Позакласне читання 4клас
Тема. Катерина Бабкіна « Мсьє Жак та квітнева риба»
Мета. Формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї, формулювати припущення і робити висновки. Навчатися продовж життя. Усвідомлювати рівних прав і можливостей, що передбачає співпрацю з іншими. Цінувати культурне розмаїття різних народів. Читати з розумінням, ви
иіння висловлювати власну думку, розвивати критичне мислення, здатність логічно обгрунтовувати свою позицію, приймати рішення, працювати з іншими особами. Виховувати толерантість, доброту.
Обладнання: стікери, шкала ставлення, рибки Блума, рибки-компліменти від батьків, сердечка з добрими словами, презентація, вирізки про К. Бабкіну, макет екрану телефона,
Зміст уроку
І. Орг. момент
1) - Доброго дня! Я попрошу першими встати уважних і чуйних, другими – сердечних і щирих. Ви завагалися? Чому? Тому, що ваші серця переповнені всім цим. Для того, щоб наша співпраця стала дружньою а всі ми мали гарний настрій потріть долоньки, передайте один одному тепло ваших сердець.
2) Вправа « Очікування»
- Що ви очікуєте від нашого уроку? Складемо сенкан.
3) – З яким настроєм починаєте урок?
« Шкала ставлення».
Сьогодні девізом уроку буде вислів « Нічого немає страшнішого в світі за байдужість».
Наклейте стікер на шкалі чи згодні ви з ним?
4) Створення проблемної ситуації. Розподіл учнів на дві групи.
- Пропоную створити пост в мережі про Катерину Бабкіну і рекламу нового оповідання, з яким ми познайомимося, щоб іншим захотілося його прочитати.
- Ви вже готові працювати в групах. Чи зможете зараз виконати це завдання? ( Ні.)
- Потрібно дізнатися про автора і ознайомитися із новим твором і автором.
- Хто сформулює мету уроку?
ІІ. Вивчення нового матеріалу.
а) Передбачення за заголовком.
б) Передбачення за ілюстрацією.
«Входження в картину»:
в) За словниковими словами:
мимохіть – мимоволі, ненароком
мсьє – шанобливе звертання до чоловіків
на кшталт – схожий на щось
бандероль – поштове відправлення з друкованими виданнями, діловими паперами, фото
опосередковано – виражений не прямо, а через що-небудь інше
ІІІ. Фізхфилинка
ІV. Аналіз за рибками Блума.
V. Робота в групах.
- Тепер ви зможете виконати завдання в групах?
VІ. Презентація робіт групи.
VІІ. Робота зі шкалою ставлень.
Загляньте під парти. Що ви побачили?
Якщо згодні зі словом клеїмо на ватман. Створення серця з «добрих» слів.
«Рибка»-комплімент від батьків.
Сьогодні ви отримаєте сюрприз домашнє завдання від батьків. Вони передають вам рибки з компліментами і добрими словами.
VІІІ. Домашнє завдання.
Перечитати оповідання. Скласти план. Придумати інше закінчення оповідання. Ввести інших персонажів.