Довідка про результати директорських контрольних робіт за І семестр

Про матеріал

З 05 по 22 грудня 2018 року згідно графіка в філії «ЗСО І-ІІ ст. с. Буші» проводились директорські контрольні роботи. Результати контрольних робіт висвітлено в таблиці.

Перегляд файлу

Довідка про результати  директорських

контрольних  робіт за І семестр

2018 – 2019 н.р.

 

   З 05   по 22   грудня  2018 року згідно  графіка  в  філії «ЗСО І-ІІ ст. с. Буші»  проводились  директорські  контрольні  роботи.  Результати  контрольних робіт  висвітлено  в  таблиці:

Прізвище ініціали вчителя

Предмет

Клас

Учнів за списком

Виконували роботу

Якісний показник

Початковий рівень

1

Заліпухіна О.А

Укр.мова

(диктант)

3

10

        8

     0

      60

2

Стратійчук Н.В.

Укр. мова

4

11

11

63

      0

3

Москалюк Л.В.

Укр. мова

(диктант)

5

5

4

50

      10

4

Гаврилюк В.В.

Математика

5

5

5

40

      40

5

Мальчик Д.М.

Історія

6

15

15

40

      40

6

Мальчик Д.М.

Географія

7

    5

      4

     40

      0

7

Сокиран В.М.

Біологія

7

5

      5

40

      0

8

Березовська С.В.

Зарубіжна

література

8

    4

      3

     33

10

9

Степанчук З.І.

Алгебра

9

    6

      4

     75

        0

10

Сокиран В.М.

Хімія

9

    6

      5

     60

40

   При проведенні директорських контрольних робіт значна увага приділялася математиці,укр.мові,історії, біології, хімії,а також об’єктивності оцінювання.

    Проаналізувавши результати досягнень учнів слід відмітити,що з окремих предметів знання учнів дещо покращалися.

    Погіршилася успішнісь учнів 3 класу. Результати контрольної роботи свідчать про те, що учні засвоїли програмовий матеріал на початковий /60%/ та середній /20%/ рівні. Більшість учнів вміють писати диктант під диктовку, але допускають помилки: правопис слів з ненаголошеними [е], [и], велика буква на початку речення, слова з апострофом, розділові знаки.

    Сталими залишаються показники учнів 4 класу. Контрольні роботи оцінені об’єктивно. Якісний показник становить 63 %,початковий рівень – 0 %. Більшість учнів вміють знаходити в реченні іменники, визначати відмінки, писати відмінкові закінчення, записувати іменники в множині у різних відмінках. Окремими учнями допущені помилки граматичні: написання слів з великої букви,-е,-и в словникових словах, букви я, ю, ї. Не всі вміють визначати відмінки іменників. В Синявського О. і Гайсинюка А. не каліграфічно оформлена робота.

   Адміністрацією школи зверталася увага на адаптацію учнів 5 класу до навчання в основній школі. Дещо нижчі показники з укр.мови,математики в порівнянні з результатами за 4 клас. Результати контрольної роботи з математики свідчать про те, що програмовий матеріал з теми «множення і ділення натуральних чисел» учні засвоїли на достатній, середній та початковий рівень. Більшість учнів вміють множити натуральні числа, але допускають помилки через те, що погано знають таблицю множення. Окремими учнями допущені помилки при розвязуванні рівнянь, при діленні багатоцифрових чисел. Також більшість учнів не розвязали задачу, допущені граматичні помилки при написанні завдань, не каліграфічно записані числа учнями: Попов А., Донець С., Панчук А.

   За результатами перевірки робіт учнів 6 класу з історії слід відмітити, що учні добре засвоїли програмовий матеріал з теми «Становлення античної грецької цивілізації». Всі учні класу виконали завдання низького рівня та середнього рівня, проте більшість  з них не встигли виконати творче завдання. Було допущено багато пунктуаційних та граматичних помилок.

    Учні 7 класу показали добрі результати з біології та географії. Початковий рівень – 0%.

    Аналізуючи результати контрольних робіт учнів 9 класу  слід відмітити, що сталим залишається якісний показник з алгебри /75%/,початковий рівень становить 0%,з хімії якісний показник  становить 60%. Під час виконання контрольної роботи учні використовують логічне мислення для розвязання розрахунковихі експерементальних задач, обчислюють за хімічними формулами і рівняннями реакцій. Більшість учнів вміють знаходити значення функцій для даного аргументу; знаходити область визначення функції, здійснювати геометричні перетворення функцій, будувати графік квадратичної функції.

      Проаналізувавши результати контрольних робіт та з метою підвищення рівня  знань, умінь,  навиків учнів,

    РЕКОМЕНДУЮ:

  1. За належний рівень роботи з учнями  по підвищенню якості знань відмітити  роботу  вчителів-предметників  Гаврилюк В.В.,         Степанчук З.І.
  2. Всім вчителям-предметникам постійно звертати увагу на учнів,

що мають середній та початковий рівні знань з окремих предметів, проводити  індивідуальну  роботу.

  1. З метою особистісно-зорієнтованого підходу продовжити роботу з здібними дітьми для покращання навчально-виховного процесу.
  2. З метою зменшення відсотку учнів з середнім та початковим  рівнями   знань вчителям-предметникам та класним керівникам початкових класів, 5-9 кл. постійно контролювати самопідготовку учнів,відвідування ними уроків.
  3. З метою об’єктивності оцінювання знань,умінь і навичок учнів  всім вчителям докладніше опрацювати норми оцінювання ЗУН  учнів, класним керівникам 1-4 класів опрацювати нові критерії оцінювання знань учнів початкової  школи,  не  допускати  завищення  оцінок.

 

Заступник завідувача філії:                             Руда О.В.

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
26 грудня 2018
Переглядів
5007
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку