Урок позакласного читання. К. Бабкіна " Мсьє Жак та квітнева риба".

Про матеріал
Урок позакласного читання для 4 класу. Використані інтерактивні методи навчання. Залучені і батьки.
Перегляд файлу

Позакласне читання 4клас

Тема. Катерина Бабкіна « Мсьє Жак та квітнева риба»

Мета.  Формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї, формулювати припущення і робити висновки. Навчатися продовж життя. Усвідомлювати рівних прав і можливостей, що передбачає співпрацю з іншими. Цінувати культурне розмаїття різних народів. Читати з розумінням, ви

иіння висловлювати власну думку, розвивати критичне мислення, здатність логічно обгрунтовувати свою позицію, приймати рішення, працювати з іншими особами. Виховувати толерантість, доброту.

 Обладнання: стікери, шкала ставлення, рибки Блума, рибки-компліменти від батьків, сердечка з добрими словами, презентація, вирізки про К. Бабкіну, макет екрану телефона,

Зміст уроку

І. Орг. момент

1) - Доброго дня! Я попрошу першими встати уважних і чуйних, другими – сердечних і щирих. Ви завагалися? Чому? Тому, що ваші серця переповнені всім цим. Для того, щоб наша співпраця стала дружньою а всі ми мали гарний настрій потріть долоньки, передайте один одному тепло ваших сердець.

2) Вправа « Очікування»

- Що ви очікуєте від нашого уроку? Складемо сенкан.

3) – З яким настроєм починаєте урок?

« Шкала ставлення».

Сьогодні девізом уроку буде вислів « Нічого немає страшнішого в світі за байдужість».

Наклейте стікер на шкалі чи згодні ви з ним?

4) Створення проблемної ситуації. Розподіл учнів на дві групи.

- Пропоную створити пост в мережі про Катерину Бабкіну і рекламу нового оповідання, з яким ми познайомимося, щоб іншим захотілося його  прочитати.

- Ви вже готові працювати в групах. Чи зможете зараз виконати це завдання? ( Ні.)

- Потрібно дізнатися про автора і ознайомитися із новим твором і автором.

- Хто сформулює мету уроку?

ІІ. Вивчення нового матеріалу.

  1. Ознайомлення з автором.
  • Читання «Хрестоматії» с.112.
  •  Перегляд відеоролику.
  1. Знайомство з текстом.

а) Передбачення за заголовком.

б)  Передбачення за ілюстрацією.

«Входження в картину»:

  • Що відбувається на картині? Чому так вирішив?
  •  Де і коли відбуваються події? Звідки це видно?
  • Чи хотів би ти опинитися на цій картині? Чому?
  • Що відчуваєш, коли дивишся на картину?

в) За словниковими словами:

мимохіть – мимоволі, ненароком

мсьє – шанобливе звертання до чоловіків

на кшталт – схожий на щось

бандероль – поштове відправлення з друкованими виданнями, діловими паперами, фото

опосередковано – виражений не прямо, а через що-небудь інше

  • Доповните передбачення?
  1. – Прослухаємо уважно аудіозапис , чи здійснилися наші передбачення.
  2. Читання за диктором.
  3. Читання за сильними учнями.
  4. Модель учень-учень(учні читають по абзацу і задають запитання один дному. Потім мняються другий запитує, перший відповідає)

ІІІ. Фізхфилинка

ІV. Аналіз за рибками Блума.

  • Хто такий мсьє Жак?
  • Чим він вас вразив?
  • Про яку французьку традицію ви довідались?
  • А як у нас святкують перше квітня?
  • Як запам’ятались вам учні 4 класу?
  • Про що вони жалкували?
  • Чи можна їх назвати злими і недобрими?
  • Неуважність, байдужість можна виправити?
  • Чому мсьє Жак не дав відповіді на дитячого листа?
  • Що найбільше вразило від прочитаного?
  • Хто прочитає яка ж головна думка твору?
  • Які рядки вам хочеться перечитати ще раз? Чому?

V. Робота в групах.

- Тепер ви зможете виконати завдання в групах?

VІ. Презентація робіт групи.

VІІ. Робота зі шкалою ставлень.

  • Чи хотіли б ви змінити розташування свого стікеру? Змініть.
  • На ва очікує декілька сюрпризів.

Загляньте під парти. Що ви побачили?

Якщо згодні зі словом клеїмо на ватман. Створення серця з «добрих» слів.

«Рибка»-комплімент від батьків.

Сьогодні ви отримаєте сюрприз домашнє завдання від батьків. Вони передають вам рибки з компліментами і добрими словами.

 

 

VІІІ. Домашнє завдання.

Перечитати оповідання. Скласти план. Придумати інше закінчення оповідання. Ввести інших персонажів.

 

 

C:\Users\Алла\Desktop\класи\4 клас\4 кл літ чит\269739613_1100016087475817_4321389704775438928_n.jpg

 

 

C:\Users\Алла\Desktop\класи\4 клас\4 кл літ чит\изображение_viber_2021-12-21_13-46-20-587.jpg

docx
Додано
23 лютого 2022
Переглядів
732
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку