Організація роботи учнівського самоврядування. Освіта дає школярам великого досвіду, а саме базою стає учнівське самоврядування, яке готує лідерів. Учнівське самоврядування є організацією, яка створена учнями і для учнів. Спільна колективна творча справа, яка має об'єднувати навколо себе максимальну кількість учасників, дати можливість кожному спробувати свої сили, розкрити свої сили, розкрити здібності і можливості. Ознайомлення з історією, славними традиціями України; виховання бережливості у всьому, поваги і любові до своєї родини, виховання громадянина України – носія національних цінностей та загальнолюдських надбань. Залучення учнів школи до проведення навчального та виховного процесу. Велику роль у роботі шкільного парламенту відіграє методична допомога з боку педагогічного колективу, співдружність дітей і дорослих, підбір вчителя – консультанта. Позивним аспектом взаємодії педагогічного колективу та шкільного парламенту є також поліпшення морально-психологічного клімату у колективі школи, загальна атмосфера доброзичливості.
Дана система самоврядування створює відповідні морально-психологічні умови для активізації внутрішніх ресурсів дітей, прояву їх інтелектуального, вольового і морального потенціалу, розвиває свідому особистість, здатну до самовизначення, що відчуває себе суб'єктом власної діяльності та суспільного життя і спроможна діяти разом з іншими членами суспільства задля змін на краще. Самоврядування стосується способу життя та поведінки шкільного колективу в цілому і кожного члена окрема. В умовах демократизації і гуманізації сучасного суспільства – це величезна сила, спрямована на розвиток самостійності, ініціативи і взаємодопомоги, формування почуття господаря, який за все відповідає.
Упорядники:
Н.В. Сяська – педагог-організатор Любахівської ЗОШ І-ІІІст.
Комп’ютерний набір:
Н.В.Сяська – педагог-організатор Любахівської ЗОШ І-ІІІ ст.
Любахівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Зміст
І. Вступ ……………………………………………………………………………………... 6
ІІ. Нормативно-правова база діяльності органу учнівського самоврядування дітей та учнівської молоді.
ІІІ. Додатки ……………………………………………………………………………… 58
І. Вступ
Основою формування особистості на сьогоднішній день є виховання. Пріоритетними напрямами виховної роботи Любахівської ЗОШ І-ІІІступенів впродовж навчального року є: формування у школярів ціннісного ставлення особистості до історичних, культурних і духовних надбань рідного краю; формування у школярів ціннісного ставлення особистості до сім’ї, родини, людей; превентивне виховання школярів, що спрямовується на розвиток та підтримку внутрішньої свободи людини, формування активної життєвої позиції, здорового способу життя.
У Любахівській ЗОШ учнівське самоврядування представлене учнівським комітетом, який працює за основним важливим принципом: «Самі вирішили, самі зробили, самі відповідаємо». Девіз роботи учкому: «Пропонуй! Плануй! Організовуй! Виконуй!»
Основні положення життєвого устрою учнівського комітету викладено у статуті.
Основна мета учнівського врядування в школі полягає у всебічному розвитку, самовдосконаленні, самореалізації учнів на благо собі, своїм ровесникам, школі, своїй родині.
Завдання учнівського самоврядування закладу полягає в тому, щоб:
Головними вимогами для успішного розвитку учнівського самоврядування у закладі є:
У роботі об’єднання використовуються різноманітні форми і методи: засідання, зустрічі за круглим столом, рейди, перевірки, випуск газет, інформаційних вісників, організація і проведення різноманітних свят, змагань.
Діяльність об'єднання відзначається чіткістю й конкретністю планування. Чимало цікавих і корисних справ проходить у школі завдяки діяльності об'єднання. Учні збирають матеріали про історію школи, села, приймають участь в краєзнавчих експедиціях. Турботою і увагаю оточені люди похилого віку, які проживають в селі, завдяки діяльності волонтерських загонів. В результаті тісної співпраці у школярів формується громадянська зрілість, морально-етичні цінності, виховується відповідальність за навчання.
Структура учнівського самоврядування, яка склалася в Любахівській ЗОШ І-ІІІ ступенів поєднує в собі форми учнівської самоорганізації, котрі відповідають потребам творчого розвитку особистості, скерованої на загальнолюдські та національні цінності. Ця структура гнучка, варіативна, залежить від учнівських колективів, інтересів та запитів школярів. Діюча в школі структура учнівського самоврядування – двоступенева за формою на рівні класів та школи.
Початковою ланкою шкільного учнівського самоврядування є самоврядування у кожному класі. Залежно від вікових особливостей школярів, або специфіки класного колективу класне учнівське самоврядування складають старостат або чергова рада. Як правило, старостат діє майже в кожному класі. Представники з кожного класу складають учнівський комітет, який є елементом загально шкільної Великої учнівської ради.
Модель та структура органів учнівського самоврядування школи розрахована на включення в безпосередню роботу учнів 5-11 класів. В посередню роботу включені учні 1-4 класів через їх класних керівників та учнів старших класів, яким даються постійні або тимчасові доручення співпраці з молодшими школярами.
Учнівський комітет складається з 55 учнів 5-11-их класів. Учком формувався із представників-делегатів від кожного класу, яких обирають на класних зборах. Представником класу найчастіше, і як правило, є староста або його заступник. Старостат також входить до учнівського комітету.
Такий підхід до формування загальношкільної учнівської ради був вироблений поступово, враховуючи власний досвід шкільної учнівської самоорганізації (і негативні і позитивні моменти) і здобутки інших.
Подібний спосіб формування учнівського комітету тісно пов'язаний із роботою навчальної комісії, яка практично є ведучою в учнівському самоврядуванні школи. Поряд із навчальною комісією учкому складають комісія дисципліни і порядку, комісія по захисту прав дитини, культмасова комісія, санітарна комісія, господарська комісія, а також комісія по організації роботи з молодшими школярами та комісія редколегії.
Навчальна комісія забезпечує присутність заходів направлених на підвищення якості знань учнів, здійснює роботу, спрямовану на вироблення в учнів свідомого ставлення до навчання. Культурно-масова комісія взяла на себе обов’язки керувати проведенням культмасових справ, організовувати шкільні і класні вечори, свята народного та шкільного календаря, розподіляти між класами та учнями доручення по підготовці цих заходів. Організацією змагань між класними колективами за кращий стан класних кімнат та приміщень, створення постів бережливих у школі взяла на себе розпорядницька комісія учнівського комітету.
Робота комісій взаємопов’язана і полягає в організації змістового життя школи, класів через колективні творчі справи. Учні самі вирішують доцільності та форми проведення того чи іншого заходу. Комісії тісно співпрацюють з педагогами-консультантами. Робота кожної з комісій обговорюється на загальношкільних зборах, які скликаються не рідше 1 разу на рік.
У ході роботи виробився оптимальний графік засідань органів шкільного учнівського самоврядування. Черговість засідань на даний час є такою:
Учнівське самоврядування у школі має велике значення. Учні набувають першого досвіду самоорганізації та співпраці, у них формується активна життєва позиція та світогляд, основою якого є загальнолюдські цінності. При цьому розвивається терпимість до різних ідей і точок зору, вміння слухати і чути, дивитися і бачити, спостерігати й аналізувати, систематизувати і робити правильні висновки. Під час засідань органів учнівського самоврядування школярі набувають навичок відстоювати власну думку; не ображаючи опонентів, навичок співпраці з іншими людьми.
Учнівський комітет розробив ряд документів, які служать основою у роботі шкільного самоврядування:
Особливе місце у розвитку самоврядування відводиться чергуванню класів по школі, господарем школи є практично черговий клас, який самостійно забезпечує порядок в школі.
Щопонеділка учком проводить загальношкільну лінійку, де проводяться підсумки чергування класу. Тут же на лінійці, інформується про порушників дисципліни, про учнів, які отримують бали низького рівня, підсумки загальношкільних заходів, нагороджуються переможці.
Засідання учкому, навчання активу і комісій проводяться за планами роботи, включають теоретичні питання, практичні заняття, активні форми роботи. Чимало цікавих і корисних справ проходить у школі на повному самоврядуванні учнів: загальношкільні лінійки: робочі (щопонеділка), тематичні: «День партизанської слави», «День миру», «День Землі», «День Чорнобильської трагедії», святкові, застосовуються нові нетрадиційні форми: лінійка-калейдоскоп «Обличчя класу», «Ці корисні й гарні справи в класі робимо самі». Вони сприяють активізації шкільного життя, зацікавленості учнів до справ колективу.
Поряд з традиційними заходами: Свята першого дзвоника, Новорічне свято, Свято останнього дзвоника, Випускний вечір, Осіння ярмарка. У школі проводиться ряд виховних заходів за новими нетрадиційними формами: концертна програма «Зі святом, дорогі учителі!», «Зустріч з юністю»; «Я люблю Україну», « Краса і неповторність рідної мови» і т. д., теми для старшокласників «Містер і містер школи», «Закон і ми»; зустрічі за круглим столом: «Ми – лідери» (для активістів школи), «Що я знаю про закони держави?»; свята-виставки «Світ захоплень моєї родини», конкурс малюнків « Діти миру – за мир!», екологічний десант «Чиста школа, чисте подвір’я, чисте селище», шоу-акція «Молодь проти шкідливих звичок», виставка композицій з овочів і фруктів «Дари природи нескінчені», вечір відпочинку «Посвята в старшокласники».
З метою ознайомлення з кращим досвідом своєї роботи учні виступають на районних радах старшокласників, спортивних змаганнях, конкурсах, виставках, агітбригадах. Школярі неодноразово ставали призерами цих та інших змагань.
У школі також діє волонтерський осередок. Волонтерство – найпопулярніший компонент школи. Суть цього компонента полягає у створенні організованої системи, яка перетворює волонтерство на невід'ємну частину шкільного життя. Досвід роботи полягає в тому, що, на відміну від улаштування окремих заходів, ми пропонуємо організовану систему, яка залучає не лише учнів, а й учителів та батьків. Ця система сприяє тому, аби людина стала активним членом своєї громади. Щоб учні-добровольці з часом ставали дорослими-волонтерами.
Діяльність учнівського самоврядування та волонтерського осередку відзначається чіткістю і конкретністю планування, координацією різних його категорій, результативністю.
Робота всіх комісій взаємопов’язана і полягає в організації змістового життя школи, класів через колективні творчі справи (проекти).
Колективна творча справа (КТС) – форма організації колективної творчої діяльності й разом з тим – основний виховний засіб. Колективна творча справа є не просто виховним заходом, а справою, корисною; це творче, тобто самостійне створення чогось нового, незвичайного; в ній беруть участь усі вихованці, кожний член колективу.
Колективна творча справа сприяє:
Учнівський комітет закладу впровадив довгостроковий колективний творчий проект «Історія нашої школи», метою якого є створення шкільного банку даних. Учні проводять пошукову роботу, підбирають фотоматеріали, беруть інтерв’ю в учасників навчально-виховного процесу минулих років, узагальнюють та систематизують зібраний матеріал.
Пошуково-дослідницька діяльність школярів є важливим компонентом виховання лідерів і здійснюється за основними напрямами виховної роботи, а саме: розумового, національного, громадянського, патріотичного, правового, екологічного, естетичного, економічного, морального, трудового виховання.
Пошуково-дослідницька діяльність спрямована на виконання основних завдань:
Особлива роль відводиться духовному вихованню особистості, становленню моральності людини. Так, у 2014 р. почав діяти творчий проект «Слава Україні», що об'єднує творчу групу учнів.
Мета цього проекту: об’єднати та згуртувати українську націю, пробудити національне самовизначення і згуртувати нас всіх по цілому світу , обєднатися в одне почуття – любов до рідної землі , тривогу за майбутнє України і щире бажання допомогти землякам, вдосконалювати , ідучи вперед, і реалізувати певні організайіцні зміни на своєму шляху, підвищувати моральний рівень учнів; постійно вести дослідницьку і пошукову роботу, розвивати себе, здобувати нові особистісні якості, водночас поліпшуючи умови для творчої самореалізації учнів.
Оформлено творчий проект « Рух лідерів + », метою якого є обмін досвідом роботи представників органів учнівського самоврядування району, зміцнення дружніх стосунків між радами старшокласників на різних рівнях, підтримка та зміцнення єдиного духу Учнівської Ради старшокласників району шляхом проведення спільних зустрічей, свят, вихідних, канікул, зустрічей, виїзних засідань за домовленістю .
Учнівське самоврядування школи на чолі з педагогом-організатором працює над реалізацією певного довгострокового проекту, а саме:
Шляхи реалізації проекту:
І етап - підготовчий:
1. Визначення мети та очікуваних результатів зустрічі;
2. Поширення інформації про здійснення проекту;
3. Формування групи учасників проекту;
4. Зібрання ініціативної групи та проведення першої зустрічі;
5. Планування програми зустрічі;
6. Пошук шляхів фінансування.
ІІ етап – проведення безпосередньо виїздних засідань, зустрічей лідерів учнівського самоврядування різних рівнів у тому числі з використанням web-ресурсів.
Очікувані результати: підтримка та розвиток Учнівської Ради старшокласників; розвиток регіональних зв’язків з органами учнівського самоврядування різних рівнів.
Учасники: лідери самоврядування дітей та учнівської молоді, їх координатори та організатори, психологи, соціальні педагоги, батьки та інші спеціалісти.
Види діяльності:
Опитування та анкетування.
(готуються й аналізуються спільно зі спеціалістами)
Орієнтовна тематика:
- такі, що розкривають потреби у навчанні, інформації, методичних матеріалах;
- такі, що допоможуть проаналізувати результативність діяльності районної та регіональних шкіл лідерів;
- такі, що визначають готовність дорослих чи дітей увійти до команди організаторів діяльності шкіл лідерів у регіонах.
Відповідальні: комісія партнерства та міжнародних відносин.
Налагодження партнерських стосунків
Можливі партнери:
1. Загальноосвітні навчальні заклади, дитячі та молодіжні громадські організації:
2. Спеціалісти: педагоги, психологи, соціальні педагоги.
3. Батьки.
Відповідальні: комісія партнерства та міжнародних відносин.
Презентація результатів діяльності
Орієнтовний перелік форм презентацій:
- інформаційні матеріали, методичні матеріали, рекомендації (статті у ЗМІ, власні газети, журнали, веб-сайт, книги, брошури, буклети, плакати, листівки, календарики тощо).
Відповідальні: комісія партнерства та міжнародних відносин.
Навчання організаторів та учасників проекту
Форми навчальної діяльності:
Орієнтовна тематика:
1. Дискусії.
„Учнівське самоврядування – міф чи реальність?”
2. Тренінгові заняття.
2.1. Основи лідерства:
„Особистість лідера”
„Імідж лідера”
„Вміння і навички лідера”
„Відповідальність. Авторитет”.
2.2. Життєвий успіх:
„Проектування моделі УСПІХУ”
„Поняття „життєвий успіх”, його складові”.
2.3. Організаторська майстерність:
„Зацікавити...”
„Зібрати у команду...”
„Організувати роботу...
2.4. Організаційні моменти у підготовці заходу:
„Розробка ідеї. Складання сценарію”
„Підбір команди. Розподіл доручень”
„Важливі дрібнички організатора”
„Коло успіху”.
2.5. Ділове спілкування:
„Секрети ділового спілкування”
„Як підготувати публічний виступ”
„Основи ділового етикету”
2.6. Зв’язки з громадськістю:
- самопрезентація;
- моніторинг.
3. Проблемні лабораторії.
Орієнтовна тематика засідань:
„Кого запросити до команди”
„Розвиваємось духовно”
„Моя школа – найкраща”
„Толерантність у шкільному колективі”
4. Творчі лабораторії.
Орієнтовна тематика:
„Шляхи духовного єднання членів колективу”
„Створення гімну, пісні”
„Дизайн роздаткових та іміджевих матеріалів”
„Моделі одягу лідерів дитячого та молодіжного самоврядування”.
5. Проектні лабораторії.
Питання розробки, організації, впровадження, аналізу та підбиття підсумків діяльності та реалізації проектів відповідно до визначених програм діяльності.
6. Майстер-класи.
Цільові групи:
- координатори та організатори діяльності органів самоврядування дітей та учнівської молоді;
- голови районних , обласних органів самоврядування дітей та їх заступники;
- відповідальні за проекти;
- відповідальні за організацію окремих заходів.
Організація і проведення культурно-масових заходів
Орієнтовний перелік заходів:
1. Конкурсно-розважальні програми:
„Шлях до життєвого успіху”
„Я - лідер!”
„Ми - команда!”
2. Зустрічі лідерів самоврядування, дітей та учнівської молоді тощо.
Результат роботи над проектами підтвердили ефективність такої форми організації учнівського самоврядування. Так, значно зросли показники готовності учнів до дослідницької діяльності, бажання вдосконалювати свою майстерність, уміння обґрунтовувати свої практичні дослідження.
Відродження й формування державності починається з духовного і морального розвитку особистості, яка здатна самореалізуватися в сучасному суспільстві і працювати для його процвітання. Тому ми і надалі плануємо продовжувати проектну колективну творчу діяльність органів учнівського самоврядування, залучаючи все більше і більше учнів, і створювати все нові проекти.
Під час спільної організації життєдіяльності членів колективу закладу, відбувається практичне навчання, розвиток, удосконалення та виховання всіх учасників цього процесу – педагогів (зацікавлених дорослих) та дітей. Але досягти хороших результатів такої співпраці можна лише тоді, коли дорослі та діти взаємно довіряють і підтримують одне одного; дотримуються моральних та етичних норм; спільно шукають найоптимальніших шляхів вирішення конкретних питань; постійно зустрічаються й дискутують за «круглим» столом; залучають відповідно до своїх знань, умінь, інтелектуального розвитку та організаторських здібностей дітей, починаючи з молодшого шкільного віку; усвідомлюють свою причетність до результатів діяльності та значущість спільної справи тощо.
Системі самоврядування школи підпорядкована система самоврядування класів. Допомогу в налагодженні успішної діяльності комісій надають учителі – консультанти. Велику роль в роботі учнівського самоврядування відіграє методична допомога з боку педагогічного колективу, співдружність дітей і дорослих, підбір вчителів-консультантів. За кожною комісією закріплені вчителі-консультанти. Педагоги надають членам комісій допомогу з окремих організаційних питань, обговорюють перспективи подальшої спільної діяльності, допомагають розвивати творчу активність під час занять та в процесі громадської діяльності, критичне мислення, вміння аналізувати, вирішувати конфлікти, ефективно спілкуватися. Колектив учителів робить все можливе, щоб органи учнівського самоврядування працювали з повною відповідальністю, правами і компетенцією. Завдяки цьому і в міру того, як учні залучаються до серйозних, важливих шкільних справ, бачать, що їх вирішення великою мірою залежить від внеску кожного, значно зростають ініціатива та активність учнів, відповідальність як за долю школи, так і за свою особисто.
Основним завданням педагогічного керування є:
Щомісячно проводяться заняття навчання лідерів (Додаток №9), де навчають організовувати як власну роботу, так і співпрацю з товаришами. Педагоги дозволяють дітям самим визначати зміст свого життя, наділяють їх відповідальністю і реальними перевагами у вирішенні шкільних справ, не зводячи педагогічне керівництво до поодиноких зусиль, а співпрацюючи з учнями, враховують їхнє прагнення до самостійності, бажання виявляти ініціативу. Вирішальну роль тут відіграють організаторські, комунікативні, моральні якості. На заняттях школи діти готуються до самостійної роботи в органах учнівського самоврядування. До активної громадської діяльності залучають найбільш авторитетних лідерів учнівського колективу, що сприяє підвищенню ролі шкільного самоврядування. Реалізується завдання педагогів: виявляти справжніх лідерів учнівського колективу, сприяти висуненню їх до органів самоврядування, формувати у них вміння управляти.
Найвищим органом учнівського самоврядування в школі є учнівська конференція. Саме тут починається справжня учнівська демократія. На таку конференцію учні та вчителі збираються один раз на рік (наприкінці навчального року). Делегатів учнівської конференції обирають на класних зборах (8-11 класи). Делегатами можуть бути вчителі, батьки. На учнівських конференціях обираються представники до ради школи, голови комісій звітують про роботу за навчальний рік. Крім учнівської конференції керівним та виконавчим органами шкільного самоврядування є БІНОМ (Бюро ініціативних наполегливих організованих і мобільних), до неї входять голови комісій, голова учкому та старостат, який скликається щомісяця; в класних колективах – учнівські збори; є виконавчим органом самоврядування, який обирається на засадах вільного і рівноправного висування кандидатів кожним класом. Це дає змогу послідовно впроваджувати рішення БІНОМу в життя класних колективів.
БІНОМ:
Із її складу призначається черговий від самоврядування. До повноважень чергового входять завдання вирішення оперативних завдань, невідкладних справ. Він також може проводити в день свого чергування засідання очолюваної ним комісії.
Внаслідок спільної діяльності переважаючою стає педагогіка відносин, а не заходів. Тоді учні беруть на себе роль вихованців і помічників вчителя. Спільна діяльність педагогів і учнівського активу має і зворотну дію – у педагогів формується мислення, побудоване на самоаналізі; зникають адміністративно-наказові форми управління, натомість з’являються демократичні. Позитивним аспектом взаємодії педагогічного колективу і учнівського самоврядування є також поліпшення морально-психологічного клімату в колективі навчального закладу, зміна стилю взаємовідносин у ньому, позитивна емоційна насиченість життя, загальна атмосфера доброзичливості.
Педколектив закладу сприяв формуванню, розвитку та роботі учнівського самоврядування як одній з найактивніших форм громадянського виховання, державно-громадянського управління навчальним закладом. Одним із головних шляхів реалізації співпраці учнівського і педагогічного колективів є підвищення професіоналізму вчителя і класних керівників, перехід на демократизацію стосунків педагогів з учнями. Тому педагогічний колектив закладу постійно вивчає досвід, зміст і методи діяльності по розвитку учнівського самоврядування, співвідношення його до сучасних вимог розвитку суспільства з метою занесення прийнятих елементів до роботи органів учнівського самоврядування нашої школи, що дає можливість перспективи їх розвитку.
У самому понятті «самоврядування» є відповідь на те, яким чином воно має організовуватися. Саме самоврядування розвиватиметься тоді, коли цього захочуть самі учні.
Суть учнівського самоврядування – не в управлінні одних дітей іншими, а в оволодінні досвідом демократичних відносин, навичками управління собою, своїм життям у колективі.
Учнівське самоврядування у школі має велике значення. Учні набувають першого досвіду самоорганізації та співпраці, у них формується активна життєва позиція та світогляд, основою якого є загальнолюдські цінності. При цьому розвивається терпимість до різних ідей і точок зору, вміння слухати і чути, дивитися і бачити, спостерігати й аналізувати, систематизувати і робити правильні висновки. Під час засідань органів учнівського самоврядування школярі набувають навичок відстоювати власну думку; не ображаючи опонентів, навичок співпраці з іншими людьми.
Учнівське самоврядування у Любахівській ЗОШ І-ІІІ ступенів є не самоціллю, а справді цікавим шкільним життям. Учні самі вирішують, яким має бути зміст шкільного життя, адже вони повинні відповідати за все: за школу, в якій навчаєтеся, за товаришів, за кожен свій крок. Учнівське самоврядування нашого навчального закладу в широкому розумінні стосується способу життя та поведінки шкільного колективу загалом і кожного члена зокрема. В умовах демократизації та гуманізації нашого суспільства – це величезна сила, спрямована на розвиток самостійності, ініціативи і взаємодопомоги, зростання громадської активності, формування почуття господаря нашої шкільної оселі.
ІІ. Нормативно-правова база діяльності органу учнівського самоврядування дітей та учнівської молоді.
Питання роботи учнівського комітету розглядались на засіданнях педагогічної ради:
Стан рівня вихованості школярів та завдання педагогічного колективу щодо його підвищення (за ціннісними ставленнями).
Забезпечення подальшої взаємодії з батьками, розвиток учнівського самоврядування, залучення його до вирішення питань організації навчально-виховного процесу.
Про стан та перспективи розвитку учнівського самоврядування.
Становлення і розвиток школи громадянської компетентності. Виховання духовної особистості. Визначальна роль морально-гуманістичного виховання в процесі становлення особистості учня, формування її світогляду, органічне поєднання духовної культури і моралі.
Стан громадянського виховання.
На інструктивно-методичних нарадах:
Формування ціннісних орієнтацій і ставлень школярів у навчально-виховному процесі школи.
Про розвиток самоврядування як процесу самореалізації учня.
Роль учнівського самоврядування в піднесенні рівня вихованості школярів.
Відвідування учнями навчальних занять.
Накази:
На методоб’єднаннях класних керівників:
Листопад 2015р.
УКРАЇНА
ЛЮБАХІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Поліська, 20 с. Любахи Володимирецького району Рівненської області , 34362
(03634) 4-61-38
E-mail: lubaxi03@ukr.net
Наказ
12 вересня 2016 року № 146
Про організацію педагогічного
керівництва роботи
учнівського самоврядування
З метою демократизації управління школою на початку нового навчального року мають бути сформовані органи учнівського самоврядування. Це дасть змогу змусити майже всіх учнів до різних видів діяльності школи, а також до управління справами колективу. Робота учнів у комісіях сприяє вихованню почуття господаря школи, класу, вмінню співпрацювати на принципах рівності, гласності, демократизму. У зв’язку з цим
НАКАЗУЮ:
успішність - Прокопчук Людмила Григорівна
дисципліна і порядок - Дуляницька Алла Іванівна
дозвілля - Данилова Поліна Михайлівна
спорт - Яйченя Наталія Василівна
учнівський комітет - Сяська Наталія Василівна
розпорядницька - Сніжко Людмила Іванівна
навчальна - Воробей Зоя Андріївна
спортивна - Шарабар Вадим Валерійович
культмасова - Ромась Юлія Анатоліївна
дисципліни і порядку - Чугай Ольга Валеріївна
«Милосердя» - Голиш Валентина Петрівна
еколого - краєзнавча - Головач Ірина Михайлівна
преси та інформації - Дуляницька Ірина Олександрівна
3. Заступнику директора з виховної роботи Сяській Н.В.:
3.1. Продовжувати вдосконалення роботи з педагогічним керівництвом, органами учнівського самоврядування.
3.2. Створити систему в роботі комісій учнівського самоврядування, важливі питання обговорювати на засіданнях комісій.
3.3. Заслуховувати питання про роботу органів учнівського самоврядування на нарадах при директору .
4. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з виховної роботи Сяську Н.В..
Директор школи: Л.І.Сніжко
З наказом ознайомлені: Н.В.Сяська
З.А.Воробей
УКРАЇНА
ЛЮБАХІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Поліська, 20 с. Любахи Володимирецького району Рівненської області , 34362
(03634) 4-61-38
E-mail: lubaxi03@ukr.net
Наказ
12 вересня 2016 року № 147
Про організацію роботи органів учнівського
самоврядування на 2016 / 2017 н. р.
Відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», Положення про учнівське самоврядування в загальноосвітній школі, з метою формування в учнів навичок самопізнання, самовизначення, самореалізації, активної життєвої позиції, адекватної оцінки своїх здібностей і можливостей, світогляду, моралі, підготовки їх до праці, свідомого вибору професії, розвитку громадської та соціальної активності, організаторських здібностей і творчої самодіяльності,
Н А К А З У Ю :
1. Заступнику директора школи з виховної роботи Сяській Н.В.:
1.1. Продовжувати вдосконалення роботи з органами учнівського самоврядування.
1.2. Координувати роботу органів учнівського самоврядування .
1.3. Постійно контролювати роботу комісій учнівського самоврядування.
1.4. Провести вибори органів учнівського самоврядування.
1.5. Скласти план роботи органів учнівського самоврядування на 2016-2017 н.р
1.6. Спрямовувати роботу закріпленої ланки органу учнівського самоврядування на згуртування шкільного і класних колективів, розвиток громадської активності та ініціативи учнів.
1.7. Надавати допомогу у підготовці та проведенні заходів певного напряму.
2. Призначити відповідальними за роботу органів учнівського самоврядування у класах класних керівників 1-11 класів.
3. Класним керівникам 1-11 класів спрямовувати роботу класних зборів, відповідних комісій та лідера класу.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника директора з виховної роботи Сяську Н.В.
Директор школи: Л.І.Сніжко
З наказом ознайомлені: Н.В.Сяська
УКРАЇНА
ЛЮБАХІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Наказ
13 вересня 2017 року № 137
Про організацію педагогічного
керівництва роботи
учнівського самоврядування
З метою демократизації управління школою на початку нового навчального року мають бути сформовані органи учнівського самоврядування. Це дасть змогу змусити майже всіх учнів до різних видів діяльності школи, а також до управління справами колективу. Робота учнів у комісіях сприяє вихованню почуття господаря школи, класу, вмінню співпрацювати на принципах рівності, гласності, демократизму. У зв’язку з цим
НАКАЗУЮ:
1. Заступнику директора школи з виховної роботи Мотько С.І.:
1.1.Продовжувати вдосконалення роботи з органами учнівського самоврядування.
1.2. Постійно контролювати роботу комісій учнівського самоврядування.
1.3. Заслуховувати питання про роботу органів учнівського самоврядування на нарадах при директору .
2. Призначити координатором роботи органів учнівського самоврядування педагога–організатора Сяську Н.В.
3. Педагогу-організатору Сяській Н.В.:
3.1. Сформувати комісії учнівського самоврядування.
До 10 вересня 2017 року
3.2. Створити систему в роботі комісій учнівського самоврядування, важливі питання обговорювати на засіданнях комісій.
3.3. Надавати допомогу у підготовці та проведенні заходів певного напряму.
успішність - Прокопчук Людмила Григорівна
дисципліна і порядок - Дуляницька Алла Іванівна
дозвілля - Данилова Поліна Михайлівна
спорт - Малюк Олена Яківна
учнівський комітет - Сяська Наталія Василівна
розпорядницька - Сніжко Людмила Іванівна
навчальна - Воробей Зоя Андріївна
спортивна - Шарабар Вадим Валерійович
культмасова - Ромась Юлія Анатоліївна
дисципліни і порядку - Чугай Ольга Валеріївна
«Милосердя» - Голиш Валентина Петрівна
еколого - краєзнавча - Головач Ірина Михайлівна
преси та інформації - Дуляницька Ірина Олександрівна
4. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з виховної роботи Мотько С.І.
Директор школи Л.І.Сніжко
З наказом ознайомлені: С.І.Мотько
Н.В.Сяська
1.4. Юридична адреса школи: с. Любахи, вул. Поліська, 20.
Телефон: 4-61-38
2.1. Основною метою діяльності об'єднання є:
2.2. Для виконання мети самоврядування має вирішити такі завдання:
2.3. Для реалізації статутної мети школи і завдань у відповідності до Статуту про самоврядування та діючого законодавства здійснює такі напрямки діяльності:
2.4. Основними функціями учнівського самоврядування є:
3.1. Права, обов'язки та повноваження:
3.2. Члени самоврядування зобов’язані:
5.1. Органами управління самоврядування є:
5.2. Відповідальними особами самоврядування є:
5.3. Вищим керівним органом самоврядування є учнівська конференція, яка скликається при необхідності, але не рідше одного разу в один рік.
Позачергова учнівська конференція може скликатись учнівською радою самоврядування за своєю ініціативою, або за вимогою не менше 2/3 членів самоврядування.
5.4. Учнівська конференція є правомочна при наявності не менше 2/3 членів самоврядування. Рішення приймаються простою більшістю голосів присутніх делегатів. Форма голосування визначається загальними зборами.
5.5. Загальні збори самоврядування:
5.6. Старостат школи:
Старостат школи є керівним колегіальним органом, до складу якого входять всі старости класів, які обираються зборами класів терміном на один рік.
Засідання старостату школи проводиться в міру необхідності, але не менше одного разу в місяць.
Засідання старостату школи є правомочним, якщо на ньому присутня більшість членів старостату. Рішення приймаються простою більшістю голосів.
5.7. Старостат школи має такі повноваження:
5.8. Голова старостату закладу:
5.9. Голова учнівського самоврядування:
5.10. Комісії:
Педагогічна рада школи, загальні учнівські збори, спираючись на Конституцію України, «Міжнародну декларацію прав людини», дбаючи про забезпечення прав і свобод дитини, гідних умов життя та навчання, прагнучи розвивати й зміцнювати демократичну правову державу, усвідомлюючи відповідальність перед Богом, власною совістю, попередніми поколіннями, приймають цю декларацію.
Стаття 1. Людина, її життя і здоров’я, честь і гідність, недоторканність та безпека визначаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Права і свободи людини та їх гарантій визначають зміст і спрямованість держави. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов’язком держави.
Стаття 2. Ти є вільним та рівним у своїх правах. Усі повинні ставитись один до одного по-братські.
Стаття 3. Ти маєш право ходить до школи і вчитись. Повна загальна середня освіта є обов’язковою (згідно із ст. 53 Конституції України). Школа повинна сприяти розвитку усіх твоїх здібностей та твоєму вмінню досягти згоди та взаєморозуміння між людьми.
Стаття 4. Ти маєш право на медичну допомогу, харчування, відпочинок та повноцінний фізичний розвиток, що забезпечується режимом школи.
Стаття 5. Ти маєш право на свободу думки та релігії.
Стаття 6. Ніхто не може примушувати тебе до вступу у будь-яку групу чи організацію.
Стаття 7. Ти маєш право брати участь у керівництві колективом, обирати та бути обраним.
Стаття 8. Ти маєш право володіти своїм майном. Ніхто не може без поважних причин забрати твоє майно.
Стаття 9. Ти маєш право на недоторканість, захист від втручань в особисте життя, нападів на честь та репутацію.
Стаття 10. Ти маєш право на справедливий та гласний розгляд порушень своїх прав. Ти не маєш право чинити самосуд.
Стаття 11. Ти обов’язки перед школою.
Стаття 12. Ти повинен зберігати вірність своїй сім’ї, друзям, Батьківщині.
Стаття 13. Ти повинен пам’ятати, що ти друг усім людям, брат іншим учням. Ти повинен поважати погляди інших, намагатися розуміти інших.
Стаття 14. Ти повинен розуміти, що сила повинна бути тільки доброю.
Стаття 15. Ти повинен бути ввічливим з усіма незалежно від віку, національності, релігії тощо.
Стаття 16. Ти повинен дотримуватись сімейних традицій та традицій школи, виконувати і не порушувати закони суспільства. Якщо ти вважаєш закони невірними, ти можеш робити спробу змінити їх лише згідно із правилами.
Стаття 17. Ти повинен утримувати своє тіло і думку чистими та здоровими.
Стаття 18. Кожен учень має всі права і свободи, проголошенні цією декларацію незалежно від віку, національності, релігії тощо.
Стаття 19. Держава, Конституція України, Декларація прав дитини, статут школи та батьки гарантують і охороняють твої права.
Стаття 20. Права та свободи кожного можуть частково обмежуватися лише у випадку необхідності і забезпечення прав і свобод інших учнів.
Склад учнівського комітету
Любахівської ЗОШ І-ІІІ ст.
на 2017-2018 навчальний рік
№ з/п |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Клас |
Доручення |
1. |
Музика Іванна Олександрівна |
10 |
Голова учкому |
2. 3. |
Медведюк Софія Станіславівна Стельмах Ірина Юріївна
|
10 10 |
Заступник Секретар |
Вчитель-консультант – Сяська Наталія Василівна педагог-організатор |
|||
Навчальна комісія
|
|||
4. |
Мокруха Катерина Миколаївна |
8 |
Голова комісії |
|
Мирончук Владислав Іванович |
11 |
Заступник |
|
Затірка Артем Сергійович Муравинець Дарина Миколаївна Карабан Людмила Миколаївна Мамчик Маргарита Юріївна Стельмах Ірина Юріївна |
5 6 7 9 10 |
Члени комісії
|
Вчитель-консультант – Воробей Зоя Андріївна ЗДНВР |
|||
|
|||
Культмасова комісія
|
|||
5. |
Стельмах Софія Василівна |
7 |
Голова комісії |
|
Підвишенна Діана Анатоліївна |
8 |
Заступник |
|
Оніщук Софія Анатоліївна Демедишина Марина Юріївна Стельмах Богдан Васильович Сніжко Марія Василівна |
5 6 9 10 |
Члени комісії |
|
Карпач Ірина Валеріївна |
11 |
|
Вчитель-консультант – Ромась Юлія Анатоліївна вчитель української мови та літератури |
|||
|
|||
Комісія дисципліни і порядку |
|||
6. |
Музика Максим Олександрович |
11 |
Голова комісії |
|
Музика Іванна Олександрівна |
10 |
Заступник |
|
Годунок Микола Петрович Мотько Іван Станіславович Стельмах Михайло Юрійович Мокруха Вадим Анатолійович Гошта Софія Миколаївна |
9 8 7 6 5 |
Члени комісії |
Вчитель-консультант – Чугай Ольга Валеріївна практичний психолог |
|||
|
|||
Еколого-краєзнавча комісія |
|||
7. |
Логацька Олена Олександрівна |
10 |
Голова комісії |
|
Демедишина Яна Юріївна |
8 |
Заступник |
|
Стельмах Ярослав Сергійович Краєвська Марія Володимирівна Андрусик Сергій Віталійович Мокруха Ярина Вікторівна Мирончук Владислав Іванович |
9 7 6 5 11 |
Члени комісії |
Вчитель-консультант – Головач Ірина Михайлівна вчитель географії |
|||
|
|||
Комісія преси та інформації |
|||
8. |
Мирончук Катерина Іванівна |
11 |
Голова комісії |
|
Самолюк Тетяна Леонідівна |
8 |
Заступник |
|
Шило Олександра Павлівна Оштук Мілана Сергіївна Ващишин Віталій Юрійович Самолюк Владислав Леонідович Медведюк Софія Станіславівна |
5 6 7 9 10 |
Члени комісії |
Вчитель-консультант – Дуляницька Ірина Олександрівна вчитель інформатики |
|||
|
|||
|
|||
Розпорядницька комісія |
|||
9. |
Карпач Ірина Валеріївна |
11 |
Голова комісії |
|
Медведюк Софія Станіславівна |
10 |
Заступник |
|
Хонько Софія Василівна Полюхович Андрій Миколайович Стельмах Софія Василівна Затірка Богдан Сергійович Головач Дарина Володимирівна |
9 8 7 6 5 |
Члени комісії |
Вчитель-консультант – Сніжко Людмила Іванівна директор школи |
|||
|
|||
Комісія «Милосердя» |
|||
10. |
Шкут Геннадій Юрійович |
11 |
Голова комісії |
|
Дембовська Софія Ігорівна |
10 |
Заступник |
|
Мотько Микола Миколайович |
9 |
Члени комісії |
|
Демяненко Артур Олегович Решетицький Богдан Степанович Сніжко Олександр Олександрович Сотрута Вікторія Володимирівна |
8 7 6 5 |
|
Вчитель-консультант – Голиш Валентина Петрівна вчитель історії |
|||
|
|||
Спортивно-масова комісія |
|||
11. |
Ошурко Тарас Миколайович |
11 |
Голова комісії |
|
Бірук Михайло Вікторович |
10 |
Заступник |
|
Бандура Руслан Олександрович Бірук Микола Георгійович Годунок Дмитро Петрович Пікусь Руслан Юрійович Мотько Володимир Володимирович |
9 8 7 6 5 |
Члени комісії |
Вчитель-консультант – Шарабар Вадим Валерійович вчитель фізкультури |
Правління учнівського самоврядування
Посада |
Прізвище, ім’я, по-батькові |
Клас |
Фото |
Голова учнівського самоврядування
|
Музика Іванна Олександрівна |
10 |
|
Заступник голови учкому |
Медведюк Софія Станіславівна |
10 |
|
Секретар
|
Стельмах Ірина Юріївна |
10 |
|
Голова комісії Дисципліни та порядку |
Музика Максим Олександрович |
11 |
|
Голова комісії преси та інформації |
Мирончук Катерина Іванівна |
11 |
|
Голова комісії Милосердя
|
Шкут Геннадій Юрійович |
11 |
|
Голова розпорядницької комісії
|
Карпач Ірина Валеріївна |
11 |
|
Голова культмасової комісії |
Стельмах Софія Василівна |
7 |
|
Голова навчальної комісії |
Мокруха Катерина Миколаївна |
8 |
|
Голова еколого-краєзнавчої комісії |
Логацька Олена Олександрівна |
10 |
|
Голова спортмасової комісії
|
Ошурко Тарас Миколайович |
11 |
|
Перспективний план
розвитку шкільної організації учнівського самоврядування
Любахівської ЗОШ І-ІІІ ст..
на 2016-2020 роки
Учнівське самоврядування в Любахівській ЗОШ І-ІІІ ступенів діє на добровільних засадах, на основі єдності інтересів, відповідно до Статуту школи, Конституції України, законів України «Про об'єднання громадян», «Про молодіжні об'єднання та дитячі громадські організації», «Про затвердження плану заходів з реалізації Програми правової освіти населення
Володимирецького району на 2016-2020 роки» та Конвенції про права дитини.
Школа намагається керуватися інтересами й потребами дітей, які там не лише вчаться, а й живуть повноцінним і духовним життям. І саме через шкільне самоврядування, яке пройшло довгий шлях, до початку безпосередньої практики, відбувається процес підготовки майбутніх активних громадян нашої держави, із глибоко усвідомленою життєвою позицією, почуттям національної самосвідомості, які б змогли розв'язувати як щоденні, так і масштабні завдання, приймати власні рішення.
Наша школа ставить за мету не просто йти в ногу з часом, а прагне випереджати час. Сьогоднішній учень школи – це передусім людина творча, з великим потенціалом саморозвитку та самореалізації. Молодь є важливою складовою сучасного українського суспільства, носієм інтелектуального потенціалу, визначальним фактором соціально-економічного прогресу.
З метою підтримки та розвитку учнівського самоврядування, пошуку нових форм, методів і моделей його організації педагогічним колективом нашого навчального закладу заплановано проведення значної роботи, спрямованої на формування соціальної активності та громадянської самосвідомості молоді:
Завдання учнівського самоврядування на 2016-2020 роки:
В умовах посилення негативних інформаційного та соціально-психологічного впливу на особистість визначення місця і ролі учнівського самоврядування сьогодні набуває особливої значущості. Учнівське самоврядування є ефективним засобом виховання в умовах складних динамічних суспільних змін.
Унікальна можливість учнівського самоврядування у створенні простору для самореалізації особистості. Проблема формування та самореалізації особистості в кожному поколінні є центральною темою і предметом осмислення, вивчення і експериментування.
Учнівське самоврядування в нашій школі спрямоване на розвиток ініціативи, можливості розкриття організаторських здібностей, підготовку та проведення різноманітних заходів у відповідності до потреб та інтересів.
Перспективи розвитку учнівського самоврядування: надалі розширювати рамки своєї діяльності, виступати ініціатором і наставником нових, цікавих, корисних, креативних, неординарних починань.
План роботи учнівського самоврядування
Любахівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
(І-ІІ семестр 2017-2018 н.р.)
Місяць |
Зміст роботи |
Відмітка про виконання |
Вересень |
7 . Затвердження плану – сітки роботи органів учнівського самоврядування на жовтень. |
|
Жовтень |
3. Результати проведених рейдів – перевірок. 4. Акція «Турбота» до Дня людей похилого віку.
7. Затвердження плану роботи органів учнівського самоврядування на листопад. |
|
Листопад |
3. Проведення акції «Запали свічку пам’яті» до Дня пам’яті жертв Голодомору. 4. Вивчення комісіями навчання, позашкільної роботи режиму дня учнів школи та їх участі у позакласні роботі. 5. Заслуховування питання про дисципліну учнів школи під час перебування в школі та позашкільний час. Робота комісії дисципліни та порядку по вихованню в учнів свідомої дисципліни.
|
|
Грудень |
3. Акція «Прояви турботу і обачливість». 4. Результати роботи учкому за І півріччя, (підсумки роботи ради у повному її складі та окремо по комісіях).
6. Затвердження плану проведення зимових канікул, складеного з членами учкому спільно з класними колективами, педколективом школи. 7. Затвердження плану роботи органів учнівського самоврядування на січень. |
|
Січень |
|
|
Лютий |
3. Результати проведених рейдів перевірок. 4.Роль учнівського самоврядування у виявленні обдарованих учнів. 5. Організація заходів щодо вшанування пам’яті воїнів-інтернаціоналістів, Героїв Небесної Сотні. 6. Затвердження плану роботи органів учнівського самоврядування на березень. |
|
Березень |
3. Проведення рейду перевірки по прибиранню класних кімнат 4. Організація та проведення Шевченківського тижня. 5. Затвердження плану роботи органів учнівського самоврядування на квітень. |
|
Квітень |
2. Підготовка до проведення в ліцеї Вахти пам’яті на честь Дня Перемоги. 3. Організація та проведення заходів до Дня пам’яті Чорнобиля. 4. Затвердження плану роботи органів учнівського самоврядування на травень. |
|
Травень |
|
|
№ з/п |
Зміст роботи |
Дата проведення |
Примітка |
1. |
Складання плану роботи комісії дисципліни і порядку на 2017-2018 н.р. |
Вересень |
|
2. |
Контролювати дотримання учнями правил внутрішнього розпорядку у навчальному закладі. |
Упродовж року |
|
3. |
Створення банку даних про дітей, які схильні до правопорушень. |
Вересень |
|
4. |
Призначувати відповідальних в кожному класному колективі за дотримання дисципліни і порядку, відвідування учнями школи. |
Вересень |
|
5. |
Розробити інструктажі та графіки чергувань учнів по школі та на шкільних вечорах відпочинку, організувати контроль за їх виконанням. |
Вересень |
|
6. |
Проведення експрес-інтерв’ю «Як ми чергуємо?» |
Жовтень |
|
7. |
Проводити рейд «Зовнішній вигляд учнів» (виконання Статуту школи )
|
1 раз в місяць
|
|
8. |
Взяти активну участь у проведенні місячника правового виховання та Всеукраїнського тижня права. |
Листопад- грудень |
|
9. |
Встановити контроль за поведінкою учнів на перервах. |
Упродовж року |
|
10. |
Щотижня проводити рейди-перевірки по класних кімнатах «Черговий на місці». |
Упродовж року |
|
11. |
Підготувати і провести бесіди про культуру поведінки учнів різних вікових категорій «Ввічливість і такт» (1-4 кл.), «Поведінка школярів в громадських місцях» (5-11кл.) |
Листопад |
|
12. |
Організувати правову освіту (вивчення Правил для учнів, Статуту школи, документів про освіту, учнівське самоврядування, адміністративного та кримінального кодексів, інших правових документів), проводити зустрічі з правоохоронцями та спільні чергування. |
Упродовж року |
|
13. |
Провести засідання учнівського комітету «Роль учнівського самоврядування у профілактиці правопорушень». |
Листопад |
|
14. |
Проводити рейд «Урок» з метою виявлення учнів, які пропускають уроки без поважних причин |
1 раз в місяць
|
|
15. |
Проводити рейд «Куріння» з метою створення банку даних про учнів, які мають шкідливі звички |
1 раз в місяць
|
|
16. |
Прозвітувати на звітній учнівській конференції про виконану роботу протягом І-ІІ семестру, плани щодо покращення справ на майбутнє. |
Травень |
|
№ з/п |
Зміст роботи |
Дата проведення |
Примітка |
1. |
Складання плану роботи навчальної комісії на 2017-2018 н.р. |
Вересень |
|
2. |
Виявлення невстигаючих учнів і організація для них шефської допомоги; |
Кожен місяць |
|
3. |
Участь у підготовці і проведенні предметних тижнів, олімпіад, у позакласній роботі з навчальних предметів, районних інтелектуальних конкурсах, Всеукраїнських предметних олімпіадах, турнірах кращих знавців; |
Згідно планів їх проведення |
|
4. |
Надавати допомогу вчителям в організації тематичних вечорів, створення лекторських груп тощо. |
Упродовж року |
|
|
Участь у пошуковій експедиції «Моя країна – Україна». |
Вересень |
|
5. |
До Дня працівників освіти організувати та провести День учнівського самоврядування (проведення учнями уроків). |
Вересень |
|
6. |
Проведення рейд-перевірок «Порядок», «Щоденник – документ учня» (наявність в учнів письмових домашніх завдань, щоденників, підручників перед уроками). |
Кожного місяця |
|
7. |
Участь у літературному районному конкурсі «Перло многоцінне». |
Згідно плану управління освіти |
|
8. |
Здійснення контролю за дотриманням режиму роботи школи; |
Упродовж року |
|
9. |
Допомога в проведенні тижня української писемності та мови. Провести інтелектуально-пізнавальну гру «Зі слова починається людина, із мови починається мій рід…» |
Листопад |
|
10. |
Допомога у проведенні виховних годин, присвячених Дню пам’яті жертв голодомору та політичних репресій. |
Листопад |
|
11. |
Участь у районному етапі Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Об’єднаймося ж, брати мої». |
Грудень |
|
12. |
Заходи до Міжнародного дня рідної мови |
Лютий |
|
13. |
Взяти участь у рейд-операції «Живи, книго!» – підсумки результатів збереження підручників за І -ІІ семестр. |
Грудень- Травень |
|
14. |
Звіт навчальної комісії про роботу комітету на учнівській Конференції протягом року |
Травень |
|
15. |
Проект «Знання + наполеглива праця = путівка в життя». Проведення дня науки. |
Травень |
|
№ з/п |
Зміст роботи |
Дата проведення |
Примітка |
1. |
Складання плану роботи розпорядницької комісії на 2017-2018 н.р. |
Вересень |
|
2. |
Проведення по класах рейд-перевірок зовнішнього вигляду учнів. |
Упродовж року |
|
3. |
В кожному класному колективі організувати санпости, керувати їх роботою. |
Вересень |
|
4. |
Розробити пам’ятки обов’язків чергових у класі та контролювати їх виконання. |
Вересень |
|
5. |
Засідання розпорядницької комісії з організації класних питань учнів школи |
І раз на місяць |
|
6. |
Проведення санітарно-просвітницької роботи серед учнів. Допомога у збереженні бібліотечного фонду. Здійснення рейд–перевірок підручників. |
Упродовж року |
|
7. |
Організувати змагання між класними колективами за кращий стан класних кімнат та приміщень. Результати висвітлювати на загальношкільних лінійках. |
Упродовж року |
|
8. |
Допомога в організації та проведенні тижня енергозбереження. |
Жовтень |
|
9. |
Допомога в організації вечорів відпочинку з урахуванням пропозицій учнів. |
Упродовж року |
|
10. |
Слідкувати за станом збереження майна у класах. |
Упродовж року |
|
11. |
Операція «Твій зовнішній вигляд», «Мій клас». |
Упродовж року |
|
12. |
Розповсюдження інформації про наслідки шкідливих звичок. |
Упродовж року
|
|
13. |
Вносити пропозиції щодо діяльності учнівського комітету. |
На чергових засіданнях учкому |
|
14. |
Випуск санбюлетня до Міжнародного дня боротьби зі СНІДом. |
Грудень |
|
15. |
Конкурс стінгазет про здоровий спосіб життя, присвячений Міжнародному дня боротьби з наркоманією. |
Грудень |
|
16. |
Проводити щомісяця санітарні дні по наведенню в школі зразкового порядку. |
Упродовж року |
|
17. |
Звіт розпорядницької комісії на засіданні учкому про виконану роботу упродовж І-ІІ семестру. |
Травень |
|
№ з/п |
Зміст роботи |
Дата проведення |
Примітка |
1. |
Складання плану роботи еколого-краєзнавчої комісії на 2017-2018 н.р. |
Вересень |
|
2. |
Рейд-перевірка меблів по класних кімнатах після літніх канікул. |
Вересень |
|
3. |
Розподіл шкільної території для прибирання. |
Вересень |
|
4. |
Щомісяця організовувати рейди по перевірці шкільного майна. |
Упродовж року |
|
5. |
Допомога в організації та проведенні тижня енергозбереження. Екологічна акція «Затишок». |
30.09-04.10.17р. |
|
6. |
Розробити графік упорядкування учнями школи біля пам’ятника та обеліска на території села. |
Жовтень |
|
7. |
Організувати прикрашання приміщення спортивного залу для проведення Дня школи. |
Жовтень |
|
8. |
Операція «Бережи тепло і світло». |
Жовтень |
|
9. |
Проведення трудового десанту «Наше шкільне подвір’я». |
Жовтень - Квітень |
|
10. |
Організувати та провести осінню благодійну ярмарку. |
Листопад
|
|
11. |
Організувати класні кооперативи «Новорічні іграшки». |
Грудень |
|
12. |
Трудовий десант «Чиста вулиця – чисте село». |
Квітень |
|
13. |
Здійснення рейдів з перевірки санітарного стану, озеленення кабінетів та класних кімнат, стану збереження шкільного майна, зовнішнього вигляду учнів, дотримання ними правил особистої гігієни (акуратність зачіски, чистота рук, одягу, взуття). |
Упродовж року |
|
14. |
Оновлення ландшафту шкільної території. |
Упродовж року |
|
15. |
Екологічна акція «Встанови годівничку», «Нагодуй птахів». |
Грудень -Березень |
|
16. |
Організувати прикрашання ялинки та актового залу для проведення новорічних свят. |
Грудень |
|
17. |
Організація та проведення шкільної акції «Чиста Україна – чиста Земля». |
Квітень |
|
18. |
Прозвітувати на засіданні учкому про проведену роботу еколого-краєзнавчої комісії протягом І-ІІ семестру. |
Травень |
|
№ з/п |
Зміст роботи |
Дата проведення |
Примітка |
1. |
Підготовка і проведення свята першого дзвоника «Здрастуй, школо!» |
Вересень |
|
2. |
Участь в організації та проведенні шкільних масових заходах, загальношкільних лінійках. |
Упродовж року |
|
3. |
Розподіл між класними колективами доручень по підготовці культмасових заходів. |
Упродовж року |
|
4. |
Організація та проведенні Дня вчителя. Проведення концерту «Із святом Вас, учителі!» та Дня учнівського самоврядування. |
Вересень |
|
5. |
Допомога у розробці та написанні сценаріїв загальношкільних культурно-масових заходів |
Упродовж року |
|
6. |
Залучення учнів до підготовки та проведення традиційних свят, екскурсій, конкурсів та розважальних програм. |
Упродовж року |
|
7. |
Організовувати творчі виставки учнів школи. |
Упродовж року |
|
8. |
Організовувати культмасові справи, керувати організацією шкільних і класних вечорів відпочинку. |
Упродовж року |
|
|
Допомога в організації святкування ювілею школи. |
Жовтень |
|
9. |
Організація та проведення акція «16 днів проти насильства». |
Листопад |
|
10. |
Проект «Толерантність від мене, до тебе». Провести День толерантності. Фотовиставка «Толерантність. Фотофакт». |
Листопад |
|
11. |
Весела вікторина для юних захисників Вітчизни, присвячена Дню Збройних сил України. |
06.12.17р. |
|
12. |
Участь у районному етнофестивалі «Вифлиємська зірка». |
Грудень |
|
13. |
Підготовка та проведення новорічних ранків і вечорів. |
Грудень |
|
14. |
Організація вечора відпочинку «На крилах кохання» |
Лютий |
|
15. |
Організація святкової програми до Міжнародного жіночого дня «Ми бажаєм щастя вам!» |
Березень |
|
16. |
Організація свята «Дзвони ж нам, дзвонику останній!» |
Травень |
|
17. |
Звіт культмасової комісії на засіданні учкому про проведену роботу упродовж І-ІІ семестру . |
Травень |
|
№ з/п |
Зміст роботи |
Дата проведення |
Примітка |
1. |
День знань. Міжнародний день грамотності. День фізичної культури і спорту. Фотоконкурс «Я з друзями». День Миру та День партизанської слави. День учнівського самоврядування. День туризму. Міжнародний день вчителя. |
Вересень |
|
2. |
|
Упродовж року |
|
3. |
Підслухано в школі Ювілей школи. Таємниці білого аркушу. Конкурс малюнків на осінню тематику «Веселковий дивограй». Покрова пресвятої Богородиці. Міжнародний День ООН. Газета підсумкового змісту. |
Жовтень |
|
4. |
Конкурс написання творів на тему: «Цікаві розповіді про життя школи». День української писемності та мови. Тиждень толерантності. Репортаж з кабінету ЗДНР, інтерв'ю про шкільні олімпіади. Антиреклама алкогольних і тютюнових виробів. «Торгівля людьми – проблема сьогодення». Конкурс-виставка буклетів «Я проти насильства». День пам'яті жертв голодомору. Газета підсумкового змісту. |
Листопад |
|
5. |
Всесвітній день боротьби зі СНІДом. Рубрика «Наш тиждень». День Збройних Сил України. Апостола Андрія Первозданного. День прав людини. Новини звідусіль. Тематична виставка «Плач мертвої зони», присвячена Дню вшанування учасників ліквідації на ЧАЕС. Святителя Чудотворця Миколи. Конкурс «Новорічна стінгазета». Газета підсумкового змісту. |
Грудень |
|
6.
|
Фестиваль Різвяні канікули День Соборності України. Відзначення памяті Героїв Крут, жертв Голокосту |
Січень |
|
7. |
Вечір-відпочинку «На крилах кохання!» Заходи до Дня вшанування пам’яті воїнів інтернаціоналістів. День Героїв Небесної Сотні. Міжнародний день рідної мови. |
Лютий |
|
8. |
Міжнародний жіночий день «Ми бажаєм щастя вам!» Шевченківський тиждень. Всеукраїнське свято «Тиждень дитячої та юнацької книги». |
Березень |
|
9. |
Екологічний місячник. Світле Христове Воскресіння. День пам’яток історії та культури Всесвітній день Землі. Конкурс фотографій «Бережіть і творіть красу земну» Заходи до Дня Чорнобильської катастрофи. Звітно-виборна конференція учнівського самоврядування |
Квітень |
|
10. |
День пам’яті та примирення в Україні. День матері в Україні. Міжнародний день сімї. День вишиванки. День науки. День Європи. Свято Останнього дзвінка. Всесвітній день боротьби з тютюнопалінням. |
Травень |
|
11. |
Звіт комісії преси та інформації на засіданні учкому про проведену роботу упродовж І-ІІ семестру |
Травень |
|
№ з/п |
Зміст роботи |
Дата проведення |
Примітка |
1. |
Складання плану роботи комісії на 2017-2018 н.р. |
Вересень |
|
2. |
Організація шефства над молодшими школярами з числа старшокласників. |
Вересень |
|
3. |
Залучення учнів до акції «Подаруй книжку бібліотеці». |
Вересень |
|
4. |
Організація благодійної акції «Не будь байдужим!» |
Вересень |
|
5. |
Допомога у виготовленні вітальних листівок до Дня працівників освіти. |
Вересень |
|
6. |
Залучення учнів до проведення Міжнародного дня проведення людей похилого віку. |
Жовтень |
|
7. |
Виявлення та розвиток організаторських та творчих здібностей, здатності до взаємодопомоги, милосердя. |
Упродовж року |
|
8. |
Сприяння розвитку волонтерського руху в школі. |
Упродовж року |
|
9. |
Надання допомоги в екологічній акції «Затишок». |
Жовтень |
|
10. |
Активна участь у вирішенні суспільних проблем. |
Упродовж року |
|
11. |
Проведення веселих перерв з молодшими школярами. |
Упродовж року |
|
|
|
|
|
12. |
Надання допомоги в екологічних операціях «Встанови годівничку», «Нагодуй птахів«». |
Грудень – Березень |
|
13. |
Акція «Ланцюжок добрих справ». |
Грудень |
|
14.
|
Акція «Діти – дітям», «Турбота» до Міжнародного дня інвалідів. |
Грудень |
|
15. |
Робота книжкової лікарні. Перевірка стану збереження підручників за І-ІІ півріччя 2017-2018 н.р. |
Грудень – Травень |
|
16. |
Майстерня Діда Мороза. Виготовлення новорічних іграшок на ялинку. |
Грудень |
|
17. |
Участь у Всеукраїнській благодійній акції «Від серця до серця» |
Квітень |
|
18. |
Двомісячник «Співучасть у долі дитини» |
Квітень - Травень |
|
19. |
Звіт комісії «Милосердя»на засіданні учкому про проведену роботу упродовж І-ІІ семестру |
Травень |
|
№ з/п |
Зміст роботи |
Дата проведення |
Примітка |
1. |
Складання плану роботи комісії на 2017-2018 н.р. |
Вересень |
|
2. |
Здійснювати соціальний захист учнів, захист їх прав та інтересів. |
Упродовж року |
|
3. |
Організація та проведення Дня фізичної культури і спорту. |
Вересень |
|
4. |
Рухливі ігри на свіжому повітрі. |
Упродовж року |
|
5. |
Контролювати дотримання учнями правил внутрішнього розпорядку у навчальному закладі. |
Упродовж року |
|
6. |
Спортивні змагання «Ми сміливі, спритні і кмітливі». |
Вересень |
|
7. |
Організація Дня здоров’я. |
Вересень |
|
8. |
Змагання з футболу |
Вересень |
|
9. |
Пропаганда здорового способу життя. |
Упродовж року |
|
10. |
Створити банк даних про найкращих спортсменів школи. |
Упродовж року |
|
11. |
Організація спортивних шкільних змагань. |
Упродовж року |
|
12. |
Проведення агітаційної роботи серед учнів школи «Я- за здоровий спосіб життя» на тему «Наслідки вживання наркотиків, алкоголю, тютюну» |
Упродовж року
|
|
13. |
Заходи до Дня українського козацтва |
Жовтень |
|
14. |
Змагання з волейболу |
Жовтень |
|
15. |
Проведення загально шкільної акції на честь міжнародного дні відмови від паління (20.11) |
Листопад |
|
16. |
Веселі старти до Дня Збройних Сил України |
Грудень |
|
17. |
Заходи до Дня боротьби зі СНІДом |
Грудень |
|
18. |
Проведення шахово-шашкового турніру серед учнівської молоді. |
Січень |
|
19. |
Проведення першості з волейболу |
Лютий |
|
20. |
Проведення першості з настільного тенісу |
Березень |
|
21. |
Заходи доВсесвітнього дня здоров’я. |
Квітень |
|
22.
|
- Допомога у підготовці та проведенні Єдиного Дня цивільної оборони. |
Квітень |
|
23. |
Заходи до Всесвітнього дня боротьби з тютюнопалінням. |
Травень |
|
25. |
Звіт спорт масової комісії на засіданні учкому про проведену роботу упродовж І-ІІ семестру
|
Травень |
|
№ з/п |
Назва навчального заняття |
Період |
Примітка |
1.
|
Робота з класними колективами Формування відношення до лідерів Бесіди |
Вересень |
|
2.
|
Збір інформації про лідерів Опитування. Спостереження. Анкетування. |
Жовтень |
|
3. |
Діагностика лідерських здібностей. Тестування Анкетування |
Листопад |
|
4. |
Формування і розвиток здібностей лідерів Тренінги Заняття |
Грудень |
|
5. |
Застосування здібностей Керівництво Діловодства Організація |
Січень |
|
6. |
Коригування діяльності Анкетування Спостереження Індивідуальні бесіди |
Лютий |
|
№ з/п |
Назва |
Дата |
Примітка |
1. |
Анкетування «Лідер нашого колективу» Статут, Структура і Положення самоврядування.
|
Вересень |
|
2. |
Тест на виявлення лідерських здібностей |
Жовтень |
|
3. |
Тренінг «Планування роботи» |
Листопад |
|
4. |
Тренінг «Бюджет самоврядування» |
Грудень |
|
5. |
Тренінг «Збори самоврядування» |
Січень |
|
6. |
Тренінг «Стінгазета самоврядування» |
Лютий |
|
7. |
Зміст і завдання курсу навчання лідерів. |
Березень |
|
8. |
Ознайомлення з видами громадських організацій і об’єднань в Україні. Завдання органу учнівського самоврядування Любахівської ЗОШ І-ІІІ ст. |
Квітень |
|
9. |
Форми і методи роботи в колективі Психологічні проблеми і шляхи їх вирішення |
Травень |
|
А – акуратність, артистизм.
Б – безконфліктність.
В – відповідальність, ввічливість, відкритість, виразність.
Г – горіння, гідність.
Д – делікатність, демократичність.
Е – енергійність, ерудиція.
Є – єдність (спільність інтересів).
Ж – життєрадісність.
З – завзятість.
І – інтелігентність.
К – комунікативність, культура.
Л – лаконічність.
М – мобільність.
Н – надійність, наполегливість.
О – оптимізм, оперативність.
П – переконливість, постійність, передбачливість.
Р – розкутість, розуміння.
С – скромність, старанність, спритність, сміливість.
Т – товариськість, точність, тактовність.
У – уява, уважність.
Ф – фантазія.
X – хоробрість.
Ц – цілеспрямованість.
Ч – чесність, чуйність, чемність.
Ш – широчінь (поглядів, планів).
Щ – щедрість, щирість.
Ю – ювелірність (у роботі).
Я – яскравість (як особистості).
Пам’ятка старшому черговому
класу напередодні.
від чергових на постах.
стан та дисципліну класів.
педагога-організатора, дирекції школи та завідуючої
їдальнею в останній день чергування (з виставленням
ними оцінки за чергування за п’ятибальною шкалою).
виконує староста класу, заступник старости.
іще один робочий тиждень.
Види порушень дисципліни:
а) як правило чи практично завжди.
б) час від часу
в) зрідка або ніколи.
а) дискотеки;
б) відвідування різних закладів загальнокультурного призначення;
в) різноманітні екскурсії;
г) спортивні змагання;
д) інтелектуальні ігри.
а) беру радо участь;
б) це цікаво, але не дуже;
в) особливої зацікавленості не маю;
г) це мені взагалі не цікаво.
а) можливість поспілкуватися;
б) отримую нову інформацію;
в) змушують учителі;
г) це просто цікаво;
д) це набагато цікавіше, ніж просто ходити вулицею.
а) взагалі не знаю, що це таке;
б) можливість захистити свої права;
в) самоврядування – іграшка в руках дорослих, засіб для окозамилювання своєї влади;
г) свій варіант.
6. Кого ви хочете бачити головою учнівського самоврядування .
1