Приклад№ 4
Тема: Пауза
Вчитель: Ви вже знаєте, що пауза- це знак мовчання в музиці. Будемо його показувати , як знак тиші. (вказівний палець біля губ)
Пограємо в гру.
Приклад№5
Тема: Шумові звуки
Обладнання: порожня жерстяна банка з під напою наповнена крупою.
кришки для консервації, зв’язані між собою мотузкою, (отвір всередині кришки).
Вчитель: Діти, ми вже говорили, що шумові звуки це шум дощу на дворі, дзижчання комах, шелест листя… Таких звуків дуже багато. А ще є шумові музичні інструменти – барабани, бубон, трикутник, маракаси, тріскачки та багато інших. А ще інструменти можна робити самому. Я сьогодні вам принесла таку банку всередині з крупою, коли її трясти, то буде чути звук і кришки, на яких теж можна грати. Зараз спробуємо під музику.
Вчитель дає дітям інструменти, грає мелодію. Діти повинні відтворити ритм під музику.
«Одного разу хлопчик вийшов на двір. Піднявся вітер (труть долоні одна об одну), зашелестіли листочки на деревах ( шшшшшш), почав крапати невеличкий дощик ( клацають язиком). Хлопчик побачив, що на землі в листочках, заплуталась комаха (дж-ж-ж). Він підбіг, допоміг маленькій комашці і та полетіла, подякувавши (дз-з-з). Дощик почав капати швидше ( клацають язиком) і полив рясний дощ (плескають в долоні). Хлопчик побіг додому і заховався. Незабаром дощик закінчився і виглянуло сонечко (діти усміхнулись).