2 червня о 18:00Вебінар: Як розвивати дослідницьку компетентність учнів: створюємо прилади для шкільної лабораторії власними силами

Екологічне виховання

Про матеріал
Змістовний та цікавий матеріал для вчителів НУШ. Використала різні новітні технології, методи та прийоми.
Перегляд файлу

Тема: « Світ навколо нас»

Мета : ознайомити учнів з поняттям « довкілля», з технікою «малювання пальчиком» ; розвивати фантазію, мислення, увагу; вміння відображати все прекрасне на картині, аналізувати, порівнювати; виховувати бережливе ставлення до природи.

Хід заняття:

І.Організація учнів

1.Привітання

Добрий день.

Дружно й весело сказати:

Добрий день.

Вправо, вліво повернутись.

Одне одному всміхнутись.

І ще раз привітатись

Добрий день.

 Як вас, друзі, всіх багато

Добрий день.

Синьооких і чорнявих,

Добрий день.

І високих, і низеньких,

І повненьких, і худеньких…

І світленьких і темненьких

Добрий день.

 

ІІ.Актуалізація опорних знань:

 

Вправа « Незакінчене речення»

  • Художник – це……
  • Картини  малювати  художник….
  • Лінії бувають…..
  • За допомогої ламаної можна намалювати……….
  • Пряма буває………..

 

ІІІ.Мотивація навчальної діяльності

Читання вірша

Йдемо в гості до природи.

Є в ній різна дивина!

В небі — зорі, в ріках — води,

В полі — квіточка ясна.

А зимою є сніжинка,

Літо — дощик принесе.

Є метелик і пташинка.

І таке цікаве все!

 

  • Як можна назвати одним словом дощик, сонце, комашка? ( довкілля)

Довкілля – це все , що оточує навколо нас.

Розповідь вчителя:

 Росла людина на землі, пізнавала поступово дивовижний і ча­рівний світ. Брала від природи все: повітря — дихати, водичку — пити, а рослини — їсти. Людина була дуже спостережливою, тому навчи­лася багато чого від рослин і тварин та й сама почала вдосконалювати свій світ. Вона навчилася добувати вогонь, приручила тварин, навчилася захищатись від хижих звірів і полювати, знаходити і готувати собі їжу, яка б зробила її сильнішою, будувати житло.

 

І чим краще людина пізнавала світ, тим більше будувала будин­ків, мостів, доріг, тим самим змінювала природне середовище, своє довкілля.

 І ось тепер людина мешкає у гарних будинках, вона в них за­хищена від холоду, вітру і дощу, а попідруч у неї — світло, вода, тепло. А ще людину оточують розумні машини, їх так багато — це радіо, телефон, телевізор, магнітофон, мікрохвильова піч, пральна машина, газова та електрична плита, комп’ютер, та хіба все назвеш! І все це — наше навколишнє середовище, бо ми серед усього цього живемо. Це тепер — наше довкілля.

 

Перегляд  мультфільму: « Бережи природу»

  • Чи потрібно берегти природу? Чому?
  • Як саме ви її допомагаєте?

 

Д/ гра « Що зайве?»

 

Картинки сказочное дерево (20 фото)                     </div>
                </div>
                                                </div>
                        
                

            
        </div>
        <div class=

docx
Додано
10 жовтня 2020
Переглядів
134
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку