Досвід роботи вчителя.Портфоліо

Про матеріал
Досвід роботи вчителя та персональне портфоліо Тема, над якою працюю: «Розвиток креативного мислення на уроках трудового навчання та технології ».
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація з досвіду роботи вчителя Кравченко Юлії Анатоліївни ЗЗСО №131___________________________

Номер слайду 2

Візитна картка. Дата народження: 12 чер1984р. Освіта: вища, закінчила НПУ Ім. М. П. Драгоманова_________Спеціальність: вчитель трудового навчання,технології,інформатики Коуч-тренер ,Місце роботи: Спеціалізована школа №131 Посада: вчитель трудового навчання,технології та інформатики. Стаж роботи: 12 років. Категорія: ІРік атестації: 2020 Курси підвищення кваліфікації: 2020 рік, ___150 годин___

Номер слайду 3

Педагогічне кредо: Під небом синім і високим,Стежина в’ється чарівна,Через простори, через роки. Веде до істини вона. Туди, де сонце світить ясно,До мрій, надій і сподівань. Велика праця і прекрасна – Вести дітей в Країну знань.

Номер слайду 4

Життєве кредо:«Любити життя і цінувати кожну його хвилину, нести радість, у книгах шукати істину, у людях – мудрість».

Номер слайду 5

Тема, над якою працюю: «Розвиток креативного мислення на уроках трудового навчання та технології ». Актуальність теми:12345-сприяє формуванню та розвитку інноваційної особистості, яка спроможна повноцінно реалізуватися в житті; -забезпечує умови для розвитку креативної особистості дитини; -робить можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку в почтакових класах;  -сприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні;  -стимулює до самостійного пошуку нової інформації 

Номер слайду 6

Мета досвіду:

Номер слайду 7

Правила педагогічної майстерностіНіколи не зупинятися на досягнутому. Ділитися з дітьми своїм досвідом. Займатися самоосвітою: вчити і вчитися самій. Намагатися бути прикладом для дітей у всьому

Номер слайду 8

Що таке креативність?Це - творчі здібності людини, які характеризуються готовністю до створення принципово нових ідей, що відхиляються від традиційних схем мислення і входять у структуру обдарованості. Це - прояв кмітливості - здатність досягати мети, знаходити вихід з безвихідної ситуації. П. Торренс - “ це означає копати глибше, дивитися краще, виправляти помилки, розмовляти з кішкою, пірнати на глибину, проходити крізь стіни, запалювати сонце, вітати майбутнє".

Номер слайду 9

Критерії креативностіАбстрактність - розуміння суті проблеми. Гнучкість - здатність застосовувати різноманітні стратегіїОригінальність - здатність бачити незвичайні, нестандартні ідеїСприйнятливість - чутливість до незвичайних деталей, протиріч. Швидкість - здатність бачити велику кількість ідей. Опір - це здатність не слідувати стереотипам

Номер слайду 10

Вирішила спробувати: Сформуватикреативну особистість .Інноваційні технології навчання. Творчаспівпрацявчителя та учнів.

Номер слайду 11

Модель творчої особистості учня: Творчий пошук. Творча особистість. Творче мислення. Творча діяльність. Творча активність. Творче спілкування

Номер слайду 12

Впроваджую на уроках: ТЕХНОЛОГІЮ ШЕСТИ КАПЕЛЮХІВ МИСЛЕННЯЕДВАРДА ДЕ БОНО

Номер слайду 13

ХМАРА СЛІВ – НОВИЙ ІНСТРУМЕНТ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ Хмарини слів Кольорова хмара зі слів приковує погляд до об'єкта і змушує нас зосередиться на матеріалі.  Хмара містить в собі як візуальну інформацію (наприклад, форма хмари), так і смислове навантаження - сам текст.    Хмара слів краще запам'ятовується.

Номер слайду 14

Ментальні карти ідеально підходять для використання на уроках, можуть бути застосовані у будь-яких видах завдань, залучають учнів різного віку до активного творчого мислення, організації й вирішення проблем. Гнучкість цих карт дозволяє розглядати будь-яку тему або навчальне питання.

