Екологічний конкурс "Годівничка для синички"

Про матеріал
Дана розробка покликана сприяти виробленюю в учнів екологічних вмінь і навичок щодо підгодівлі і охорони зимуючих птахів.
Перегляд файлу

Підготувала: вчитель біології Полянської гімназії 

Сарненської міської ради Сарненського району 

Рівненської області

Харечко Олена Василівна

    

 

ГОДІВНИЧКА ДЛЯ СИНИЧКИ

Мета заходу: формувати в учнів поняття екологічної грамотності; ознайомити з видовим складом зимуючих і перелітних птахів; вчити учнів дбати про них не тільки взимку, але весь час; 

розвивати пізнавальний інтерес до вивчення і збереження різноманіття пташок; 

виховувати любов до природи, екологічну культуру

 

Обладнання: підготовлені фото пташок снігурів, синиць, шпаків, ластівок, омелюхів, горобців, підготовлені завдання, записи звуків птахів, картки із завданнями, святково оформлений клас чи зал.

 

Опис гри: гра-квест, фотоквест 

 

Хід гри

1.Привітання вчителя 

Слава Україні!

2.Сьогодні ми з вами зібралися на невеличку вікторину про птахів, щоб знати, які птахи залишаються зимувати, а які ні, які птахи і чим харчуються? І сьогодні ми з вами проведемо проведемо невеликий фото і ігрофест «Годівничка для синички». 

(за роботою команд спостерігає журі, кожен конкурс оцінюється від 5 до 10 балів)

В нас є сформовані дві команди.

 

Завдання перше – придумати назву і девіз команди від імені пташки, наприклад:

Я синичка, весела синичка,

Я маленька і прудка,

Жовтобока і струнка. 

(оцінюється оригінальність назви і виконання завдання)

 

Завдання друге – виносять два закриті ящики, з декілька фото пташок. Капітан команди або інший учасник команди витягують по одному фото пташок. Завдання – треба назвати пташку і розповісти про неї трохи інформації.

 

Завдання третє  - «Хто я»

Робиться заготовка фото пташок, і учасники команди при допомозі допоміжних рухів, жестів і слів «так або ні», вгадують назву птаха.

 

Завдання четверте

З зав’язаними очима учасникам треба намалювати при допомозі фарб або фломастерів фото пташки, яке учасники витягують з наперед підготовленого конверта 

 

Завдання п’яте

Наперед підготовлені записи пташок, для кожної команди.

Завдання – дати командам послухати і вгадати, якій пташці належить спів.

Відповідає перша команда, якщо вони відповіді не знають, то право відповідати переходить до іншої команди

Першій команді - https://youtu.be/neM14FR-xo0?si=kXMTbcUtZkCvLr41 

Другій команді - https://www.facebook.com/share/v/4txGfuKiuTxt8138/

 

Завдання шосте

Команди разом мають придумати правила поведінки в природі з птахами, і скласти пам’ятку щодо охорони пташиного світу. 

Заключне слово вчителя:

У садку сьогодні

Дуже голосно.

Прилетіли птахи

Дуже рясно.

Сіли всі до годівниці,-

Маленької чарівниці.

Цвірінькають, скрекотять,

Їсти всі хочуть.

Дуже важко їм узимку

Їжу роздобути.

Тому люди, не минайте,

Пташок у біді не залишайте.

Сьогодні ми з вами здійснили подорож у світ пташиного царства. Я думаю, що здобуті сьогодні знання ми з вами використаємо для охорони пташок. Дякую за увагу!

 

 

docx
Додано
14 червня
Переглядів
144
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку