Візитна картка. Дата народження: 12 чер1984р. Освіта: вища, закінчила НПУ Ім. М. П. Драгоманова_________Спеціальність: вчитель трудового навчання,технології,інформатики Коуч-тренер ,Місце роботи: Спеціалізована школа №131 Посада: вчитель трудового навчання,технології та інформатики. Стаж роботи: 12 років. Категорія: ІРік атестації: 2020 Курси підвищення кваліфікації: 2020 рік, ___150 годин___
Тема, над якою працюю: «Розвиток креативного мислення на уроках трудового навчання та технології ». Актуальність теми:12345-сприяє формуванню та розвитку інноваційної особистості, яка спроможна повноцінно реалізуватися в житті; -забезпечує умови для розвитку креативної особистості дитини; -робить можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку в почтакових класах; -сприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні; -стимулює до самостійного пошуку нової інформації
Що таке креативність?Це - творчі здібності людини, які характеризуються готовністю до створення принципово нових ідей, що відхиляються від традиційних схем мислення і входять у структуру обдарованості. Це - прояв кмітливості - здатність досягати мети, знаходити вихід з безвихідної ситуації. П. Торренс - “ це означає копати глибше, дивитися краще, виправляти помилки, розмовляти з кішкою, пірнати на глибину, проходити крізь стіни, запалювати сонце, вітати майбутнє".
Критерії креативностіАбстрактність - розуміння суті проблеми. Гнучкість - здатність застосовувати різноманітні стратегіїОригінальність - здатність бачити незвичайні, нестандартні ідеїСприйнятливість - чутливість до незвичайних деталей, протиріч. Швидкість - здатність бачити велику кількість ідей. Опір - це здатність не слідувати стереотипам
ХМАРА СЛІВ – НОВИЙ ІНСТРУМЕНТ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ Хмарини слів Кольорова хмара зі слів приковує погляд до об'єкта і змушує нас зосередиться на матеріалі. Хмара містить в собі як візуальну інформацію (наприклад, форма хмари), так і смислове навантаження - сам текст. Хмара слів краще запам'ятовується.
Ментальні карти мають свої переваги: запам'ятовування (підготовка до всіляких іспитів, заучування списків, таблиць і т.д.);навчання (оптимізація конспектів, написання творчих завдань і краще засвоєння підручників);мозковий штурм (колективна робота, нові ідеї); презентація (виділення головного і ефективна передача спільної мети і думки);планування (розробка власних проектів і стратегії поведінки, а також уміння якісно планувати власний час);прийняття рішень (глибокий аналіз, зважені і обгрунтовані висновки).
Творчі вправи та завдання Застосування творчих вправ та завдань на уроках дає поштовх до розвитку учня, що передбачає поступове зростання його організаційної й розумової самостійності, стимулювання уяви, інтересу до книг, творів мистецтва, природи, тобто розвиток особистості в цілому.
Ігрові завдання – шлях до підвищення пізнавальної діяльності, мотивації учнів до вивчення навчального предмету Використання лінгвістичних ігор:кросворд, вікторина, аукціон, інтелектуальний конкурс, лінгвістична загадка, лінгвістична задача, «Сходи», «Перехрестя», ребус, «Ти – редактор», «Зайвина», «Спіймай помилку», «Вірю – не вірю», «Визбирувач», «Сортування», «Найрозумніший», «Навчальна дуель», «Останнє слово – за тобою», «Хто швидше», «Лінгвоестафета» та інші.
Мета та завдання трудового навчання. Формування в учнів ключових і предметних компетентностей, які покликані наблизити процес трудового навчання до життєвих потреб учня, його інтересів та природних здібностей. Спілкування державною мовою. Спілкування іноземними мовами. Математична компетентністьІнформаційно - цифрова компетентність. Основні компетентності в природничих науках і технологіях. Уміння вчитеся впродовж життяІніціативність і підприємливість. Соціальна та громадянська компетентностіОбізнаність та самовираження у сфері культури. Екологічна грамотність і здорове життя
ВИДИ ПРОЄКТІВ рекламнийролик,інформаційний стенд;телепередачакаталог,буклет,запитальник,інформаційнийстенд,рекламнапродукціясценарійсвят,спортивнізмагання,інтелектуальнізмаганняреферат,доповідь,Web-сайт,альбом,енциклопедіяпоказ мод,відеофільмвиставка,мультимедійнапрезентація. Практико-орієнтований. Дослідницький Інформаційний. Рольовий. Творчий
Вважаю, що Кожна дитинамає можливістьпропонувати свою думку;Створюється “ситуація успіху”;За короткий час опановується багатонового матеріалу;Формується доброзичливе ставлення до опонента;Учні вчаться працювати у команді;Формування навички толерантного спілкування, вміння аргументувати свою точку зору, знаходити альтернативне рішення проблеми;У роботі задіяні всі учні класу;ІННОВАЦІЙНІТЕХНОЛОГІЇ МАЮТЬ ПЕРЕВАГИ:
Досягнуті результати: Результативність використання інноваційних технологій. Активність під час підготовки. КритеріїЕмоційний стан дитини. Кожен для себе почерпнув необхідне. Кількість оцінок на уроціАктивність під час відповідей. Користуюся такими заповідями: Кожна дитина талановита;Кожна дитина має право на помилку;Кожна дитина має право на вільний творчий пошук.
Творчий пошук. У своїй роботі використовую такі активні форми роботи: інтегровані (міжпредметні) уроки; уроки-дискусії (урок-діалог, урок-диспут, урок запитань і відповідей, урок-практикум, урок - прес-конференція уроки-дослідження (урок-знайомство, урок - панорама ідей, урок-пошук, урок-самопізнання, урок "Слідство ведуть знатоки", урок "Що? Де? Коли?"); уроки-звіти (урок-аукціон, урок-інтерв’ю, , урок-ерудит, урок-концерт, урок - огляд знань, урок-презентація, урок-ярмарок); уроки-змагання (урок - брейнг-ринг, урок-вікторина, урок-КВД - конкурс винахідливих та допитливих, урок-КВК - конкурс веселих та кмітливих, урок-конкурс, урок - мозкова атака, урок-турнір); уроки-мандрівки (урок-екскурс, урок-екскурсія, урок-марафон, урок-подорож);
ДоповідіПротягом навчального року проводжу відкриті уроки, виховні години. Участь у семінарах, методичних об'єднаннях дає можливість не лише познайомитися з роботою своїх колег, підвищити свій досвід, а й поділитися власними доробками з іншими. Свої матеріали розміщую в мережі Інтернет.
Основні напрямки виховної роботи. Взаєморозуміння. Творчий підхід. Формування учнівського колективу. Толерантність. Співпраця вчитель-батьки. Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням беруть участь у позакласних виховних заходах, проявляючи зацікавленість та активність при цьому.
Мета і завдання виховної роботи : Виховувати в учнів любов до свого народу його мови, традицій. Виховувати любов до праці, почуття дбайливого господаря своєї школи, бережливе ставлення до шкільного і класного майна. Вчити дітей вчитись, виховувати почуття відповідальності за доручену справу. Виховувати дітей за принципами християнської моралі . Здійснювати правове виховання дітей. Зміцнювати здоров’я дітей, добиватися сумлінного становлення до уроків фізкультури . З метою вивчення рідного краю організовувати екскурсії і походи
Плани на майбутнєСприяти участі здобувачів освіти у шкільних конкурсах, районних та обласних олімпіадах, вікторинах, онлайн-змаганнях;Надсилати методичні розробки, уроки, виховні заходи до періодичних видань;З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою;Поповнювати персональний блог матеріали уроків, шкільних та позашкільних заходів;Брати участь в професійних конкурсах;Підвищувати професійну категорію.
Завжди дотримуюся такого гасла: «У щасливій школі - щасливі діти». На першому місці - діти, любов до них. Усе роблю для того, щоб учні, яких навчаю, стали особистостями неординарними, самостійними, творчими, фізично здоровими і духовно багатими, а я буду далі впроваджувати у свою роботу те, що творить креативну особистість.