Презентація Соціальний проект "Милосердя"

Про матеріал

Проектна діяльність пронизана такими справами, які змушують нас думати, аналізувати, виробляти свою позицію, проектувати власну та іншу життєдіяльність. Провідна ідея проекту: привернути увагу учнів до проблем дитинства.

Стратегічне завдання проекту:

- Актуалізувати проблеми дитинства;

- Сприяти їх позитивному розв'язанню в окремих організаціях;

- Дати можливість об'єднати зусилля дітей і дорослих у практичній діяльності і спілкуванні;

- Дати можливість дитині відчути причетність до розв'язання важливих проблем, сформувати в ній аналітико-прогностичне мислення;

- Активізувати пошук інтенсивних форм залучення дітей до громадської діяльності;

- Сприяти обміну досвідом і інформацією.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Соціальний проект “Милосердя” Коли людина мислить, вона має сумнів, але вона впевнена, коли вона діє. (А. Франс) Керівник проекту: Сяська Н.В., педагог-організатор Любахівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Володимирецького району Рівненської області

Номер слайду 2

Координатор проекту: Голиш В.П., керівник МО класних керівників Любахівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Володимирецького району Рівненської області Виконавці проекту: педагогічний та учнівський колектив Любахівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Володимирецького району Рівненської області Сяська Н.В., педагог-організатор Любахівської ЗОШ І-ІІІ ст. Проектна діяльність пронизана такими справами, які змушують нас думати, аналізувати, виробляти свою позицію, проектувати власну та іншу життєдіяльність.

Номер слайду 3

Провідна ідея проекту: привернути увагу учнів до проблем дитинства Стратегічне завдання проекту: Актуалізувати проблеми дитинства; Сприяти їх позитивному розв'язанню в окремих організаціях; Дати можливість об'єднати зусилля дітей і дорослих у практичній діяльності і спілкуванні; Дати можливість дитині відчути причетність до розв'язання важливих проблем, сформувати в ній аналітико-прогностичне мислення; Активізувати пошук інтенсивних форм залучення дітей до громадської діяльності; Сприяти обміну досвідом і інформацією. Сяська Н.В. , педагог-організатор Любахівської ЗОШ І-ІІІ ст.

Номер слайду 4

Основні характеристики, принципи побудови й участі в проекті Загальні принципи: Добровільність, Свобода вибору, Свобода спілкування, Повага до поглядів. Основний метод проекту: метод змістовної дії Сяська Н.В. , педагог-організатор Любахівської ЗОШ І-ІІІ ст.

Номер слайду 5

Основні психолого-педагогічні і методологічні принципи проекту: Особистісно-діяльнісний підхід: визнання самоцінності особистості, сприйняття її як суб'єкта діяльності спілкування. Варіативно-програмний підхід: надання можливостей для здійснення дитиною вільного й усвідомленого вибору ідей, норм, цінностей, моделей поведінки, формування життєвої компетентності через виховання всебічно та гармонійно розвиненої особистості рішень тощо. Партнерство, рівноправна співпраця дітей і дорослих. Голоси дитини і дорослого рівнозначні. Сяська Н.В. , педагог-організатор Любахівської ЗОШ І-ІІІ ст.

Номер слайду 6

МЕТА ПРОЕКТУ: ознайомлення учнівської молоді з методами та технологіями суспільної активності набуття школярами навичок активної участі в громадському житті через практичний досвід співпраці з дорослими і однолітками шляхом виявлення милосердя переконання через власний досвід, що набуття демократичних цінностей та навичок вирішення соціально важливих проблем найуспішніше відбувається під час соціальної практики, яка сприяє набуттю досвіду соціальної дії. Сяська Н.В., педагог-організатор Любахівської ЗОШ І-ІІІ ст.

Номер слайду 7

Проектна діяльність сприяє: розвитку творчого потенціалу дає можливість використати набуті знання і власний досвід в реальному житті залученню до нових знань, котрі максимально відповідають особистим інтересам, запитам розвитку критичного мислення і об`єктивного ставлення до навколишньої дійсності виникненню потреби у вступі в широке коло суспільних стосунків перевірці значимості для дитини як особистості позитивно сприйнятих цінностей, випробувати їх на стійкість Сяська Н.В., педагог-організатор Любахівської ЗОШ І-ІІІ ст.

Номер слайду 8

ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ: Першим кроком є створення команди, для якої характерно: - прийняття на себе кожним членом команди задач і цілей спільної діяльності; - високий рівень згуртованості й організованості; - рівний, довірчий стиль спілкування ВЕРЕСЕНЬ 2017 Другим кроком є обрання і дослідження проблеми ЛИСТОПАД Третім кроком є практичні дії з реалізації розробленого плану дій ГРУДЕНЬ-ТРАВЕНЬ 2018 Сяська Н.В., педагог-організатор Любахівської ЗОШ І-ІІІ ст.

Номер слайду 9

Завдання проекту: Допомога учням школи у підготовці та проведенні новорічних свят (виготовлення своїми руками новорічних прикрас і подарунків під час занять на уроках трудового навчання, образотворчого мистецтва); Допомога людям похилого віку, ветеранам Великої вітчизняної війни, ветеранам освіти, воїнам АТО; Випуск шкільної газети з метою висвітлення актуальних проблем сьогодення, що потребують людської підтримки, співчуття і милосердя, допомоги духовної і матеріальної. Сяська Н.В., педагог-організатор Любахівської ЗОШ І-ІІІ ст.

Номер слайду 10

Сяька Н.В., педагог-організатор Любахівської ЗОШ І-ІІІ ст. Час діяти ! Проведення Нового року Допомога воїнам АТО Завжди разом: і в будні в на свята Допомога матері воїна АТО

Номер слайду 11

Моральність і духовність – найвищі цінності у вихованні сучасної молоді

Номер слайду 12

Не ділімо цю землю, не ділімо це небо, не ділімо хатинки і сім’ї не ділімо, бо - ми браття, єдині в українському слові, в українському корінні, в українській любові.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Цінність зерна визначають його врожайністю, цінність людини – тією користю, яку вона може принести своєму ближньому. Акція “Чисте довкілля” Упорядкування братської могили

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Сьогодні складається нова система цінностей, де замість культу оцінки та дисципліни панує щира культура.

Номер слайду 18

Коли твориш добро, сам відчуваєш якесь радісне задоволення та природну гордість, яка є супутницею чистого сумління.

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

ВИСНОВОК Час, в який ми живемо, це формування нової цивілізації. Суспільству потрібні компетентні, свідомі громадяни. Щоб стати компетентним та свідомим громадянином, не достатньо лише говорити про демократичні гуманні цінності та ідеї, - потрібно вже сьогодні залучатися до розв'язання реальних проблем, якими наповнене найближче оточення! Сяська Н.В., педагог-організатор Любахівської школи І-ІІІ ст.

Номер слайду 22

Сяська Н.В., педагог-організатор Любахівської школи І-ІІІ ст. ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

ppt
Додано
16 березня 2018
Переглядів
4109
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку