ДПА "Підсумкова контрольна робота з літературного читання для 4 класу 2017 (І варіант)"

Про матеріал

Підсумкової контрольної роботи з літературного читання читання має формуватись з тексту для самостійного читання і завдань до тексту для перевірки розуміння змісту прочитаного і вміння працювати з текстом: тестових закритого типу (з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих) і відкритого типу (на встановлення послідовності або відповідності та з короткою відповіддю) і творчого.

Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота з літературного читання

C:\Users\User_11_06_2015\Pictures\img402.jpg

 

 

C:\Users\User_11_06_2015\Pictures\img404.jpg

 

Виконай завдання.

  1. У  якому розділі книжки можна помістити прочитаний твір?

А) «Зачарувала все зима»

Б) «Цікаві розповіді про братів наших менших»

В) «Світ пригод і захоплень твоїх ровесників»

 

2. Що дуже здивувало Павлика?

А) що лисиця вміє ловити рибу

Б) що лисиця приходила до озера воду  пити

В) що лісник уміє розпізнавати сліди тварин

 

  1. Як по-іншому автор називає лисицю у творі? Запиши.

 

Лисиця, _____________________________________________

 

  1. Віднови послідовність подій у творі. Пронумеруй рядки.

 

__ Ось випав перший сніжок.

__ Лисиця рибалить.

__ Прогулянка по берегу озера.

__ Спроби знайти лігво лисиці.

__ Лисиця сховалась у старе лелече гніздо.

__ Розповідь та обіцянка лісника.

 

  1. Визнач, цей твір – оповідання чи літературна казка. Доведи свою думку. Запиши. (4 – 5 речень)

 

Підсумкова контрольна робота з літературного читання

ІІ комбінація підсумкової контрольної роботи з читання має формуватись з тексту для самостійного читання і завдань до тексту для перевірки розуміння змісту прочитаного і вміння працювати з текстом: тестових закритого типу (з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих) і відкритого типу (на встановлення послідовності або відповідності та з короткою відповіддю) і творчого.

Частину роботи (творче завдання) учень письмово оформлює на аркушах зі штампом школи. Тестові завдання виконує на окремому аркуші з тестовими завданнями, виданому вчителем.

Вимоги до формування змісту ІІ комбінації підсумкової контрольної роботи з літературного читання

з/п

Види завдань

Кількість завдань

Кількість балів за кожне правильно виконане завдання

Максимальна кількість балів

1.

Текст (незнайомий учням) для самостійного читання з мови навчання обсягом 330-390 слів. Кількість слів, значення які потребує пояснення – не більше 1. Речення у тексті не мають містити більше 12 слів. Стиль тексту – художній.

1

по 4 бали

4 бали

2.

Завдання до тексту закритого типу з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих варіантів

2

по 1 балу

2 бали

3.

Завдання до тексту відкритого типу з короткою відповіддю

1

по 2 бали**

2 бали

4.

Завдання до тексту відкритого типу на встановлення послідовності або відповідності між 6 компонентами

1

по 2 бали**

2 бали

5.

Творче завдання до тексту: письмове висловлення власної думки до змісту прочитаного тексту – 4-5 речень***

1

по 2 бали**

2 бали

Разом

6

-

12 балів

 

 

Рекомендації щодо оцінювання:

 

* спосіб читання оцінюється 1 балом(за наявністю /відсутністю артикуляцією), темп читання 3 балами; вчитель враховує обсяг тексту, якій учень встиг прочитати за 3 хвилини: повністю-3 бали, не менше 2/3 – 2 бали, не менше половини 1 бал, менше половини жодного балу;

 

** якщо творче завдання виконано частково, неточно – 1 балом; якщо у творчому завдання учень логічно, правильно висловлює думку, обґрунтовує її, дає свою оцінку вчинкам героїв, описаним подіям, завдання оцінюється 2 балами;

*** бали за письмову частину роботи з читання виставляються без урахування помилок за грамотність.

 

 

Перевірку організовують таким чином:

  •      учитель пропонує дітям взяти в руки олівці;
  •      за вказівкою вчителя діти починають читати текст (мовчки);
  •      через 3 хвилини вчитель зупиняє читання і пропонує поставити олівцем крапку над словом, на якому зупинився читати учень;
  •      учитель пропонує дітям продовжити читання тексту до кінця і виконати завдання до нього, працюючи з текстом.

 

 

Література:

  1. Вашуленко О.В. Збірник підсумкових контрольних робіт з літературного читання. 4 клас / О.Вашуленко / за ред.. О.Я.Савченко. – К. : Вивничий дім «Освіта», 2016. – 64с.
  2. Орієнтовні вимоги до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2016/2017 навчальному році.

 

 

 

docx
Додано
31 березня 2018
Переглядів
5336
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку