Сценарій виступу команди екологічної просвіти

Про матеріал
Сценарій вмступу команди екологічної просвіти присвячений раціональному природокористуванню
Перегляд файлу

Чортківська загальноосвітня школа І-Ш ступенів №5

вул. кн. Володимира Великого, 4-6, м. Чортків, 48505, тел. 0 (3552) 3-24-85, e-mail: schools.five@ukr.net Код ЄДРПОУ 24618963

«Ми мріємо про Чортків-дивосад»

 

                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                 Керівники  команди екологічної просвіти:

вчитель біології:

Стефанишин Тамара Зенонівна                                                                                        

 

Пісня (на мотив Деспасіто)

Дивись, який реально красивий Наш з тобою край:

Гори, доли, ріки, чорнозем!

Ти знай-це земля наща рідна,

У наших руках

Тож шануймо все-це вірний шлях.

Ми можемо зробити все самі,

Можем обійти ми пів Землі,

Але навіщо нам іти?..

Я візьму все в свої руки і піду,

І допоможу всім, хто зазнав біду

Я почну міняти світ із себе!

Приспів:

Десь по світу.

Ти шукаєш іншу Україну,

Де є чисті ріки і долини

 А вона одна єдина

Десь по світу.

Майбуття ти сам собі будуєш,

В пошуках багатства і добра Мандруєш...

Повертайся рідну землю рятувати Від байдужості захищати!

 

Вам пропонуємо виступ звичайно тематичний,

 

Проблеми природокористування вам відкриємо і, мабуть, це логічно.

 

Прикрасимо трохи музикою, танцями і співом,

 

Романтикою, лірикою й звісно позитивом.

 

Всім привіт!

 

Вас вітати рада екологічна агітбригада  «Гармонія»  Чортківської загальноосвітньої школи №5

Наш девіз:

 

Ми землі і сонця рідні діти,

 І навчатись прагнемо щомить,

 Разом із природою дружити,

 І у злагоді із нею жить.

 

Ми разом -  ми єдина команда,

 

Від нас залежать на планеті зміни.

 

 

-Ми голос,

-МИ душа,

-Ми її надія,

-І в кожного із нас живе єдина мрія:

-Красу зберегти для нащадків повіки,

-Простори землі, її надра і ріки,

-ЇЇ неповторну й красу первозданну,

-Їй в кожному ділі складаємо шану:

-У серці, у слові, у думці своїй,

Тож не спи, друже, а швидше дій.

 

Учениця- Проблем багато в нашім краї,

Але найголовніша – раціональне природокористування.

На ній ми увагу вашу загостримо,

Розкажемо  про правила розумного    використання.

 

Я старий кухонний кран.

Кричу від своїх іржавих ран.

Знов через мене протікає вода.

Друзі, полагодьте, бо з водою біда.

 

Я супервіконце, я склопакет захисний,

Бо пропускаю я світла промінчик ясний.

Умію зберегти я в квартирі тепло,

Придбайте  мене - я найкраще вікно.

 

Я лічильник, енергії лічильник і тепла,

Подружитись зі мною вам, друзі, пора.

Вмію я облік ресурсів вести

І економію в дім усім принести.

 

Я крапля води  і плачу завжди,

Втомилась я з крану даремно текти.

Не дайте воді витікати дарма,

Бо буде усім нам велика біда.

 

Впізнали мене, я в режимі завжди

Чекаю! Чекаю! Коли ж вимкнете ви.

Не треба в техніці мене залишати,

А на ніч потрібно завжди виключати.

 

Я лампочка нова, я некст покоління.

Покликання моє -  берегти в домі світло,

Бо я ж довговічна, бо я економна,

Повинна будь в домі у всіх безумовно.

 

Звучить ритмічна музика, діти виходять за куліси.

 

Учениця - Прикладаючи зусилля задля покращення та оздоровлення довкілля, ми зайнялися озелененням та благоустроєм території школи та міста Чорткова (виносять траву).

