Досвід роботи вчителя української мови та літератури

Про матеріал
Досвід роботи вчителя української мови та літератури. Розвиток пізнавальних інтересів, як складова креативної освіти і здібностей учнів на уроках української мови та літератури
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація досвіду роботи вчителя української мови та літератури Коломійцівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Покровської ройонної ради Дніпропетровської областіБерлименко Наталії Анатоліївни

Номер слайду 2

Дата народження 1 березня 1988 р. Освіта : вища. Який навчальний заклад закінчила: Запорізький національний університет. Спеціальність за дипломом : викладач української мови та літератури у вищій школі

Номер слайду 3

Моє педагогічне кредо співзвучне з давньогрецьким висловом. Учень – не чаша, яку необхідно наповнювати,А факел, який необхідно запалити.

Номер слайду 4

Моє життєве кредо. Життя насправді є пітьма, коли немає прагнення. Всяке прагнення є сліпим, коли немає знання. Всяке знання є марним, коли немає праці. Всяка праця є безплідною, коли немає любові.

Номер слайду 5

Проблема, над якою працюю. Розвиток пізнавальних інтересів, як складова креативної освіти і здібностей учнів на уроках української мови та літератури

Номер слайду 6

Забезпечує умови для розвитку творчої особистості. Сприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності діяльності, потреби в самопізнанні , самореалізації, самовдосконалення. Робить можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку української мови та літератури. Сприяння розвитку творчих здібностей, інтересів, умінь і навичок та інших інтелектуальних чинників школярів. Підвищення інтересу до вивчення предмету. Збільшення кількості учнів, що бажають взяти участь у різних конкурсах.

Номер слайду 7

Завдання досвіду

Номер слайду 8

Основними завданнями на уроках української мови і літератури вбачаю. Формування національно свідомої, духовно багатої мовної особистості, яка володіє вміннями й навичками вільно, комунікативно доцільно користуватися засобами рідної мови – її стилями, типами, жанрами в усіх видах мовленнєвої діяльності

Номер слайду 9

У розвитку пізнавальних інтересів допомагають

Номер слайду 10

У навчальній роботі використовую фронтальні види роботи: - евристична бесіда;- коментоване читання;- диктанти (пояснювальні, словникові, творчі, коментовані);- робота з підручником, з таблицями, з картками;- групові і парні види роботи;- конструювання діалогів;- взаємоопитування;- індивідуальна творча робота й написання творів;- виразне читання;- виконання тестових і різнорівневих завдань;- ситуативні завдання.

Номер слайду 11

Роботу над проблемою поділяю на три етапи:І етап – з'ясування рівня сформованості здібностей учнів:твір-п'ятихвилинкаприпущення на основі запропонованих слівметод спільного опитуваннядраматична рольдошка запитаньрепрезентація

Номер слайду 12

ІІ етап – робота з текстом (за Говардом Мулдом)Читання тексту з позначками. Читання з маркуванням. Спрямоване читання

Номер слайду 13

ІІІ етап – робота з текстом та ЗМІ - М – схема - Дерево рішень- Проблемне запитання

Номер слайду 14

Емоційний стан Активність під час підготовки Досягнуті результати Активність під час відповідіКожен для себе почерпнує необхідне

Номер слайду 15

З точки зору творчої особистості та творчих здібностей застосовую інсценізації, створення репортажів з улюбленим героєм, підбір цитатного матеріалу, складання текстових завдань, створення галереї малюнків, газет на літературну тему

Номер слайду 16

День української мови та писемності

Номер слайду 17

Літературна виставка. Шевченківські дніВідеозал до річниці пам'яті Леся Курбаса. Перегляд документального відео до річниці пам'яті Бориса Олійника

Номер слайду 18

Предметні тижні

Номер слайду 19

Результативністьучасті у ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади, конкурсах 2013-2014 н.р. ІІІ місце Казарчук Руслана ,8 клас у ройонному конкурсі ім. П. Яцика 2014-2015 н.р. ІІ місце Казарчук Руслана ,9 клас у ройонному конкурсі ім. П. Яцика ІІ місце Казарчук Руслана ,9 клас у ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади ІІ місце Щербакова Ксенія ,11 клас у ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади ІІ місце Казарчук Руслана, 9 клас у районному конкурсі «Собори наших душ» «Поезія» ІІІ місце Оксенюк Тетяна, 11 клас у районному конкурсі «Собори наших душ» «Проза»2015-2016 н.р. ІІ місце Онищенко Ольга, 7 клас у районному конкурсі ім. П. Яцика ІІІ місце Голуб Ірина, 11 клас у районному мовно-літературному конкурсі ім. Т. Шевченка2016-2017н.р. І місце Коноваленко Евеліна ,5 клас у районному конкурсі ім. П. Яцика І місце Миронова Діана, 7 клас у районному мовно-літературному конкурсі ім. Т. Шевченка ІІ місце Юрченко Леся, 11 клас у районному мовно-літературному конкурсі ім. Т. Шевченка ІV місце Миронова Діана, 7 клас у обласному мовно-літературному конкурсі ім. Т. Шевченка

Номер слайду 20

Моніторинг рівня навчальних досягнень з української мови

Номер слайду 21

-Моніторинг рівня навчальних досягнень з української літератури

Номер слайду 22

Моніторингові дослідження результатів ЗНО

Номер слайду 23

Дякую за увагу!

pptx
Додано
13 березня 2023
Переглядів
265
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку