Екологічне виховання учнів ЗЗСО№9 Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 9 Торецької міської військово-цивільної адміністрації Бахмутського району Донецької області
Номер слайду 2
Зупинись, постривай і послухай,Як кричить природа. Ти не знищуй, не каліч. Дорогі простори. Людино! Розумна людино,З радістю й журбою. Ти зумій це зберегти,Таке все рідне до болю!
Номер слайду 3
Одним із напрямків роботи закладу є екологічне виховання
Номер слайду 4
Основна мета екологічного виховання:формування стійкої потреби власного свідомого дотримання екологічних принципів природокористування;4формування екологічної свідомості та самосвідомості;123 просвітницька робота серед населення із захисту і збереження природи.5формування активності школярів щодо участі у Всеукраїнських конкурсах і акціях; активна участь в суспільно корисній праці із захисту, догляду та оптимізації стану довкілля, пропаганді в найширших межах екологічних знань;
Номер слайду 5
Екологічне виховання в нашому закладі реалізується через такі форми роботи:
Номер слайду 6
Виховні години «Як і від кого потрібно захищати природу»
Номер слайду 7
Тиждень громадського здоров’я
Номер слайду 8
Тиждень енергозбереження
Номер слайду 9
Міжнародний день відмови від паління
Номер слайду 10
Конкурс «Для сміття – друге життя»
Номер слайду 11
Шкільна акція «Чисте подвір`я»
Номер слайду 12
Акція «Я прибрав - твоя черга»
Номер слайду 13
«Ми за чисте довкілля»
Номер слайду 14
Акція «Посади троянду»
Номер слайду 15
Конкурс «Природа та творчість»
Номер слайду 16
Науково-практична конференція «Екологія та здоров’я»
Номер слайду 17
4123 5 Підсумки екологічної роботи закладу:сформовані системні знання про екологічні закономірності та проблеми людства та ймовірні шляхи їх розв’язання;ведення здорового способу життя через обмеження деяких окремих шкідливих видів продуктів, намагання раціонально харчуватися;посильна з власної ініціативи участь в екологічній діяльності на всіх рівнях.зменшення витрат матеріальних та енергетичних ресурсів, прагнення до зменшення кількості побутових відходів, відсутність шкідливих звичок;недопущення власних порушень правил поведінки в природному середовищі;