Підготувала: вчитель біології Полянської гімназії
Сарненської міської ради Сарненського району
Рівненської області
Харечко Олена Василівна
ГОДІВНИЧКА ДЛЯ СИНИЧКИ
Мета заходу: формувати в учнів поняття екологічної грамотності; ознайомити з видовим складом зимуючих і перелітних птахів; вчити учнів дбати про них не тільки взимку, але весь час;
розвивати пізнавальний інтерес до вивчення і збереження різноманіття пташок;
виховувати любов до природи, екологічну культуру
Обладнання: підготовлені фото пташок снігурів, синиць, шпаків, ластівок, омелюхів, горобців, підготовлені завдання, записи звуків птахів, картки із завданнями, святково оформлений клас чи зал.
Опис гри: гра-квест, фотоквест
Хід гри
1.Привітання вчителя
Слава Україні!
2.Сьогодні ми з вами зібралися на невеличку вікторину про птахів, щоб знати, які птахи залишаються зимувати, а які ні, які птахи і чим харчуються? І сьогодні ми з вами проведемо проведемо невеликий фото і ігрофест «Годівничка для синички».
(за роботою команд спостерігає журі, кожен конкурс оцінюється від 5 до 10 балів)
В нас є сформовані дві команди.
Завдання перше – придумати назву і девіз команди від імені пташки, наприклад:
Я синичка, весела синичка,
Я маленька і прудка,
Жовтобока і струнка.
(оцінюється оригінальність назви і виконання завдання)
Завдання друге – виносять два закриті ящики, з декілька фото пташок. Капітан команди або інший учасник команди витягують по одному фото пташок. Завдання – треба назвати пташку і розповісти про неї трохи інформації.
Завдання третє - «Хто я»
Робиться заготовка фото пташок, і учасники команди при допомозі допоміжних рухів, жестів і слів «так або ні», вгадують назву птаха.
Завдання четверте
З зав’язаними очима учасникам треба намалювати при допомозі фарб або фломастерів фото пташки, яке учасники витягують з наперед підготовленого конверта
Завдання п’яте
Наперед підготовлені записи пташок, для кожної команди.
Завдання – дати командам послухати і вгадати, якій пташці належить спів.
Відповідає перша команда, якщо вони відповіді не знають, то право відповідати переходить до іншої команди
Першій команді - https://youtu.be/neM14FR-xo0?si=kXMTbcUtZkCvLr41
Другій команді - https://www.facebook.com/share/v/4txGfuKiuTxt8138/
Завдання шосте
Команди разом мають придумати правила поведінки в природі з птахами, і скласти пам’ятку щодо охорони пташиного світу.
Заключне слово вчителя:
У садку сьогодні
Дуже голосно.
Прилетіли птахи
Дуже рясно.
Сіли всі до годівниці,-
Маленької чарівниці.
Цвірінькають, скрекотять,
Їсти всі хочуть.
Дуже важко їм узимку
Їжу роздобути.
Тому люди, не минайте,
Пташок у біді не залишайте.
Сьогодні ми з вами здійснили подорож у світ пташиного царства. Я думаю, що здобуті сьогодні знання ми з вами використаємо для охорони пташок. Дякую за увагу!