Тема. Е. Сетон-Томпсон «Лобо». Образи тварин.
Мета – формувати компетентності: предметні (поглиблювати навички аналізу тексту, розвивати навички виразного читання, переказу окремих епізодів, вміння працювати з текстом; вмінні аналізувати текст); ключові (інформаційну: уміння систематизувати здобуті знання та критичної їх осмислювати; загальнокультурну: творчі здібності, прагнення досягати високого результату, виховувати доброту, прагнення допомогти ближньому; комунікативну: вміння знаходити спільну мову, працюючи колективно).
Тип уроку: комбінований
Підручник: О. Ніколенко «Зарубіжна література. 5 клас»
Хід уроку
І. Організаційна частина
ІІ. Перевірка д/з
Літературний диктант
ІІІ. Оголошення теми уроку
IV. Вивчення нового матеріалу
1. Який епізод справив на вас найбільше враження? Чому?
2. Знайдіть і виразно прочитайте описи вовків. Прокоментуйте їх.
3. Чи змінювалося ваше ставлення до Лобо впродовж читання
твору? Поясніть свою відповідь.
4.У чому виявилося «лицарство вовка» в оповіданні Е. СетонаТомпсона?
5. Чому скотарі прагнули знищити невеличку зграю хижаків?
Оцініть їхні вчинки.
6. Знайдіть авторські оцінки Лобо. Чи збігається позиція автора з вашою позицією? У яких епізодах?
7. Чого навчає історія про Лобо?
- Доберіть прикметники, які характеризують Лобо на початку й наприкінці твору. Складіть із ними речення (3—4).
V. Закріплення матеріалу
1. Інтерактивна вправа «Мікрофон»
- Оповідання Е. Сетона-Томпсона викликало в мене…»
- Лобо навчив мене …
2. Самооцінювання
1. Робота на дошці Padlet
- Чому варто прочитати оповідання «Лобо»?
2. Робота з текстом
- Знайти і зачитати цитати про життя вовків Курумпо.
VІ. Підсумок уроку
VІІ. Д/з