Підсумкової контрольної роботи з літературного читання читання має формуватись з тексту для самостійного читання і завдань до тексту для перевірки розуміння змісту прочитаного і вміння працювати з текстом: тестових закритого типу (з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих) і відкритого типу (на встановлення послідовності або відповідності та з короткою відповіддю) і творчого.
Підсумкова контрольна робота з літературного читання
Виконай завдання.
А) «Зачарувала все зима»
Б) «Цікаві розповіді про братів наших менших»
В) «Світ пригод і захоплень твоїх ровесників»
2. Що дуже здивувало Павлика?
А) що лисиця вміє ловити рибу
Б) що лисиця приходила до озера воду пити
В) що лісник уміє розпізнавати сліди тварин
Лисиця, _____________________________________________
__ Ось випав перший сніжок.
__ Лисиця рибалить.
__ Прогулянка по берегу озера.
__ Спроби знайти лігво лисиці.
__ Лисиця сховалась у старе лелече гніздо.
__ Розповідь та обіцянка лісника.
Підсумкова контрольна робота з літературного читання
ІІ комбінація підсумкової контрольної роботи з читання має формуватись з тексту для самостійного читання і завдань до тексту для перевірки розуміння змісту прочитаного і вміння працювати з текстом: тестових закритого типу (з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих) і відкритого типу (на встановлення послідовності або відповідності та з короткою відповіддю) і творчого.
Частину роботи (творче завдання) учень письмово оформлює на аркушах зі штампом школи. Тестові завдання виконує на окремому аркуші з тестовими завданнями, виданому вчителем.
Вимоги до формування змісту ІІ комбінації підсумкової контрольної роботи з літературного читання
№ з/п |
Види завдань |
Кількість завдань |
Кількість балів за кожне правильно виконане завдання |
Максимальна кількість балів |
1. |
Текст (незнайомий учням) для самостійного читання з мови навчання обсягом 330-390 слів. Кількість слів, значення які потребує пояснення – не більше 1. Речення у тексті не мають містити більше 12 слів. Стиль тексту – художній. |
1 |
по 4 бали |
4 бали |
2. |
Завдання до тексту закритого типу з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих варіантів |
2 |
по 1 балу |
2 бали |
3. |
Завдання до тексту відкритого типу з короткою відповіддю |
1 |
по 2 бали** |
2 бали |
4. |
Завдання до тексту відкритого типу на встановлення послідовності або відповідності між 6 компонентами |
1 |
по 2 бали** |
2 бали |
5. |
Творче завдання до тексту: письмове висловлення власної думки до змісту прочитаного тексту – 4-5 речень*** |
1 |
по 2 бали** |
2 бали |
Разом |
6 |
- |
12 балів |
Рекомендації щодо оцінювання:
* спосіб читання оцінюється 1 балом(за наявністю /відсутністю артикуляцією), темп читання 3 балами; вчитель враховує обсяг тексту, якій учень встиг прочитати за 3 хвилини: повністю-3 бали, не менше 2/3 – 2 бали, не менше половини 1 бал, менше половини жодного балу;
** якщо творче завдання виконано частково, неточно – 1 балом; якщо у творчому завдання учень логічно, правильно висловлює думку, обґрунтовує її, дає свою оцінку вчинкам героїв, описаним подіям, завдання оцінюється 2 балами;
*** бали за письмову частину роботи з читання виставляються без урахування помилок за грамотність.
Перевірку організовують таким чином:
Література: