Уміння і навички читання формуються не тільки як найважливіший вид мовленнєвої та розумової діяльності, але і як складний комплекс умінь і навичок, що має загальнонавчальний характер і який використовується учнями під час вивчення всіх навчальних предметів, у всіх випадках позакласного та позашкільного життя. Враховуючи це, в філії велику увагу приділяють проведенню уроків читання та позакласного читання.
Довідка
про підсумки перевірки навичок читання мовчки учнів 4-х класів
за I семестр 2018/2019 н.р.
Згідно з річним планом роботи філії «ЗСО І-ІІ ст..с. Буші» в грудні 2018 року була проведена перевірка навичок читання мовчки учнів 4 класів.
При оцінюванні навичок читання враховувалися нормативні показники.
Норма техніки читання на кінець I семестру:
4 – й клас – 330-390 слів.
Мета перевірки: якісне вивчення розвитку навичок читання мовчки учнів 4 класу.
Перевірка здійснювалась у письмовій формі фронтально за показниками: спосіб, розуміння змісту прочитаного, темп читання.
Розуміння прочитаного виявляється за допомогою завдань закритого типу, які передбачають вибір одного із запропонованих варіантів відповідей та завдань відкритого типу, що виконуються без опори на запропоновані варіанти відповідей (на встановлення відповідності; на встановлення правильної послідовності; з короткою відповіддю: самостійне утворення форм слова, добір слів за певною ознакою тощо; з розгорнутою відповіддю творчого характеру: побудова речень, продовження тексту, висловлення власної думки тощо). Згідно програмових вимог перевірка навичок читання мовчки проводиться двічі на рік.
Уміння і навички читання формуються не тільки як найважливіший вид мовленнєвої та розумової діяльності, але і як складний комплекс умінь і навичок, що має загальнонавчальний характер і який використовується учнями під час вивчення всіх навчальних предметів, у всіх випадках позакласного та позашкільного життя. Враховуючи це, в філії велику увагу приділяють проведенню уроків читання та позакласного читання.
Результати перевірки в філії «ЗСО І-ІІ ст.. с. Буші»
Клас |
К-сть учнів за списком |
К-сть присутніх учнів |
Високий рівень |
Достатній рівень |
Середній рівень |
Початковий рівень |
||||
|
|
|
|
|||||||
4 |
11 |
11 |
4 |
36% |
6 |
55% |
1 |
9% |
- |
- |
Перевіркою виявлено, що з 11 учнів 4 класу (вчитель Стратійчук Н.В.) у 4 учнів (36%) навички читання мовчки сформовані на високому рівні, у 6 учнів (55%) – на достатньому, в 1 учня (9%) – на середньому. З них 4 учнями було прочитано майже ввесь текст, 3 прочитали більше 2/3, 4 – менше половини . У 3 учнів при читанні тексту мовчки спостерігаються зовнішні артикуляційні рухи. Припускаються незначної кількості помилок (1-2) усі учні. Окремі учні допускали помилки на встановлення відповідності між подіями та героями твору.