він покликав на урок!

                    Кожен з вас приготувався,

                    На перерві постарався.

                    Зараз сядуть всі дівчатка,

                     А за ними і хлоп’ятка.

Зараз ми усі разом покажемо з яким настроєм ми сьогодні прийшли на урок.

- Я хочу, щоб хороший настрій у вас не змінився до кінця уроку, а  навпаки збільшився.

ІІ. Стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів.

- Давайте прочитаємо на слайді девіз уроку.

«Працюй творчо, відповідай швидко, точно і правильно».

ІІІ. Робота над темою уроку.

Усний рахунок

1. Робота в парах

Яка пара швидше викладе ряд чисел від 1 до 10.

2. Весела лічба. Мовчанка.

(Відповіді учні показують за допомогою математичного віяла)

 Скільки сонечок у небі?

 Скільки вогників у світлофора?

 Скільки коліс у машини?

 Скільки вушок у котика?

 Скільки кольорів у веселки?

 Скільки сторін у п'ятикутника?

Усні відповіді.

о Яке число стоїть між числами 4 і 6 ?

о Яке число передує числу 7?

о Яке наступне число після числа 4?

о Яке число дістанемо, коли до 9 додати 1?

3. Допоможи тваринкам правильно побудувати вежі.

4. Хвилинка каліграфії .

Кожна людина починає свій новий день із чистої водички. І ми почнемо наш урок із джерельця чистоти — з хвилинки каліграфії. Гарно і акуратно у зошитах  напишемо рядок цифр

У назвах казок, які я читатиму, знайдіть числа і позначте їх у зошиті відповідними цифрами:

- «Один палець»,

-  «Дві кізочки»,

- «Троє поросят»,

- «Чотири рясні дощі»,     

-     «П’ять бажань»,

-  «Про змія, у якого шість голів»,

-  «Сім козаків, і восьмий, який був отаманом»,

- «Дев’ять братів і десята сестра Галя».

- Перевіримо які числа ви записали.

(1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10)

- У якому порядку (зростання чи спадання) записані цифри математичного диктанту?

- Назвіть цей ряд чисел у порядку спадання від 10 до 1.

- Діти, а навіщо нам цифри?

Відповіді дітей:

- Наука математика не може існувати без цифр

- Ми можемо додавати і віднімати за допомогою цифр, а також розв’язувати  приклади і задачі.

5. Математичний диктант.

- -А чого більше на нашій планеті, води чи суші?

- - А з чого починається вода? ( з краплинки )

- - Так ось маленька краплинка дає нам завдання написати математичний диктант.

- Ви повинні будете записати усі цифри, які почуєте у характеристиці нашої героїні. Будьте уважними, записуйте тільки цифри.

- Я — одна (1) із багатьох крапельок великого світового океану, який об’єднує у собі чотири (4) океани, три (3) десятки морів. Всього сім (7) десятків відсотків поверхні Землі вкрито водою. У нас в Україні є два (2) моря: Чорне і Азовське. Тіло людини складають вісім (8) десятків відсотків із води. Близько шести (6) літрів води за один (1) день може випити сім’я із чотирьох (4) чоловік.

143728614

6. Робота на дошці і в зошитах з друкованою основою.

Упізнай числа за описами

 Це число стоїть між числами 5 і 7;

 Це число наступне до числа 9;

 Це число попереднє до числа 2;

 Якщо до цього числа додати 1, буде 8;

 Якщо від цього числа відняти 1, буде 4.

7. Розділити множину фігур на підмножини, відповідно до рівності.

8. Скласти рівності на додавання за схемами.

9. Знайти значення виразів (самостійно), 4 учні пишуть склад числа на дошці.

10. Скласти та розв’язати задачі.

11. Робота на нетбуках тест.

12. Робота по Розумниках.

13. Робота з геометричним матеріалом.

Ділитися на три групи, перша група складає овал, друга – чотирикутник, третя – трикутник.

ІV. Підсумок уроку.

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
1 лютого 2022
Переглядів
275
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку