Відкриті уроки та виховні заходи у 10-х класах Тема уроку: Музично-танцювальна магія африканців. Мета: 1) формування предметних компетентностей: ознайомитися з музичною культурою африканського континенту: музичні стилі, інструменти, супровід обрядів, танці; 2) формування ключових компетентностей:- обізнаність: уміння аналізувати та оцінювати музичні традиції, характеризувати танцювальне мистецтво африканців; - комунікація: розвивати уміння працювати в групах, креативне мислення;3) формування громадянських компетентностей: виховувати ціннісне ставлення до музичного мистецтва африканського регіону. Тема уроку: Архітектура, скульптура і живопис Латинської Америки. Мета: формування предметних компетентностей: ознайомитися з архітектурою, образотворчим мистецтвом Латинської Америки; прослідкувати за рисами, які вплинули на розвиток мистецтва континенту; формування ключових компетентностей:- обізнаність: уміння оцінювати архітектурні традиції, характеризувати образотворче мистецтво латиноамериканців;- комунікація: розвивати уміння працювати в групах, креативне мислення; формування громадянських компетентностей: виховувати ціннісне ставлення до образотворчого мистецтва країн Латинської Америки.
Відкриті уроки та виховні заходи у 9-х класах. ТЕМА: Види і жанри кіно. Створення кінопроектів. МЕТА: 1) формувати комплекс ключових міжпредметних компетентностей у процесі опанування теми про види і жанри кіномистецтва; розглянути складові кінематографу, визначити основні елементи художньо-образної мови кінематографічного мистецтва; надати знання про специфіку мистецтва кіно, розкриваючи його особливості;2) розвивати вміння класифікувати кіно за видами (документальне, анімаційне, художнє), жанрами (мелодрама, комедія, фантастика, пригоди, детектив і т.д.), орієнтуватись у знаннях кінозасобів та спецефектів, висловлювати власні враження під час спілкування з творами цього виду мистецтва, використовуючи спеціальну мистецьку термінологію; розвивати творчі здібності у створенні власного кінопроекту;3) виховувати ціннісно-світоглядні орієнтації у сфері кіномистецтва, потреби у творчому самовираженні та естетичному самовдосконаленні