Дудлінг як ефективний спосіб розвитку креативності учнів.
Для розвитку мотивації та пізнавальної активності учнів необхідною умовою є проінформованість та використання “трендів” сучасності. Для учнів вкай важливий звязок із реальністю в якій вони перебувають. Якщо до процесу навчання педагог буде залучати не лише ІКТ, а й враховувати потреби учня та споживацьку культуру, від якої сьогодні уже не сховатися, то процес навчання стане не просто легшим і цікавішим - він стане затребуваним!
Використання дудлів компанією Google уже не новивина. Із практи часто чую від дітей аналіз цих продуктів: учні діляться інформацією, яка відображена у дудлах, діляться своїми враженнями та уже дзобутими знаннями чи досвідом, гуглять додаткову інформацію про відомих людей чи події. Тому розглядаю техніку створення дудлів як чудовий шанс для мотивації та активізації пізнавальної діяльності учнів .
Дудли - це популярний спосіб доносити складні речі через візуалізацію їх у простих та зрозумілих зображеннях. Слово Doodle означає "каракулі" (з англ.). Перший дудл з’явився в далекому 1998 році і був приурочений до фестивалю Burning Man. Сьогодні дудли з’являються щотижня, а в компанії Google є цілий відділ художників, що займаються малюванням дудлів.
Дослідження вчених запевняють, що дудлінг сприяє покращенню концентрації, надихає на творчість, мотивує створити щось цікавеньке, причому можна це робити в команді!
Особисто я використовую дудли в кінці вивченої теми для закріплення вивченого матеріалу. Учні можуть працювати над дудлом самостійно, в парі чи в групі. Пропоную учням створити дудл до вивченої теми (це може бути як одне слово так і словостолучення). Кожна літера у слові повинна відображати тему вивченого матеріалу (ілюструвати вивчені ЛО, граматичні правила чи у своєму зображенні має мати відношення до теми). Створювати дудли учні можуть самостійно - малюючи їх від руки або знаходити підходящі зображення в мережі інтернет та компоннувати їх через програми колажів. Під час демонстрації свого дудла (захисту) учень чи група учнів мають прокоментувати кожну літеру та вказати, що під час даної теми їм найбільше сподобалося, що було складно, цікаво, і т.д.
Now I can:
- discuss means of transport I see;
- talk about past event;
- talk about making travel arrangements;
- write about a trip I went on.
The most interesting activity was …
The hardest activity was …
I want to improve …