Досвід роботи вчителя математики та інформатики

Про матеріал
Повір у своїх вихованців навіть тоді, коли вони самі в себе не вірять Уяви себе на місці іншого. Саме з цього починаються здатність розуміти інших Працюй в співпраці з сім’єю, адміністрацією та колегами Будь організований,пунктуальний, готовим звітувати перед іншими Вмій протистояти невдачам, а конфліктні ситуації розв’язуй так, щоб не образити оточуючих тебе (учнів, колег, батьків) Заглядай далеко вперед. Передбачай можливі наслідки своїх дій. Що скажуть про вас наші учні, коли стануть дорослі? Прояви обізнаність не тільки своїм фаховим предметом, а й суміжними, допоможи учням стати багатогранними особистостями. Зумій виховати любов до знань Впевнено йди до своєї мети. Збережи віру в своїх учнів Старанно виконуй свою щоденну роботу. Своїм прикладом вчи відповідальності учнів Добре все обдумай і осмислюй. Спілкуйся з колегами, ділися з ними своїми сумнівами, успіхами. Життя вчителя проходить у роздумах, плануванні, аналізі. Визнавай помилки та вчасно їх виправляй Терпляче очікуй результату своєї діяльності. Якщо твої учні досягли успіху –твій авторитет зростає
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Моє життєве кредо “Життя – це свято, тільки від тебе залежить вміння розділити його з тими, хто тебе оточує” Педагогічне кредо: “Навчаючи інших Вчитись самій В житті все робити з любов'ю За кожний мій вчинок Щоб діти могли Згадати мене добрим словом” Стьопа Ганна Степанівна спеціаліст вищої категорії вчитель математики та інформатики педагогічний стаж – 21 рік

Номер слайду 2

Принципи творчого вчителя Повір у своїх вихованців навіть тоді, коли вони самі в себе не вірять Уяви себе на місці іншого. Саме з цього починаються здатність розуміти інших Працюй в співпраці з сім’єю, адміністрацією та колегами Будь організований,пунктуальний, готовим звітувати перед іншими Вмій протистояти невдачам, а конфліктні ситуації розв’язуй так, щоб не образити оточуючих тебе (учнів, колег, батьків) Заглядай далеко вперед. Передбачай можливі наслідки своїх дій. Що скажуть про вас наші учні, коли стануть дорослі? Прояви обізнаність не тільки своїм фаховим предметом, а й суміжними, допоможи учням стати багатогранними особистостями. Зумій виховати любов до знань Впевнено йди до своєї мети. Збережи віру в своїх учнів Старанно виконуй свою щоденну роботу. Своїм прикладом вчи відповідальності учнів Добре все обдумай і осмислюй. Спілкуйся з колегами, ділися з ними своїми сумнівами, успіхами. Життя вчителя проходить у роздумах, плануванні, аналізі. Визнавай помилки та вчасно їх виправляй Терпляче очікуй результату своєї діяльності. Якщо твої учні досягли успіху –твій авторитет зростає

Номер слайду 3

Педагог високої педагогічної майстерності повинен знати, вміти, бажати, втілювати… Мету і завдання суспільства на сучасному етапі Психофізичні та вікові особливості дітей Інноваційні технології навчання й виховання Нові педагогічні ідеї, перспективний педагогічний досвід Уміти вдосконалювати і втілювати нові педагогічні ідеї Дбати про самооцінку Працювати «на результат» Не обмежувати урок обсягом програмного матеріалу Бути цікавим, діловим, емоційним, мати високий духовний потенціал Знати проблеми сучасного навчання й виховання та працювати над подоланням недоліків Любити свою справу, свій предмет Любити дітей, людей Володіти сучасними технічними засобами Пам’ятати, що формування освіти –«через усе життя» Творчий маршрут учителя: до акме через майстерність і новаторство. Акме –Мудрець! Талант!

Номер слайду 4

Досвідчений вчитель розумно і дотепно ділиться своїм досвідом, поки повчає, і вчителювання стає для нього способом життя. Вчительська праця –це поразки і перемоги, періоди відчаю та радості! Це важка і виснажлива робота. Щоденно –п’ять, шість акторських виступів, але це найблагородніша професія. О. Македонський найбільше цінував свого вчителя Аристотеля Про вчительську працю

Номер слайду 5

Алгоритм роботи вчителя при проведенні інтерактивного уроку визначення доцільності використання інтерактивних прийомів саме на цьому уроці; ретельний відбір та аналіз навчального матеріалу, у тому числі й додаткового (тести, приклади, ситуації, завдання для груп тощо); планування уроку - етапи, хронометраж, орієнтовний поділ на групи, ролі учасників, запитання та можливі відповіді; вироблення критеріїв оцінювання ефективності роботи груп, заняття; мотивація навчальної діяльності шляхом створення проблемної ситуації, наведення цікавих фактів тощо; забезпечення розуміння учнями змісту їхньої діяльності та формування очікуваних результатів під час оголошення, представлення теми; надання учням необхідної інформації для виконання практичних завдань за мінімально короткий час; забезпечення засвоєння навчального матеріалу учнями шляхом інтерактивної вправи (на вибір учителя); рефлексія (підбиття підсумків) у різних формах -індивідуальна робота, робота в парах, групах, дискусія, у вигляді малюнків, схем, графіків тощо.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Проблема над якою працюю: Інтерактивні форми навчання на уроках інформатики

Номер слайду 10

“Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу й чую, я трохи пам'ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорюю – починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю – я набуваю знань. Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром” Конфуцій

Номер слайду 11

Інтерактивні форми і методи Форми Методи Колективна Групова Парна Індивідуальна Метод “Мікрофон” Мозковий штурм Відповідь за рецензією Бліц-опитування “Карусель” Інформаційний “пінг-понг” Самоопитування Перехресне опитування

Номер слайду 12

Спеціальна форма організації пізнавальної діяльності Учень виступає як суб'єкт навчального процесу Інтерактив дає можливість демонстрації власних найкращих якостей Зорієнтований на колективну та індивідуальну діяльність у групах Навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається Створення комфортних умов, за яких кожен учасник процесу відчуває свою інтелектуальну спроможність

Номер слайду 13

Навчання здійснюється на основі творчих методів Навчання зорієнтоване на колективну та індивідуальну діяльність у групах із метою формування комунікативних навичок Увага концентрується на відтворенні завченого змісту Зорієнтована на середнього учня Характеризується гнучкістю Є засобом досягнення мети Визначається на внутріпредметному та міжпредметному рівнях Має сталий обсяг Є кінцевою метою навчання Визначається суто за предметами Увага акцентується на ставленні до знань, умінь, навичок, які використовуватимуться в сучасному та майбутньому Полягає в кореляції знань, умінь і навичок, ставленні до навчання Увага акцентується лише на формальних знаннях, уміннях і навичках Є формальним додатком до змісту навчання У центрі навчання учень Учень – суб'єкт навчального процесу Навчання розглядається як процес Стимулюються співробітництво та взаємодопомога Зорієнтоване на внутрішню мотивацію, що грунтується на радості пізнання та успіхах У центрі навчального процесу – учитель Учень є об'єктом навчального процесу Навчання розглядається як результат Базується на принципах змагання Зорієнтоване на зовнішню мотивацію Інтерактивне навчання Традиційне навчання Відмінності між традиційними і інтерактивними методами навчання

Номер слайду 14

Готуючись до уроку стараюсь: Вважаю за потрібне: - завжди говорити дітям правду - бути доброзичливим - починати навчання не з формул, а з радості - не вдаватися до жодних нотацій - не забувати похвалити - не забувати, що доки в дітях живе віра в добро, людину, ідеал-доти існує виховання - Творчо продумати план уроку. -Чітко регламентувати структуру кожного уроку. -Диференціювати навчальні заняття.

Номер слайду 15

Планування проекту Процес дослідження дії Вибір теми або проблеми Результати та висновки Представлення результату роботи Оцінювання результатів та процесу Методика виконання проектів

Номер слайду 16

На уроці стараюся показати інформатику з найпривабливішого боку, викликати в дитини радість від занять розумовою працею. Адже цікавість – золотий ключик виховання здібностей, які дають можливість досягти найвищого рівня на уроках інформатики

Номер слайду 17

Під час проведення бінарногоного уроку українська мова інформатика

Номер слайду 18

Знання комп'ютера вимога часу Сходинки до інформатики

Номер слайду 19

Карти знань

Номер слайду 20

Номер слайду 21

... Як педагог розумію, що моє покликання Не лише навчити інформатики, математики, а виховати людину – порядну, чесну, добру, самодостатню

Номер слайду 22

Привчаю учнів відчувати усі принади природи, мандруючи з ними місцевими лісами, Зеленими Карпатами, берегами Чорного моря. Ми подорожуємо

Номер слайду 23

Моя професія – вчитель Вірю в правду і совість людську Хочу щоб вони були в кожній людині Хочу, щоб було більше хороших, розумних і добрих людей. Бо, як сказав Паскаль: “Чим Людина розумніша, тим більше вона помічає доброти в інших людях

ppt
До підручника
Інформатика 8 клас (Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
31 жовтня 2023
Переглядів
212
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку