Музично-ритмічні вправи

Про матеріал
Приклад№5 Тема: Шумові звуки Обладнання: порожня жерстяна банка з під напою наповнена крупою. кришки для консервації, зв’язані між собою мотузкою, (отвір всередині кришки).
Перегляд файлу

Приклад№ 4

Тема: Пауза

Вчитель: Ви вже знаєте, що пауза- це знак мовчання в музиці. Будемо його показувати , як знак тиші. (вказівний палець біля губ)

Картинка к слову «Тихо, Тише» - Сеть словесных ассоциаций

Пограємо в гру.

  1. Коли я кажу «Звук» - ви можете співати або видавати будь які звуки. Коли кажу «пауза» - ви показуєте «тихо».
  2. На дошці написаний ритм і паузи. Діти разом з вчителем плескають ритм (ТА, ТІ-ТІ), а на паузу – показують знак тиші.
  3. Учні співають разом улюблену пісню. Вчитель в будь який момент вигукує : «пауза» і діти повинні показати знак тиші.

 

Приклад№5

Тема: Шумові звуки

Обладнання: порожня жерстяна  банка з під напою наповнена крупою.

                    кришки для консервації, зв’язані  між собою мотузкою, (отвір всередині кришки).

                        

 

Вчитель: Діти, ми вже говорили, що шумові звуки це шум дощу на дворі, дзижчання комах, шелест листя… Таких звуків дуже багато. А ще є шумові  музичні інструменти – барабани, бубон,  трикутник, маракаси, тріскачки та багато інших. А ще інструменти можна робити самому. Я сьогодні вам принесла таку банку всередині з крупою, коли її трясти, то буде чути звук і кришки, на яких теж можна грати. Зараз спробуємо під музику.

Вчитель дає дітям інструменти, грає мелодію. Діти повинні відтворити ритм під музику.

  1. Можна розказати коротке оповідання. Завдання дітей : відтворити за допомогою рук і рота шумові ефекти.

«Одного разу хлопчик вийшов на двір. Піднявся вітер (труть долоні одна об одну), зашелестіли листочки на деревах ( шшшшшш), почав крапати невеличкий дощик ( клацають язиком). Хлопчик  побачив, що на землі в листочках, заплуталась комаха (дж-ж-ж). Він підбіг, допоміг маленькій комашці і та полетіла, подякувавши (дз-з-з). Дощик почав капати швидше ( клацають язиком) і полив рясний дощ (плескають в долоні). Хлопчик побіг додому і заховався. Незабаром дощик закінчився  і виглянуло сонечко (діти усміхнулись).

  1. Можна зробити  оркестр шумових інструментів, використовуючи і саморобні. Під музику діти ритмічно грають на інструментах, вчитель диригує.

 

docx
Додав(-ла)
Мегедин Орися
Додано
29 березня 2023
Переглядів
2487
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку