Джозеф Кіплінг "Мауглі йде до людей"

Про матеріал
Ознайомити з життям і творчістю Джозефа Редьярда Кіплінга та його казкою «Книга Джунглів. Мауглі» - мета уроку. Навчання проводиться за підручником автора Савченко О. (4 клас, НУШ).
Перегляд файлу

Тема: Джозеф Кіплінг. Мауглі йде до людей.

 

Мета:  Ознайомити з життям і творчістю Джозефа Редьярда Кіплінга та його казкою «Книга Джунглів. Мауглі»; закріпити поняття про літературну казку; вчити  аналізувати дії персонажів; розвивати навички свідомого раціонального читання, вміння характеризувати героя, збагачувати словник учнів; виховувати бажання читати, цікавість до навколишнього світу.

 

Обладнання: підручники, ноутбук, телевізор, відеопрезентація, картки для опитування.

 

  Хід уроку

 

  1.                Організаційний момент.

Вступне слово вчителя.

(Показую яблуко.)

  •                   Чи можна сказати, яке на смак це яблуко?
  •                   Що для цього потрібно зробити?
  •                   А чи можемо ми відразу сказати, яка книга, якщо ми її не читали?
  •                   Що ж для цього потрібно зробити?
  •                   А чи любите ви читати?
  •                   А як ви розумієте вислів-епіграф до нашого уроку? (Книжки не прочитав – розуму не додалося.)
  1.             Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

- Як ви вважаєте, для чого ми почали розмову про книжки та їх читання?

- Дійсно, на сьогоднішньому уроці ми розпочнемо знайомство з життям і творчістю Джозефа Редьярда Кіплінга та його твором «Книга Джунглів. Мауглі».

- На вашу думку, навіщо нам читати цей твір? (Згадуємо про епіграф.)

 

  1.          Актуалізація опорних знань.

(Показ дитячих малюнків до різних літературних казок. Діти відгадують казку.)

- Це народні чи літературні казки?

- Чим відрізняються літературні казки від народних казок?

 

IV. Вивчення нового матеріалу.

  1.               Показ презентації про Редьярда Кіплінга.
  2.               Робота з підручником (читання тексту про Джозефа Редьярда Кіплінга).

Бесіда після читання.

- Що нового дізналися про автора?

  1.               Перегляд уривку казки. Мультфільм «Книга Джунглів. Мауглі».

4. Бесіда після перегляду.                                                                                                                                                              

- Який момент з казки ми побачили?

- Що це за скеля?

- Кого з друзів Мауглі ми побачили? Як їх звати?

- Яким ми побачили Мауглі?

5. Словникова робота (перед читанням казки « Мауглі йде до людей»).

6. Робота з казкою (за підручником на с.113).

 (Самостійне читання тексту учнями.)

7. Фізкультхвилинка.

8. Бесіда за прочитаним текстом.

- Хто прийшов до Мауглі?

- Що переказав Табакі  Мауглі?

- Де чекали на Мауглі?

- Хто лежав біля скелі?

- Ким був Акела?

- Хто такий Шер-Хан?

- Хто лежав поблизу Мауглі?

- Яке питання хотіли вирішити на Скелі Ради?

9. Читання «ланцюжком».

10. Словникова робота.

 

V. Узагальнення й систематизація знань.

  1.               Робота в парах. Охарактеризувати  головного героя казки Р. Кіплінга – Мауглі та тигра Шер-Хана.

(Учні отримують картки, на яких імена персонажів та риси характеру, притаманні їм. Завдання: вибрати характеристику образів.)

 

Мауглі                                    Сміливий, боягуз, ненажерливий, відважний,                         

                                                жадібний, хоробрий, справедливий, добрий.

Шер-Хан                                                                        

  1.               Робота в групах.

Скласти сенкани:

І група – образ Акели; ІІ група – образ Мауглі.

C:\Users\Работа\Desktop\40.jpg

VI. Підсумок уроку.

  1. Рефлексія.

Продовж речення:

- На уроці я дізнався про … .

- Мені сподобався твір тим, що … .

2. Оцінювання учнів (формувальне).

 

VІI. Домашнє завдання.

Прочитати казку «Мауглі йде до людей» (с.114-116).

docx
Додано
22 лютого 2022
Переглядів
3097
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку