Екологічна розвага в старшому дошкільному віці на тему: «Руки, які збережуть землю»

Про матеріал
Екологічна розвага в старшому дошкільному віці на тему: «Руки, які збережуть землю» Мета: Використовувати засоби художньо-естетичного розвитку у формуванні природодоцільної поведінки дітей Розвивати уявлення у дітей, що від особистого ставлення до природи кожного з них, залежить стан цілої планети Виховувати бережливе, дбайливе ставлення до навколишнього світу
Перегляд файлу

Управління освіти та науки Броварської міської ради

Дошкільний навчальний заклад «Калинка»

 

 

 

Екологічна розвага в старшому дошкільному віці

на тему:

«Руки,  які  збережуть землю»

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

музичний керівник  Якуша І.О.

 

 

Бровари

 

ДЕКОРАЦІЇ:

  • ліс;
  • озеро;
  • галявина з квітами;

 

РЕКВІЗИТ:

  • пакети для сміття;
  • пляшки;
  • обгортки від цукерок;
  • театральна ширма;
  • дерева: дуб, клен, береза, ялинка;
  • глобус,
  • мольберти;
  • фарби різних кольорів;
  • рукавички;
  • паперові серветки;
  • палиці;

ДІЙОВІ ОСОБИ: 

  • ведуча;
  • Ведмедик;
  • Лисичка;
  • хлопчик;
  • дівчинка,
  • пожежники.

Мета:

Використовувати  засоби  художньо-естетичного розвитку  у формуванні  природодоцільної  поведінки  дітей

Розвивати уявлення у дітей, що від особистого ставлення до природи кожного з них, залежить стан цілої планети

Виховувати бережливе, дбайливе ставлення до навколишнього світу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Під музичний супровід діти заходять до зали, утворюють півколо

Ведуча:

У всьому Всесвіті, який  ми знаємо,

Земля-найкраща серед всіх планет!

Її ми голубою називаємо

Над нею-неба голубий намет!

Дитина:

Є все на ній, щоб жити і радіти:

Вода й земля, кущі, дерева й квіти

Степи й поля, і радуги, і роси

Тут є усе, чого душа попросить

Дитина:

Є день і ніч, і ранок є, і вечір

Тварин великих безліч і малечі

Весна є, літо, осінь, зими  білі

Дощі, сніги, лугів квіткові хвилі

Дитина:

На ній ліси, гаї, лани повсюди,

Моря  й  річки - великі і малі

Лиш на землі життя - живуть тут люди,

І чути сміх дітей лиш на Землі

Виконують пісню, сідають на стільчики

Демонструється перший слайд з зображенням планети сірого кольору

Ведуча:

Діти, погляньте, а чому наша Земля така похмура стала?....

Здається, знаю я у чому справи…

За нашою Землею давно не доглядали

Земля - наш з вами спільний дім

Тож треба лад наводити у нім ходім!

Спочатку в ліс зайдемо, любі діти:

Побачимо, чи треба щось зробити?

Діти стають один  за одним, крокують по залу  під  мінус пісні «Ми йдемо», сідають на стільчики

В цей час виставити театральну ширму

Ведуча:

Ось ми і прийшли до лісу сідайте, відпочиньте трішки

Фон музики.  До театральної ширми виходять  хлопчик і дівчинка, «дерева»

Хлопчик:

Добрий день, Оленко!

Дівчинка!

Доброго дня, Петрику!

А чому ти прийшов до лісу?

Хлопчик:

Я прийшов помилуватися  красою осіннього лісу, послухати  шелест   листочків

Дівчинка:

Поглянь,  які чарівні дерева стоять у лісі?

А ти знаєш як вони називаються?

Хлопчик:

Ні, не знаю!

Дівчинка:

І я не знаю!

Ведуча:

Дітки, а ви впізнали ці дерева?

Давайте допоможемо Петрику та Оленці  дізнатися назви цих дерев

Діти називають назви дерев

Хлопчик:

Дякуємо вам друзі, ми  запам’ятали!

Дівчинка:  (Звертається до дерев)

-Любі дерева,а чому ви такі сумні, не веселі?

Ялинка:

Кожної зими моїх сестер вирубують, щоб  взимку, на святкові дні постояли в прикрасах у людській оселі. А навіщо нам ті прикраси? Краще залиште нас живими в лісі!

Береза:

А мене кожної весни колупають, роблять дірки і п’ють  сік. Та мені не шкода -пийте! Але ж мене кидають  стікати  соком  напризволяще!

Дуб:

А на моєму  стовбурі  вирізають  імена -   неначе  в людей  немає  паперу!

Клен:

А на мені собак  тренують,  вони  стрибають, виснуть на  моїх  гілках  і шматують  моє  листя,  ламають  мій  стан

Разом:

Людино! Ми ж  виробляємо  кисень , яким ти дихаєш! Якщо ми загинемо - ти  не зможеш  жити!

Виходять з двох сторін театральної ширми, співають

Хто (3) дерева  захистить

Хто (2) з нами буде в мирі жить

Хто (3) любов  нам  подарує

Природу кожен  з вас шанує

Приспів:

Ля-ля-ля, жу-жу - жу (2)

Хто дерева захищає

Всьому світу розкажу

Жу-жу-жу

Під  музику виходить кульгаючи з  перев’язаною  ногою  Ведмедик


Ведуча:          

Ведмедику, що сталося з тобою?

Ведмедик:     

На бийте скло я наступив ногою.

Тут  якісь туристи відпочили,

Що по собі страшний смітник лишили.

Пляшки, папір валяються усю

Хіба у ліс так ходять добрі люди?

Ведуча:

Не сумуй, Ведмедику у лісі ми твоєму

Швидко  порядок наведемо!

  щоб  нам  було  веселіше  прибирати у лісі пограємо в гру,  яка так і називається «Хто швидше прибере обгортки у ліску».

Правила гри

Проводиться гра  «Хто швидше прибере обгортки у ліску?» (Дівчатка)

На середину зали  під музику виходить брудна від сажі  Лисичка

Ведуча:         

Ти де, Лисичко, обсмалила хвостик?

Лисичка:       

Та тут були якісь недобрі люди,

Що  після себе  багаття залишили.

Ми той вогонь насилу загасили

Тікали звірі, гинули дерева…

Ми боїмось туристів не даремно!

Дитина:         

Пробачте, звірі, соромно нам дуже,

Що між людей ще є такі байдужі!

Ведуча:

Люба лисичко! Давай  я тобі витру сажу (витирає)

-Діти, а ви знаєте за яким номером треба дзвонити, щоб викликати пожежників у разі пожежі? (відповіді дітей).

-Які ви розумнички! Давайте зараз всі разом заспіваємо пісеньку, щоб всі-всі у цій залі запам’ятали, що з вогнем треба поводитись дуже обережно!

Виконують пісню «ДЗВОНІТЬ 101»

Демонструється наступний слайд: на планеті з’являється зелений колір.

Ведуча:

Погляньте, друзі, на нашу Землю – на ній з’явився зелений колір – це наші ліси, поля, луки. Ми врятували їх від бруду та пожеж, тому вони так пишно зазеленіли.

А тепер йдемо до річки.

Як там справи у водички?

Діти встають і йдуть під музику до «води»

Звучить  « голос»  Води

Ой,  рятуйте  мене люди!

Витягайте  все  сміття!

Що  кидають в мене всюди

Й не дають мені життя

Лежать на дні предмети заржавілі

Пляшки із пластику гойдаються на хвилі

Машини миють. Гину я від плям

Що із бензину дістаються нам

Обгортки  всі на берег викидають

Про чистоту і чути не бажають

Невже ж бо людям буде жити краще,

Як стане смітником планета наша?

Дитина:     

Якщо ти можеш, вибач нам, водичко,

Ми  знаєм, що вода дає життя,

Отож  почистим  річку до пуття!

Ведуча:

Ось і знову треба нам прибрати  нашу  річку  та її  береги від сміття. І допоможуть це зробити наші хлопчики.

Правила гри

Проводиться гра «Хто швидше прибере озеро від пляшок?» (Хлопчики)

Демонструється наступний слайд: на планеті з’являється блакитний колір.

Ведуча:     

Гляньте, діти, на Землі з’явився блакитний колір – це океани, моря, річки, озера. Які ви молодці, що очистили наші водойми від бруду

На середину зали виходять 5 дітей

Дитина: 

Ой! Подивіться! Які гарні квіти!  (показує на галявину з квітами).

Давайте зберемо їх у букет?

Дитина:


Не рвіть квіток, хай звеселяють око

У клумбі, на городі, у траві.

Вони по-справжньому красиві

Лише тоді, коли живі!

Дитина:

Я квітку лісову не стану рвати,

Додому я її не понесу,

Бо вдома їй бджоли не погойдати

І не попити ранками росу.


Дитина:

І ні стеблинку, гілку чи росинку

        Я не ображу – це страшенний гріх!

Бо в кожній з них живе тремка  живинка,

        Що світиться довірою до всіх

Ведуча:

Давайте прикрасимо нашу планету та посадимо на ній чудові квіточки і пограємо в гру, яка називається  «Посади квітку»

Правила гра  Проводиться гра

 

 

 

Ведуча:  

Які ви молодці, малята! Всі ви зрозуміли, що треба берегти нашу природу та матінку Землю. А зараз давайте всі разом уважно подивимось, яку красу дарує нам наша Земля…

Перегляд кліпу «Краса природи» та прослуховування пісні «Наш зелений світ»

Ведуча:   

Наша Земля стала знову гарною, як колись. (Бере у руки глобус) ставаймо у коло , обережно передаваймо одне одному цю модель нашої Землі і скажімо їй слова, яких вона заслуговує (Діти передають одне одному глобус промовляючи слова: найкраща, єдина, чарівна, незвичайна, добра, велика, рідна, ласкава, турботлива, світла, сонячна, загадкова, розумна тощо)

Ведуча:

Пропоную вам, діти,  зробити подарунок нашій Землі. Давайте залишимо відбиток наших рук, як символ, руки які збережуть  Землю (Фон музики) 

По черзі виходять діти.  На столику біля мольбертів стоять ємкості з розведеною фарбою і лежать вологі серветки. Діти замальовують собі долоньку фарбами і роблять на плакаті відбиток своєї долоньки

Дитина:     

Ми трудились, як уміли

Ми сьогодні зрозуміли:

Він, вона, і я, і ти

Землю треба цінувати!

Землю треба берегти!

Бо вона у нас одна –

Наша матінка Земля!

Дитина:

Світ прекрасний навколо тебе

Сонце ясне і синє небо

Птахи і звірі, гори і ріки

Нехай він буде таким навіки

Нехай людина добро приносить

Бо світ навколо любові просить  Ведуча: Творіть добро, любіть свою матінку - Землю і вона відповість вам любов’ю і щедрістю!   Виходять під музику

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
12 січня 2022
Переглядів
356
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку