Екологічна стежина "Хутірська балка"

Про матеріал
Розкрити взаємозв'язки між людиною (суспільством) і природою, здійснити свій внесок у справу збереження та покращення природного оточення, прищеплювати любов до рідної природи, розкривати тісні взаємозв'язки фізики з іншими предметами, виховувати любов до рідного краю.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Екологічна стежина «Хутірська балка»Классная работа. Четырнадцатое апреля. Мета:розкрити взаємозв’язки між людиною і природою, виховувати у дитині кращі моральні якості,гуманність, прагнення бути корисним суспільству, зробити свій внесок у справу, збереження та покращення природного оточення, прищеплювати пошану до рідної природи, розкривати тісні взаємозв’язки фізики з іншими предметами, виховувати любов до рідного краю. Підготувала вчитель фізики та математики. Охріменко Надія Василівна

Номер слайду 2

Хід заняття. Вступне слово вчителя. В біблії сказано «А земля та стане пустинею через війну жителів її,Через плід діяння їх». За словами одного з індіанських вождів «Земля не належить нам . Це ми належимо Землі». За словами Л Толстого «Щастя –це бути з природою, бачити її , розмовляти з нею.»Ми помандруємо заочно стежками рідного Підлісногота дізнаємося багато цікавого в нашій подорожі.

Номер слайду 3

Ставок «Слобідка»Шкільне подвір’я. Зупинка «Вербова»Балка «Лісок»Зупинка «Творча»Маршрут екологічної стежини

Номер слайду 4

Пригадуємо назви дерев та кущів які ростуть біля школи. Чому інколи відчуваємо запаморочення, металевий присмак, слабкість коли заходимо знадвору в приміщення?(обговорюємо)Обчисліть скільки кубічних метрів повітря очистить від автомобільних газів 25 акацій , які ростуть вздовж дороги на подвір’ї школи, якщо одне дерево очищає зону завдовжки 100м, шириною 12м, висотою 10м?1 Зупинка «Шкільне подвір’я»

Номер слайду 5

2 Ставок «Слобідка»Біля берега ставка спостерігаємо за рибками,які там плавають.1 Поясніть. Що спільного у зграї рибок і окремої рибки? Чим це викликано?2 Чи змінювалися положення плавників рибок під час руху? Чому?3 Чи легко утримати рибу в руках? Чому?4 Чому водоплавні птахи виходять із води сухими?5 В Україні є споруди, здатні, очищати 5 млн. мᶟ води за добу. Скільки кубічних метрів води можуть Очистити вони за місяць,за рік?6 1мᶟнеочищених стічних вод забруднює в середньому50 мᶟ чистої води. Скільки води щодоби оберігатиметься від забруднення, якщо протягом цього часу споруди очищатимуть води 1,2 тис. мᶟ?

Номер слайду 6

3 Зупинка «Вербова»Назву зупинки учні відгадують самі. А листочки у неї тоненькіВсе шипочуть потихеньку. Упізнай же, друже, Ти мене скоренько. Це верба. «Де срібліє вербиця, там здоров’я водиться » - говорить. Народне прислів’я. Народна мудрість. Зафіксувала ще одну характерну здатність верби – бути природнім фільтром усіляких домівок, що міститься у водах річок та озер . Ось чому люди і сьогодні беруть воду для пиття у річці під вербою.

Номер слайду 7

4 Балка «Лісок» Ліс – це особливий , безкінечно добрий і безкінечнощедрий організм, який не просить нічого для свого існування й великодушно розсіває продукти власної життєдіяльності, він бере під захист всі живі організми і пропонує тінь навіть лісорубові, що губить його. 1 Яку ж користь приносить ліс людині? Чи охороняє його людина? Поясніть відповідь. 2 Яку участь в охороні лісу приймають школярі? 3 Чому ліс називають лісовим багатством? 4 Де повітря чистіше: в лісі чи в населеному пункті? 5 Підраховано , що над площею 1 км² зелених насаджень збирається пилу на 50 т менше ніж над такою самою площею поля. На скільки менше пилу міститься на 10 га лісонасаджень, ніж над такою самою площею поля ? 6 1 га лісу здатний поглинути за рік вуглецю,скільки його видихає за цей час 200 людей. У нашій школі, у вашому класі навчається 15 учнів. Скільки потрібно зелених насаджень у нашому селищі? 7 Згадайте, що ви відчули коли прикладали зірваний листок дуба до щоки ? Чому ви відчували прохолоду?

Номер слайду 8

5 Зупинка творча. Кожна рослина радує нас своїм цвітом , приваблює своєю природною досконалістю. А ми з вавми створемо квітку творчості. На пелюстках квітки учні розміщують свої творчі роботи.

Номер слайду 9

Підсумок заняття. Людина має ставитися з добротою , любов’юдо всього живого заради життя на Землі. Потрібно , щоб кожна людина чула ніжну пісню лісових дзвіночків, шелест листочків, пісню жайворонка, відчувала неповторний запах землі. Любов до природи, до батьківської хати, до неньки - України треба пронести через усе життя.

pptx
Додано
14 листопада 2021
Переглядів
722
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку