Портфоліо. Досвід моєї педагогічної роботи як вчителя мистецтва. В портфоліо вміщено проблема над якою працюю, життєве кредо, місце навчання, педагогічний стаж, кваліфікаційна категорія, досягнення учнів, підвищення кваліфікації.
Портфоліовчителя мистецтвакомунального закладу «Луганський обласний ліцей фізичної культури і спорту»Мельничук Ліни Геннадіївни
Номер слайду 2
Педагогічна освіта У 2011 році закінчила Слов’янський державний педагогічний університет та здобула кваліфікацію магістра педагогічної освіти, викладача педагогіки та психології. Загальний педагогічний стаж: 15 років. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст ІІ категорії
Номер слайду 3
Проблема над якою працюю: Формування мистецтвознавчих та культурологічних знань шляхом індивідуалізації навчально-виховного процесу
Номер слайду 4
Життєве кредо. Кожна дитина неповторна й унікальна. Якщо створити умови для її розвитку, в дитини неодмінно відкриються здібності, закладені в ній природою». В. Сухомлинський.
Номер слайду 5
Застосування ІКТ на уроках мистецтва сприяє всебічному та гармонійному розвитку особистості дитини, насамперед розвитку її творчих здібностей та дозволяє:
Номер слайду 6
На своїх уроках використовую інтерактивні методи навчання:«Мікрофон»«Коло»«Мозковий штурм»«Чистий аркуш»«Дерево знань»«Навчаючи – вчуся»
Номер слайду 7
У своїй роботі використовую нетрадиційні види уроків: Урок - вікторина. Урок – інтерв’ю. Урок - конкурс. Урок - подорож. Урок - КВК
Номер слайду 8
Відкриті уроки та виховні заходи у 10-х класах Тема уроку: Музично-танцювальна магія африканців. Мета: 1) формування предметних компетентностей: ознайомитися з музичною культурою африканського континенту: музичні стилі, інструменти, супровід обрядів, танці; 2) формування ключових компетентностей:- обізнаність: уміння аналізувати та оцінювати музичні традиції, характеризувати танцювальне мистецтво африканців; - комунікація: розвивати уміння працювати в групах, креативне мислення;3) формування громадянських компетентностей: виховувати ціннісне ставлення до музичного мистецтва африканського регіону. Тема уроку: Архітектура, скульптура і живопис Латинської Америки. Мета: формування предметних компетентностей: ознайомитися з архітектурою, образотворчим мистецтвом Латинської Америки; прослідкувати за рисами, які вплинули на розвиток мистецтва континенту; формування ключових компетентностей:- обізнаність: уміння оцінювати архітектурні традиції, характеризувати образотворче мистецтво латиноамериканців;- комунікація: розвивати уміння працювати в групах, креативне мислення; формування громадянських компетентностей: виховувати ціннісне ставлення до образотворчого мистецтва країн Латинської Америки.
Номер слайду 9
Відкриті уроки та виховні заходи у 9-х класах. ТЕМА: Види і жанри кіно. Створення кінопроектів. МЕТА: 1) формувати комплекс ключових міжпредметних компетентностей у процесі опанування теми про види і жанри кіномистецтва; розглянути складові кінематографу, визначити основні елементи художньо-образної мови кінематографічного мистецтва; надати знання про специфіку мистецтва кіно, розкриваючи його особливості;2) розвивати вміння класифікувати кіно за видами (документальне, анімаційне, художнє), жанрами (мелодрама, комедія, фантастика, пригоди, детектив і т.д.), орієнтуватись у знаннях кінозасобів та спецефектів, висловлювати власні враження під час спілкування з творами цього виду мистецтва, використовуючи спеціальну мистецьку термінологію; розвивати творчі здібності у створенні власного кінопроекту;3) виховувати ціннісно-світоглядні орієнтації у сфері кіномистецтва, потреби у творчому самовираженні та естетичному самовдосконаленні