Учениця - Ми створили алею добра,                                                                                                                                    І добрі справи у ній посадили,                                                                                                                                    І у паростках зеленої трави                                                                                                                               Соняшники добрих справ посходили.

1.Цей сонях – співпраця з органами самоврядування з мером міста Чорткова, ми долучаємося до  вирішення нагальних проблем міста, а саме: створення квітників, ліквідацію ринку з центру міста (наш мер пообіцяв, що в липні місяці ринок буде ліквідований). А також приймаємо участь в очищенні берегів річки Серет і очищенні від сміття міського парку.

2.Сонях цей – це співпраця з державним підприємством «Чортківське лісове господарство», яке надає нашій школі посадковий матеріал для проведення озеленення школи та міста.

3.А ця квітка – це участь у загальноміському квесті з енергозбереження «Дні сталої енергії». (Ми зуміли скоротити витрати енергії, води та природного газу в школі за період з вересня 2015 – до травня 2018 р. на 22%.   (3 квітка).

4.А цей сонях ми посадили                                                                                                          Бо ще одну хорошу справу зробили                                                                                       Проблемам сміття увагу приділили                                                                                                      До цієї справи інших долучили.

  Існує іронічний вислів «Найбільше виробництво у світі – виробництво відходів, і це правильно».                                                                                                                        

 -Щоб змінити свої звички щодо сміття ти можеш діяти разом з нами за таким планом:

1,Поєднуємо корисне з корисним , займаючись спортом збираємо сміття. Й усіх вас запрошуємо до нового виду спортивних занять – плогінг.

2.Сортувати сміття.

Щоразу коли ти здаєш розсортоване сміття, ти зменшуєш витрати сировини та енергії, зберігаєш природні ресурси.

2.Вторинно використовувати папір.

Одна прочитана газета на день, здана в макулатуру, протягом року зекономить десятки кВт електроенергії і врятує одне дерево.

-Компостувати відходи. Цього року брали участь у проекті «Компола»  і в подарунок отримали компостер

На звалище потрапить 20% сміття

 5.А ця квітка сонця – це співпраця з населенням міста наша агітаційна робота. Проводимо диспути, дебати, тренінги, круглі столи, при цьому акцент робимо на впливі екології на здоров’я людини та довкілля.

6.А також птахів рятували                                                                                                                  Лелек, канюків і диких качок,                                                                                                        Щоб зиму легше перезимували,                                                                                                                        І соняшник добра зійшов.

-Одного ранку на нашому подвірї  я побачив дивного хижого птаха з пошкодженим крилом. Батько  крок за кроком підходив до нього,обережно зловив його .  Я визначив що цей птах називається канюк. Ми виходили його, годували м’ясом з ложки. А коли він набрався сил ми його випустили.

-А я йдучи до дому( а живу я поблизу річки Серет) побачила знесиленого лелеку що стояв на одній нозі та замерзав від холоду. Я звернулась по допомогу до батьків і ми принесли його додому. Жив птах у нас декілька  днів, зігрівся,і почував себе господарем. Я годувала його рибою а коли потепліло  я випустила . 

 

 

Немало позакласних справ ми зробили,

І з педагогами разом  екопотяг створили,

Який таємниці природокористування покаже,

А Ми вам про все це докладно розкажем

 

Виїжджає потяг з вагонами-валізами, звук потяга.

 

(Голос за сценою:Екопотяг «раціональне природокористування 2018 прибуває на 5 колію станції міста Чортків відлік вагонів починається з хвоста поїзда)).

 

Учениця - Розкажемо вам історію про цю  мандрівку,

Про землю у тривожному зітханні,

На ній від видобування  сліди.

І ми  прийшли не для забави,

У нас досить важливі справи,

Ми тут, аби уникнути біди.

Наш потяг  нелегким шляхом іде,

І машиніст його вправно веде,

У потязі цьому багато вагонів.

 

Машиніст. Ось перший вагон -  це вода-колиска усього життя;

Другий вагон -  це грунтове покриття;

Третій - це енергія наша;

Четвертий- це надра матінки землі;

А п’ятий  вагон-ресурси лісові.

 

Виїжджає потяг з вагонами-валізами, звук потяга.

 

Учениця - Потяг довго мандрував,

Перешкоди все долав,

Як  в Чорткові зупинились -

Глядь вагони розгубились.

 

Машиніст. Де ж вагони,вагони під назвою вода і земля?

-Нема в нас чистої водиці,

Немає вже й звідкіля напиться.

-Що ж нам зробити,  щоб родючість грунту і чисті води відновити?

-Невже ми такі безпорадні у цьому питанні?

- І не такі вже й безпорадні!

- Але що ми можемо?

Ми не тільки можемо, але й робимо!

- Ми очистили джерельце .

- А разом вийшло шість чистих джерел!

- Ми приймаємо душ замість ванни.

- І таким чином економимо не одну сотню літрів води.

- помірно використовуємо добрива та отрутохімікати.

-висаджуємо захисні смуги.


- Ми створили Природоохоронний Патруль, щоб вести роз’яснювальну роботу.

- Адже чисті води і родючий чорнозем – це наше майбутнє!

- І тому ми кажемо ТАК – чистій питній воді!

- НІ –забрудненим грунтам!

- ТАК – любові й повазі до природи!

- НІ  засміченню джерел тагрунтів!

- ТАК  - водоохороннійдіяльності в Україні !

- НІ – байдужомуставленню до природи і самого себе!

 

Виїжджає потяг з вагонами-валізами, звук потяга.

 

Машиніст. Знов вагонів вже нема,

Знову обертом голова.

Де ж поділися,куди,

Енергія і Надра матінки землі.

 

 

Надр землі  у світі є багато.

Та навчіться, друзі, всіх їх шанувати.

Корисні копалини  людині необхідні.

Майже невідновні, та усі потрібні:

- газ  в будинки нам терло дарує,

- графіт нашою рукою  малює,

- без заліза ми не проживемо,

- а без солі  їсти не будемо.

Без них обійтися не може людина,
Без деяких просто не зможе прожить.

Важко  уявити наше життя без благ цивілізації

-Але якщо ми не змінимо наше ставлення, чи надовго нам їх вистачить?

-За пірахунками на 800 років.

-А що буде далі?

-А длі все внаших руках:

-Що ж робити, щоб енергію і надра зберегти

-Створювати маловідходне виробництво.

-Впроваджувати прогресивні технології видобування.

-Ми, виходячи з дому,  усюди вимикаємо світло.

-Ми вимикаємо електроприлади, якими не користуємось.

-Ми  в дома й у школі використовуємо енергоефективні лампи.

-Ми використовуємо альтернативні джерела енергії.

 

-А я мрію,щоб у світі було більше доброти,

Щоб енергію зберігали, зберігали я і ти.

Виїжджає потяг з вагонами-валізами, звук потяга.

 

По дорозі зовсім розгубився.

Всього один вагон лишився,

І той уже десь занапастився.

Бо цей вагон ресурси лісові,

Нема  із них вже що везти,

Бо ліс продали за доляри -

Тепер  в Карпатах лиш голі й лисі плями,

Там повені частіше стали відбуватись,

Тваринам вже немає де сховатись,

А що ж ми можемо робимо, щоб ліси відновити?

-Насаджуємо дерева.

-Перетворюємо пустирі на зелені зони.

-Охороняємо реліктові дерева.

-Приймаємо участь  в озелененні міста.

-Є ініціаторами природоохоронних акцій.

 

Учениця - Ми мріємо про Чортків - диво – сад.

ІЦоб жити в ньому кожен був би рад!

А тому ми не лише говоримо,

А й реальні добрі справи творимо.

 

Ведуча: Наша екологічна агітбригада знайшла своє покликання і застосування для своїх молодих рук.

  • А у школі № 5 є агітбригада, щоб природі помогти-прислужити рада!

 

  • В нас екологи завзяті: дбають про природу, нам Чорткова  чистота - вища нагорода!
  • Краща вулиця в районі-це, звичайно, чиста, ми узбіччя очищаєм задля блага міста!
  • Щоб було де птахам з’їсти й випити водиці - ми розвісили для них власні годівниці.
  • Ми природу захищаєм і оберігаєм, якщо є на те нагода - участь скрізь приймаєм!
  • Будь-то конкурс «первоцвіти», «Збережи ялинку»- для природи працювати- хоч без відпочинку!
  • Хай дерева зеленіють, тягнуться високо, ще ми квіточок насадим, що радують око!
  • І макулатуру часто ми збираєм -  і дерева у лісі цим оберігаєм.
  • Акцію ми провели: «батарейкам скажем: ні». А щоб їх не викидати в пункт прийому треба здати.
  • І шпаківні також ми разом  будували, щоб шпаки весною своїх діток годували.
  • Біля школи дружно все сміття прибрали , в акції шкільне подвір’я участь ми прийняли.
  • Дружно день землі ми провели всі гуртом й завзято. Підсумок цим підвели й влаштували свято
  • Ми команда «Гармонія» всіх вас закликаєм: в нас природа лиш одна, іншої немає!

 

  • Ці слова усі разом ви запам’ятайте - не брудніть планету нашу, а оберігайте!

 

Музика –заставка.

 

Учениця - Екологічна в нас душа від народження.

 

Знаємо дуже багато про свій рідний край

 

 І бажаємо йому духовного відродження.

 

Є давня приказка в мого народу,

 

Що має мораль, нашій темі близьку:

 

Хто може понівечити рідну природу,

 

Той здатний понівечити душу людську.

 

1-й учасник. А ще наші предки говорили: якщо ви мислите на один день уперед — утамуйте голод.

 

2-й учасник. Якщо ви мислите на один рік уперед — посадіть дерево.

 

3й учасник. Якщо ж ви мислите на сто років уперед навчайте дітей.

Звернення

-Ми хочемо звернутися і до нової влади, до мера міста.

-Ми молоде покоління, чисті душею і помислами, хочемо купатися чистих річках, дивитися у чисте небо, пити чисту воду, їсти чисті продукти. Ми не хочемо хворіти.

-Донесіть до відома високих чинів у Верховній Раді, що екологія - це наша спільна проблема і в битві з природою переможців немає.

-Шановні члени журі!

-Ми просимо Вас, передайте, будь ласка, нашим мужам високим бюллетень створений группою екологів, що містить рекомендації по покращенню екології нашого міста.

 

 

Учениця - А ви всі слухали, бачили, запам’ятали.

Все, що сьогодні ми вам розказали.

Дома розкажете, друзям порадите,

Проблеми усі ви тепер подолаєте.

 

1-й учасник. Творіть!

2-й учасник. Допомагайте!

3-й учасник. Знаходьте задоволення від екологічної роботи  

4-й учасник. Шануйте!

5-й учасник. Любіть!

6-й учасник. І охороняйте природу!

 

 

Усі разом. Це споконвічне багатство українського народу.

 

Пісня (на мотив «вінок моїх пісень»

Глянь навкруг - це краса,

Наша рідна земля                                                     Веселково цвіте                                                                                            Кличе нас в майбуття!

Гори, ріки, моря,

І врожайні поля                                                                                                                                                       Це багатство для нас                                                                                                                                     Все у наших руках

Приспів:

Тож бережім усі,

Усе багатство,що ми маєм

Природу порятуй - для цього сили віддамо

У руки всі візьмемо

Усе, що прадіди надбали

Життя присвятимо,

Щоб краще в світі всім було

docx
Пов’язані теми
Екологія, Сценарії
Додано
28 січня 2023
Переглядів
743
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку