Довідка про результати перевірки стану ведення зошитів з української мови учнями 9 класу

Про матеріал
Згідно з планом роботи філії «ЗСО І-ІІ ст.. с. Буші» на 2018 – 2019 н.р. адміністрацією школи з 11.02 по 15.02.2019р. здійснено перевірку ведення зошитів з української мови учнями 9 класу. Основними завданнями перевірки було з’ясувати, чи дотримуються вимоги до виконання письмових робіт та перевірки зошитів з української мови на підставі листа МОН України №1/9-301 від 28.04.2006р., а саме: • Стан зовнішнього вигляду зошитів, підпис титульної сторінки; • Дотримання єдиного мовного режиму учнями; • Охайність записів у зошитах; • Стан виконання домашніх завдань; • Наявність видів робіт у робочих зошитах; • Періодичність та якість перевірки зошитів учителем.
Перегляд файлу

      Довідка про результати перевірки стану

ведення зошитів з

української мови учнями 9 класу

 

   Згідно з планом роботи філії «ЗСО І-ІІ ст.. с. Буші» на 2018 – 2019 н.р. адміністрацією  школи з 11.02 по 15.02.2019р.   здійснено перевірку ведення   зошитів з української  мови учнями 9 класу.  Основними завданнями перевірки було з’ясувати, чи дотримуються  вимоги до виконання письмових робіт та перевірки зошитів з української  мови на підставі листа МОН України №1/9-301 від 28.04.2006р., а саме:

  •   Стан зовнішнього вигляду зошитів, підпис титульної сторінки;
  •   Дотримання єдиного мовного режиму учнями;
  •   Охайність  записів у зошитах;
  •   Стан виконання домашніх завдань;
  •   Наявність  видів робіт у робочих зошитах;
  •   Періодичність та якість перевірки зошитів учителем.

    Перевіркою встановлено, що згідно з існуючими вимогами, в учнів 9 класу є по два робочих зошити та один зошит для контрольних робіт  з української мови.

     Кількість робочих  зошитів  відповідає кількості учнів у класах. В основному  зошити обгорнуті, охайні, підписані з дотриманням вимог, пропущені помилки учнями на титульній сторінці виправлені учителем. Але титульні сторінки у частини зошитів мають темний фон або недостатньо  місця для підпису.

      Аналіз перевірки робочих зошитів з української  мови у 9 класі (учитель Руда О. В.) показав, що існує певна система письмових робіт (домашніх та класних). Зміст робіт, їх складність відповідають ви­могам навчальних програм. Використовуються різні види робіт: словникові, навчальні диктанти, творчі роботи, твори-мініатюри, самодиктанти, тестові завдання (як відкритої, так і закритої форми), складання таблиць, схем, робота зі словниками та інші види робіт, передбачені чинними програмами. Здійснюється індивідуальний та дифе­ренційований підхід до робіт учнів. Обсяг і характер домашніх завдань за рівнем складності відповідає змісту вивченого матеріалу в класі.

   Наслідки перевірки свідчать, що вчитель регулярно перевіряє зошити, виставляє  щомісяця оцінки за ведення зошитів в класний журналал. При виставленні оцінки за зошит враховувались критерії: наявність всіх завдань класних робіт, виконання домашніх робіт із граматичним завданням, охайність записів, підкреслення олівцем, дотримання норм орфографічного режиму, єдиного мовного режиму ведення зошитів.

   Можна відзначити зошити учнів  Хібовської А., Фетісової А. Зошити охайні, всі види робіт виконано на високому рівні.   Але відзначаються неохайні записи у зошитах учениці Голуб В. Не виконують окремих домашніх зав­дань такі учні: Синявський В., Березовський М. Не всі учні  класів дотримуються основних вимог до ведення записів у зошитах: не записують види робіт (класна чи домашня), теми уроків, підкреслення виконують ручкою, часто використовують коректор.

   На підставі вищесказаного

 

РЕКОМЕНДУЮ:

 

Учителю Рудій О. В.:

  • 1. Постійно звертати увагу на зовнішній вигляд зошитів учнів, їх правильний підпис, а також на охайність ведення  записів в них. Заборонити учням користування коректором.
  • 2. Посилити контроль за виконанням домашніх та творчих завдань усіма учнями.

3. Звертати увагу на покращення каліграфії письма учнів, особливо в 5-7 класах.

4. Заборонити учням використовувати зошити, в яких місце для підпису має темний фон  або недостатнє для повного тексту підпису.

5. Виставляючи оцінку за ведення зошита з мови, обов’язково враховувати такі критерії: наявність різних видів робіт; грамотність (якість виконання робіт); охайність; уміння правильно оформлювати роботи (дотримання вимог орфографічного режиму).

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
20 лютого
Переглядів
456
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку