Екологічий квест до Дня води

Про матеріал
Екологічний квест до дня Води Мета квесту: формування у дітей екологічної культури та правильного ставлення до навколишнього середовища. Він також сприяє розвитку морально-психологічних якостей учнів, таких як рішучість, наполегливість, дисциплінованість, ініціативність, навички співпраці та згуртованості. Місце проведення квесту охоплює кілька станцій, починаючи з кабінету "Біології" і закінчуючи спортивною залою. За маршрутним листом, учасники проходять кожну станцію, де можуть використовувати знання, отримані на уроках природознавства, української мови, художньої культури, малюнка тощо. Такий квест є не тільки навчально-пізнавальним заходом, але й сприяє організації змістовного дозвілля учнів. Він може стати цікавою та захоплюючою формою навчання та розваги для учнів.
Перегляд файлу

1

 

Екологічний квест до дня Води

Мета квесту:

формування у дітей екологічної культури та правильного ставлення до навколишнього середовища. Він також сприяє розвитку морально-психологічних якостей учнів, таких як рішучість, наполегливість, дисциплінованість, ініціативність, навички співпраці та згуртованості.

Місце проведення квесту охоплює кілька станцій, починаючи з кабінету "Біології" і закінчуючи спортивною залою. За маршрутним листом, учасники проходять кожну станцію, де можуть використовувати знання, отримані на уроках природознавства, української мови, художньої культури, малюнка тощо.

Такий квест є не тільки навчально-пізнавальним заходом, але й сприяє організації змістовного дозвілля учнів. Він може стати цікавою та захоплюючою формою навчання та розваги для учнів.

Час проведення: 45 хвилин

Підготовка до квесту:

  розробка завдань;

  добір реквізиту;

         обладнання навчальних кабінетів, у яких проводитиметься квест;

         роз’яснення учням правил квесту.

       5 маршрутних листів для координаторів станцій;

       маршрутні листи для команд;

Правила квесту:

  1.              Поважати думку кожного.
  2.              Підтримувати один одного.
  3.              Бути доброзичливим.
  4.              Бути активним.
  5.              Не критикувати.
  6.              Не давати оцінок.
  7.              Бути цілеспрямованим.
  8.              Дотримуватися гендерної рівності.
  9.              Дотримуватися регламенту

 

Маршрутний лист

  1.              Станція «Старт-кабінет
  2.              Станція  «Біологічна»
  3.              Станція  мистецька «Спортивна зала»

Зразок маршрутного листа

Маршрутний лист ____                                  

Капітан____________________________

№ станції

Бали

Час

Координатор

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

 

Зразок маршрутного листа координатора

Команда

Бали

Час

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття

І. Вступне слово

22 березня під егідою Організації Об’єднаних Націй відзначається Всесвітній день водних ресурсів. Ідея проведення такого дня вперше була проголошена на Конференції ООН з охорони навколишнього середовища та розвитку, яка відбулася в 1992 році в Ріо-де-Жанейро. З тих пір Всесвітній день водних ресурсів проводиться щорічно з метою зосередити увагу на важливості доступу до прісної води, а також пропагувати методи сталого використання прісноводних ресурсів. Адже вода на Землі – буквально означає життя, і про це мають пам’ятати не тільки ті держави, де вода, через її нестачу, цінується на вагу золота, а, взагалі всі жителі нашої планети.

Щороку Всесвітній день водних ресурсів підкреслює певний новий аспект проблеми забезпечення прісною водою. Глобальні заходи, присвячені цій важливій темі в рамках святкування Всесвітнього дня водних ресурсів, пройдуть по всьому світу.

В нашій школі також сьогодні відбудеться захід присвячений  Всесвітньому дню води та водних ресурсів. Він пройде у формі гри-квесту.

Бере участь у грі дві команди одночасно, які стартують з однієї рівновіддаленої точки від першої станції (кожна команда прямує до свого кабінету).

C:\Users\Admin\Desktop\фото квест\20190322_113832.jpgC:\Users\Admin\Desktop\фото квест\20190322_113837.jpg

ІІ. Проведення квесту

Закладки для 1 кабінету

Діти заходять до 1 кабінету та починають шукати закладки (вони заховані по всьому кабінеті під цифрами від 1 до 8). На дошці є листок з таблицею.

За кожну відгадану закдадку вони отримують номери ( номер літи в українській абетці), які записують в таблицю. І намагаються зрозуміти, що означають ці цифри, записавши кодове слово, учні отримують конверт з картою(фото коридору 1-го поверху), куди їм потрібно рухатися далі.

Кодове слово біологія.

б

і

о

л

о

г

і

я

2

12

19

16

19

4

12

33

 

  1.              Тендітна і легка вона:
    Красуня біла, чарівна.
    Її зробили із води
    Для нас зимові холоди.
    (Бурулька)

C:\Users\Admin\Desktop\фото квест\20190322_114241.jpg

  1.              Випливає на просторі, 
    Мов кораблик в синімморі,
    І біленька, і легка… 
    Відгадайте: хтотака?
    ( Хмаринка )

C:\Users\Admin\Desktop\фото квест\20190322_113924.jpg

  1.              Влітку з неба, мов зернинки,
    Впали білі горошинки
    І виблискують, мовскло.
    А як сонечкозійшло
    І теплом своїмзігріло,
    В воду всім перетворило,
    Мов їх зовсім не було…
    Як тізвуться горошинки,
    Що так схожі на зернинки?
    ( Град )

C:\Users\Admin\Desktop\фото квест\20190322_113917.jpg

  1.              Два братиу воду дивляться,

А повік не зійдуться.

Береги)

  1.              Хоч без ніг, а біжу прудко;

Не сплю ні вдень, ні вночі,

Хоч ніколи з ліжка не встаю.

(Джерело)

  1.              Цей блакитний довгий звір
    Має дивну звичку:
    З скелі, з кручі стрімголів
    Падає у річку.
    (Водопад)

 

  1.               Не вода, не суша, –
    На човні не проплавеш
    і ногами не підеш.
    (Болото)
  2.              Одне каже – побіжімо,

Інше каже – полежімо,

Третє каже – похитаймось.

(Вода, земля, очерет)

C:\Users\Admin\Desktop\фото квест\20190322_114339.jpg

Закладки 2 кабінет (біологія).

На дошці є конверт з завданням:

знайти мікроскоп та сказати, що за мікропрепарат там знаходиться

(клітини епітелію цибулі).

C:\Users\Admin\Desktop\фото квест\20190322_114524.jpg

Коли діти відгадали, що там вчитель ставить питання 1.« Чим заповнена в середині клітина?

Який відсотковий вміст води в цитоплазмі?»

Відповідь 1.«Цитоплазма;

                   2 . 90 відсотків»

C:\Users\Admin\Desktop\фото квест\20190322_115340.jpgC:\Users\Admin\Desktop\фото квест\20190322_114550.jpg

 

Після отриманих відповідей учні отримують конверт з наступним завданням:

« Вода – це речовина, що безперервно рухається. А рух – це життя, наступне завдання ви знайдете в «найактивнішому кабінеті нашої школи».

В  спортивній залі діти повинні знайти пляшку з водою, це свідчення їх перемоги!

C:\Users\Admin\Desktop\фото квест\20190322_115836.jpg

Квест завершений!

docx
Пов’язані теми
Біологія, Позакласні заходи
Додано
28 листопада 2023
Переглядів
121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку