Заняття: " Жива природа. Теренкур"

Про матеріал
Перед дошкільником ставиться логічна проблема вимірювання: на око встановити, а потім, вимірявши, перевірити, який шлях довший або коротший при цьому використовувати цікавий матеріал про природу, навколишнє середовище, прив’язувати любов до всього живого.
Перегляд файлу

Жива природа. Теренкур

 

Мета заняття: Перед дошкільником ставиться логічна проблема вимірювання:  на око встановити, а потім, вимірявши, перевірити, який шлях довший або коротший при цьому використовувати  цікавий матеріал про природу, навколишнє середовище, прив’язувати любов до всього живого. 

 

Хід заняття

Заняття рекомендується провести прогулянкою до парку.

Вихователь Бичок по лісу йшов,
                             На обід гриби знайшов:

                             2 - під березою, 7 - під осиною.

                            Скільки їх буде в корзині? (9)

 Що у лісі так гримить?
Робить вулики ведмідь.
Він зробив їх тільки сім -

Тобто менше на один,

Ніж раніше планував; (8)   ,

                             Ось горобчик прилетів.
                             Чик і братик поруч сів.
                            Приєднались два дружки,
                            Вбрані в сірі кожушки.
                            Скільки разом стало всіх?
                             Порахуйте швидше їх?. (4)

У білочки було 5, горішків
І, два грибочки. Вона з'їла всі , грибочки

і 3 горішки. Скільки горіхів лишилося в неї? (2)

  Сьогодні у нас незвичайне заняття. Ми з вами вирушаємо у подорож красивими просторами нашого саду.

  • А які овочі вам відомі?

Діти: називають овочі.

Вихователь: добре, а тепер зверніть увагу на нашу присадибну ділянку. Ось росте капуста. А чи знаєте, що капуста – дуже давнє слово, виникло від слова капут (голова), „складена, створена”, „голівна” – запозичене з латинської мови. А зараз скажіть мені скільки на око кроків нам потрібно зробити до грядки з капусти?

Діти: відповіді.

Вихователь: добре, а тепер давайте зміряємо кроками.

Діти міряють.

Вихователь: а тепер порівняємо результати, отже на око в нас до грядки з капусти шлях виявився довшим (варіанти відповідей).

Вихователь: а зараз прошу поглянути на право. Це у нас грядка із картоплею. ЇЇ клубні схожі на гриб трюфель. Як і трюфель, вони ростуть під землею. Вона завезена до нас із Південної Америки. Її привіз Петро l. Люди довго не сприймали заморський овоч і називали його „бісове яблуко”.

Вихователь:  А зараз скажіть мені скільки на око кроків нам потрібно зробити до грядки з картоплею?

Діти: відповіді.

Вихователь: добре, а тепер давайте зміряємо кроками.

Діти міряють.

Вихователь: а тепер порівняємо результати, отже на око в нас до грядки з картоплі шлях виявився довшим (варіанти відповідей).

Таким чином вимірюється відстань від грядки з картоплею до грядки з капустою.

Вихователь: Їжачок по лісу йшов,

                       На обід гриби знайшов:

                       2 – під березою, 7 – під осиною.

                       Скільки їх буде в корзині?(9).

А скажіть мені будь-ласка, гриби – це фрукти чи овочі?

Діти: відповіді дітей.

Вихователь: А чи знаєте ви, що деякі гриби ростуть 2 дні, інші до двох тижнів. Білий гриб, лисички ростуть 10 днів. Швидше за всіх ростуть дощовики. Послухайте загадки:

      В теплий дощик народився,

      Парасолькою накрився,

      Може б з лісу пострибав,

     Якби другу ногу мав (гриб).

                                      Маленький, чепурненький,    І
                                      Крізь землю пройшов,

                                    Червону шапочку знайшов (мухомор).

     В мене ніжка одна -
     Чобітка не маю.

    І хоч я без голови,

    Шапку одягаю (гриб).

Підсумок заняття.

1. Що цікавого ви дізналися на сьогоднішньому занятті?

2. Які ви знаєте фрукти, овочі?

3. Чи сподобалась вам сьогоднішня подорож?

 5. Молодці, ви були дуже уважні на сьогоднішньому занятті, гарно попрацювали, відповіли на всі мої загадки.

 

docx
Додано
12 січня 2022
Переглядів
285
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку