Сприяти особистому зростанню та розвитку творчого потенціалу вчителя шляхом створення інноваційного середовища;впроваджувати у навчально-виховний процес досягнення науки та ППД.
ЗАТВЕРДЖЕНО:
Директор КЗ «СЗШ № 9» ___________
(протокол педради від 31.08. № )
П Л А Н
роботи методоб’єднання вчителів гуманітарного циклу
на 2018 - 2019 навчальний рік
МЕТА:
-сприяти особистому зростанню та розвитку творчого потенціалу вчителя шляхом створення інноваційного середовища;
-впроваджувати у навчально-виховний процес досягнення науки та ППД;
-реалізувати завдання ІV етапу обласного науково – методичного проекту «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства» (коригуючий етап);
-продовжити науково-методичну роботу закладу освіти за таким напрямком інноваційної діяльності: «Розвиток соціальної компетентності, національної свідомості і громадянської активності учасників навчально-виховного процесу шляхом впровадження нових освітніх стратегій та створення моделі сучасної школи на засадах інтеграції змісту випереджаючої освіти у навчально-виховний процес».
ЗАВДАННЯ:
-створення системної роботи вчителів щодо здійснення науково-методичного забезпечення реалізації нового Закону України «Про освіту», Концепції Нової української школи, Державного стандарту повної середньої освіти;
-впровадження оновлених навчальних програм з метою підвищення рівня професійної компетентності вчителів, вмотивованості до впровадження інноваційних змін у освітній процес;
-реалізація сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес, що забезпечують удосконалення освітнього процесу, доступність та ефективність освіти, підготовку молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві;
-забезпечення своєчасного вивчення нормативних та методично-інструктивних документів;
-використання інноваційних освітніх технологій для формування цілісного світогляду, соціальної компетентності та громадської активності учнів.
Очікувані позитивні результати:
усвідомлення пріоритетів освіти, спрямованої на комплексне впровадження педагогічних стратегій соціалізації особистості, впровадження інноваційних педагогічних технологій розвитку соціальних компетенцій учнів, зростання прагнення до самовдосконалення, самоосвіти та самореалізації, включення в систему науково-дослідної роботи, накопичення передового педагогічного досвіду, який може бути запровадженим у масову практику.
С К Л А Д
шкільного методичного об’єднання вчителів гуманітарного циклу
І ЗАСІДАННЯ
Мета:
проаналізувати результативність роботи МО за минулий рік, визначити напрямки роботи кожного вчителя, що входить у ШМО, ознайомитися з нормативними документами про викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу у поточному навчальному році, провести діагностування вчителів з метою надання необхідної допомоги у вирішенні проблемних питань.
1. Про підсумки методичної роботи у 2017-2018 навчальному році, визначення пріоритетних напрямків діяльності методичного об’єднання та основні завдання на 2018-2019 навчальний рік. Інформація.
Серпень ,2018 рік
2.Про оновлені програми та інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання дисциплін гуманітарного циклу. Рекомендації.
Вчителі.
3.Рівний доступ до якісної освіти: проблеми впровадження дистанційного навчання школярів, підвищення якості освітніх послуг. Презентація.
Вчителі
4. Ознайомлення педагогів з нормативними документами Міністерства освіти і науки України та Департаменту науки і освіти Дніпропетровської обласної державної адміністрації, опрацювання інструктивно-методичних листів. Огляд.
Заступник директора з навчально- виховної роботи
5. Діагностування вчителів та поновлення діагностичних карт вчителів МО.
ІІ ЗАСІДАННЯ
Мета:
опрацювати офіційні документи МОНМС України, які надійдуть протягом І семестру; розглянути форми і методи роботи щодо розвитку творчої особистості засобами ІКТ (з досвіду роботи), проблеми формування читацької компетентності учнів у контексті сучасного змісту шкільної літературної освіти.
1.Розвиток інформаційної компетентності учнів шляхом впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на уроках та в позаурочний час. Презентація
Жовтень 2018 р.
2.Реалізація ідей Державного стандарту з української мови та літератури, англійської мови, російської мови, зарубіжної літератури, історії в умовах особистісно орієнтованого навчання. Круглий стіл.
Вчителі
3. Проблеми формування читацької компетентності учнів у контексті сучасного змісту шкільної літературної освіти. Експрес-огляд «Радимо прочитати»
Вчителі
4. Вивчення і реалізація основних положень нормативних документів про освіту та інструктивно-методичних матеріалів. Інформація.
Заступник директора з навчально- виховної роботи
5. Підготовка методичних матеріалів учителів суспільно-гуманітарного циклу до друку у фахових журналах.
Заступник директора з навчально- виховної роботи
ІІІ ЗАСІДАННЯ
Мета:
розглянути форми і методи виховання підприємливості, проаналізувати хід підготовки до проведення предметних олімпіад; заслухати звіти вчителів, які атестуються.
1. Методи вдосконалення та активізації навчання, як педагогічна проблема та інструмент виховання підприємливості. Тренінг.
Січень 2019
2. Звіти вчителів, які атестуються у 2019 році
Вчителі
3. Звіти вчителів про роботу із здібними та творчо обдарованими учнями. Результати участі у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад. Аналіз результативності участі учнів у Всеукраїнських олімпіадах , ІІІ Міжнародному мовно-літературному конкурсі імені Т.Г. Шевченка та конкурсі знавців української мови ім.. П. Яцика.
Вчителі
4. Створення моделі професійного самовдосконалення «Я-творча особистість» (самоосвіта вчителя) . Із досвіду роботи вчителів.
Практичний психолог
ІV ЗАСІДАННЯ
Мета:
опрацювати офіційні документи МОН щодо початку нового навчального року; розглянути шляхи реалізації формування креативного мислення особистості через взаємодію учасників педагогічного процесу; обговорити пропозиції щодо планування роботи МО на наступний навчальний рік.
1. Формування креативного мислення учнів через використання інтерактивних методів і форм роботи на уроках історії (обмін досвідом). Круглий стіл.
Квітень,2019
2.Метод проектів як засіб формування комунікативно-моленнєвих компетентностей учнів на уроках української літератури. Презентація.
Вчителі
3. Позакласна предметна робота. Предметні тижні. Результати участі у предметних конкурсах, інтелектуальних змаганнях, іграх. Інформація.
Вчитель
4.Опрацювання інструктивних документів Міністерства освіти і науки України, обласного та міського управлінь освіти і науки щодо роботи вчителів суспільно-гуманітарного циклу на 2018-2019 н.р.
Вчитель