Проектна діяльність пронизана такими справами, які змушують нас думати, аналізувати, виробляти свою позицію, проектувати власну та іншу життєдіяльність. Провідна ідея проекту: привернути увагу учнів до проблем дитинства.
Стратегічне завдання проекту:
- Актуалізувати проблеми дитинства;
- Сприяти їх позитивному розв'язанню в окремих організаціях;
- Дати можливість об'єднати зусилля дітей і дорослих у практичній діяльності і спілкуванні;
- Дати можливість дитині відчути причетність до розв'язання важливих проблем, сформувати в ній аналітико-прогностичне мислення;
- Активізувати пошук інтенсивних форм залучення дітей до громадської діяльності;
- Сприяти обміну досвідом і інформацією.
Координатор проекту: Голиш В.П., керівник МО класних керівників Любахівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Володимирецького району Рівненської області Виконавці проекту: педагогічний та учнівський колектив Любахівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Володимирецького району Рівненської області Сяська Н.В., педагог-організатор Любахівської ЗОШ І-ІІІ ст. Проектна діяльність пронизана такими справами, які змушують нас думати, аналізувати, виробляти свою позицію, проектувати власну та іншу життєдіяльність.
Провідна ідея проекту: привернути увагу учнів до проблем дитинства Стратегічне завдання проекту: Актуалізувати проблеми дитинства; Сприяти їх позитивному розв'язанню в окремих організаціях; Дати можливість об'єднати зусилля дітей і дорослих у практичній діяльності і спілкуванні; Дати можливість дитині відчути причетність до розв'язання важливих проблем, сформувати в ній аналітико-прогностичне мислення; Активізувати пошук інтенсивних форм залучення дітей до громадської діяльності; Сприяти обміну досвідом і інформацією. Сяська Н.В. , педагог-організатор Любахівської ЗОШ І-ІІІ ст.
Основні психолого-педагогічні і методологічні принципи проекту: Особистісно-діяльнісний підхід: визнання самоцінності особистості, сприйняття її як суб'єкта діяльності спілкування. Варіативно-програмний підхід: надання можливостей для здійснення дитиною вільного й усвідомленого вибору ідей, норм, цінностей, моделей поведінки, формування життєвої компетентності через виховання всебічно та гармонійно розвиненої особистості рішень тощо. Партнерство, рівноправна співпраця дітей і дорослих. Голоси дитини і дорослого рівнозначні. Сяська Н.В. , педагог-організатор Любахівської ЗОШ І-ІІІ ст.
МЕТА ПРОЕКТУ: ознайомлення учнівської молоді з методами та технологіями суспільної активності набуття школярами навичок активної участі в громадському житті через практичний досвід співпраці з дорослими і однолітками шляхом виявлення милосердя переконання через власний досвід, що набуття демократичних цінностей та навичок вирішення соціально важливих проблем найуспішніше відбувається під час соціальної практики, яка сприяє набуттю досвіду соціальної дії. Сяська Н.В., педагог-організатор Любахівської ЗОШ І-ІІІ ст.
Проектна діяльність сприяє: розвитку творчого потенціалу дає можливість використати набуті знання і власний досвід в реальному житті залученню до нових знань, котрі максимально відповідають особистим інтересам, запитам розвитку критичного мислення і об`єктивного ставлення до навколишньої дійсності виникненню потреби у вступі в широке коло суспільних стосунків перевірці значимості для дитини як особистості позитивно сприйнятих цінностей, випробувати їх на стійкість Сяська Н.В., педагог-організатор Любахівської ЗОШ І-ІІІ ст.
ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ: Першим кроком є створення команди, для якої характерно: - прийняття на себе кожним членом команди задач і цілей спільної діяльності; - високий рівень згуртованості й організованості; - рівний, довірчий стиль спілкування ВЕРЕСЕНЬ 2017 Другим кроком є обрання і дослідження проблеми ЛИСТОПАД Третім кроком є практичні дії з реалізації розробленого плану дій ГРУДЕНЬ-ТРАВЕНЬ 2018 Сяська Н.В., педагог-організатор Любахівської ЗОШ І-ІІІ ст.
Завдання проекту: Допомога учням школи у підготовці та проведенні новорічних свят (виготовлення своїми руками новорічних прикрас і подарунків під час занять на уроках трудового навчання, образотворчого мистецтва); Допомога людям похилого віку, ветеранам Великої вітчизняної війни, ветеранам освіти, воїнам АТО; Випуск шкільної газети з метою висвітлення актуальних проблем сьогодення, що потребують людської підтримки, співчуття і милосердя, допомоги духовної і матеріальної. Сяська Н.В., педагог-організатор Любахівської ЗОШ І-ІІІ ст.
ВИСНОВОК Час, в який ми живемо, це формування нової цивілізації. Суспільству потрібні компетентні, свідомі громадяни. Щоб стати компетентним та свідомим громадянином, не достатньо лише говорити про демократичні гуманні цінності та ідеї, - потрібно вже сьогодні залучатися до розв'язання реальних проблем, якими наповнене найближче оточення! Сяська Н.В., педагог-організатор Любахівської школи І-ІІІ ст.