Номер слайду 15

Ментальні карти мають свої переваги: запам'ятовування (підготовка до всіляких іспитів, заучування списків, таблиць і т.д.);навчання (оптимізація конспектів, написання творчих завдань і краще засвоєння підручників);мозковий штурм (колективна робота, нові ідеї); презентація (виділення головного і ефективна передача спільної мети і думки);планування (розробка власних проектів і стратегії поведінки, а також уміння якісно планувати власний час);прийняття рішень (глибокий аналіз, зважені і обгрунтовані висновки). 

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Прийом «Ромашка»

Номер слайду 18

Прийом «Фішбоун»

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Серед прийомів розвитку критичного мислення в моїй практиці найбільш поширеними є складання сенканів, «мозковий штурм», «Кубик Блума», читання з позначками, «асоціативний кущ», кільця Венна, «Мозаїка», групові форми роботи – Джиг – Соу.

Номер слайду 21

Кубик Блума

Номер слайду 22

Коло Вена

Номер слайду 23

Педагогічні прийоми, які використовую на уроках

Номер слайду 24

Творчі вправи та завдання Застосування творчих вправ та завдань на уроках дає поштовх до розвитку учня, що передбачає поступове зростання його організаційної й розумової самостійності, стимулювання уяви, інтересу до книг, творів мистецтва, природи, тобто розвиток особистості в цілому.

Номер слайду 25

Ігрові завдання – шлях до підвищення пізнавальної діяльності, мотивації учнів до вивчення навчального предмету Використання лінгвістичних ігор:кросворд, вікторина, аукціон, інтелектуальний конкурс, лінгвістична загадка, лінгвістична задача, «Сходи», «Перехрестя», ребус, «Ти – редактор», «Зайвина», «Спіймай помилку», «Вірю – не вірю», «Визбирувач», «Сортування», «Найрозумніший», «Навчальна дуель», «Останнє слово – за тобою», «Хто швидше», «Лінгвоестафета» та інші.

Номер слайду 26

Мета та завдання трудового навчання. Формування в учнів ключових і предметних компетентностей, які покликані наблизити процес трудового навчання до життєвих потреб учня, його інтересів та природних здібностей. Спілкування державною мовою. Спілкування іноземними мовами. Математична компетентністьІнформаційно - цифрова компетентність. Основні компетентності в природничих науках і технологіях. Уміння вчитеся впродовж життяІніціативність і підприємливість. Соціальна та громадянська компетентностіОбізнаність та самовираження у сфері культури. Екологічна грамотність і здорове життя

Номер слайду 27

ВИДИ ПРОЄКТІВ рекламнийролик,інформаційний стенд;телепередачакаталог,буклет,запитальник,інформаційнийстенд,рекламнапродукціясценарійсвят,спортивнізмагання,інтелектуальнізмаганняреферат,доповідь,Web-сайт,альбом,енциклопедіяпоказ мод,відеофільмвиставка,мультимедійнапрезентація. Практико-орієнтований. Дослідницький Інформаційний. Рольовий. Творчий

Номер слайду 28

Методи ТрадиційніІнноваційні Самостійної роботи. Вербальний. Демонстраційний. Вправ. Спостережень. Фантазування. Фокальних об'єктів. Зразків. Мозгової атаки. Морфологічного аналізу. Творчий проект

Номер слайду 29

Вважаю, що Кожна дитинамає можливістьпропонувати свою думку;Створюється “ситуація успіху”;За короткий час опановується багатонового матеріалу;Формується доброзичливе ставлення до опонента;Учні вчаться працювати у команді;Формування навички толерантного спілкування, вміння аргументувати свою точку зору, знаходити альтернативне рішення проблеми;У роботі задіяні всі учні класу;ІННОВАЦІЙНІТЕХНОЛОГІЇ МАЮТЬ ПЕРЕВАГИ:

Номер слайду 30

Досягнуті результати: Результативність використання інноваційних технологій. Активність під час підготовки. КритеріїЕмоційний стан дитини. Кожен для себе почерпнув необхідне. Кількість оцінок на уроціАктивність під час відповідей. Користуюся такими заповідями: Кожна дитина талановита;Кожна дитина має право на помилку;Кожна дитина має право на вільний творчий пошук.

Номер слайду 31

Творчий пошук. У своїй роботі використовую такі активні форми роботи: інтегровані (міжпредметні) уроки; уроки-дискусії (урок-діалог, урок-диспут, урок запитань і відповідей, урок-практикум, урок - прес-конференція уроки-дослідження (урок-знайомство, урок - панорама ідей, урок-пошук, урок-самопізнання, урок "Слідство ведуть знатоки", урок "Що? Де? Коли?"); уроки-звіти (урок-аукціон, урок-інтерв’ю, , урок-ерудит, урок-концерт, урок - огляд знань, урок-презентація, урок-ярмарок); уроки-змагання (урок - брейнг-ринг, урок-вікторина, урок-КВД - конкурс винахідливих та допитливих, урок-КВК - конкурс веселих та кмітливих, урок-конкурс, урок - мозкова атака, урок-турнір); уроки-мандрівки (урок-екскурс, урок-екскурсія, урок-марафон, урок-подорож);

Номер слайду 32

ДоповідіПротягом навчального року проводжу відкриті уроки, виховні години. Участь у семінарах, методичних об'єднаннях дає можливість не лише познайомитися з роботою своїх колег, підвищити свій досвід, а й поділитися власними доробками з іншими. Свої матеріали розміщую в мережі Інтернет.

Номер слайду 33

На учительському порталі «На Урок» та «Всеосвіта» розміщені авторські розробки уроків з Трудового навчання та технологій. Сертифікати

Номер слайду 34

Нагороди вчителя –Лауреат конкурсу

Номер слайду 35

Досягнення учнів. Переможець ІІ районного етапу шкільних олімпіад з трудового навчання-Осіпчук Інна та переможці Всеукраїнській онлайн олімпіад на платформі Всеосвіта та Наурок

Номер слайду 36

Виховна робота Дітей , їх особистісну гідність і їх потреби треба так само шанувати, як і старших, і тільки поводитися з ними лагідно, щиро, розумно, як з рівними, входячи в їх спосіб думання, можна виховувати чесних, щирих, правдолюбних і справді вільних людей .Іван Франко.

Номер слайду 37

Основні напрямки виховної роботи. Взаєморозуміння. Творчий підхід. Формування учнівського колективу. Толерантність. Співпраця вчитель-батьки. Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням беруть участь у позакласних виховних заходах, проявляючи зацікавленість та активність при цьому.

Номер слайду 38

Мета і завдання виховної роботи : Виховувати в учнів любов до свого народу його мови, традицій. Виховувати любов до праці, почуття дбайливого господаря своєї школи, бережливе ставлення до шкільного і класного майна. Вчити дітей вчитись, виховувати почуття відповідальності за доручену справу. Виховувати дітей за принципами християнської моралі . Здійснювати правове виховання дітей. Зміцнювати здоров’я дітей, добиватися сумлінного становлення до уроків фізкультури . З метою вивчення рідного краю організовувати екскурсії і походи

Номер слайду 39

Робота з батьками

Номер слайду 40

Плани на майбутнєСприяти участі здобувачів освіти у шкільних конкурсах, районних та обласних олімпіадах, вікторинах, онлайн-змаганнях;Надсилати методичні розробки, уроки, виховні заходи до періодичних видань;З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою;Поповнювати персональний блог матеріали уроків, шкільних та позашкільних заходів;Брати участь в професійних конкурсах;Підвищувати професійну категорію.

Номер слайду 41

Рецепт вчительської молодостіСистематично вживайте: бальзам мудрості, коктейль творчості, каву бадьорості, відвар пунктуальності, настій терпимості, екстракт людяності. Виконуй все це ретельно і будеш вічно молодим, Учителю!

Номер слайду 42

Завжди дотримуюся такого гасла: «У щасливій школі - щасливі діти». На першому місці - діти, любов до них. Усе роблю для того, щоб учні, яких навчаю, стали особистостями неординарними, самостійними, творчими, фізично здоровими і духовно багатими, а я буду далі впроваджувати у свою роботу те, що творить креативну особистість.

Номер слайду 43

Можна зорі розсипати в небі,Можна вітер спинити на мить. Та для цього всміхатися требаІ світ дитини любить!Бажаю творчої наснаги та успіхів

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. калічак світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Трудове навчання, Інші матеріали
Інкл
Додано
5 грудня 2022
Переглядів
2015
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку