Екологічний квест "Пригоди у болоті"

Про матеріал
Екологічний квест «Пригоди у болоті» присвячений Дню Водно-болотних угідь (02.02) та розрахований для учнів 5-6 класів. Завдання квесту - формувати вміння встановлювати взаємозв'язки між природними об'єктами ; розвивати пізнавальні інтереси до природничих дисциплін, сприяти вихованню в них почуття прекрасного; виховувати дбайливе, господарське ставлення до природи, розуміти роль водно-болотних угідь , охороняти й примножувати багатство і красу навколишнього середовища .
Перегляд файлу

Екологічний квест «Пригоди у болоті»

(присвячений Дню Водно-болотних угідь та розрахований для учнів 5-6 класів).

Мета:  формувати вміння встановлювати взаємозв'язки між природними об'єктами; розвивати пізнавальні інтереси до природничих дисциплін, сприяти вихованню в них почуття прекрасного; виховувати дбайливе господарське ставлення до природи, розуміти роль водно-болотних угідь , охороняти й примножувати багатство і красу навколишнього середовища .

 

Ведучий 1.  Попав у халепу школяр нерадивий,

В «болото затягнули» байдики та лінь,

Проблеми у школі й світ вже став немилий,

Від знань залишилась лише одна тінь.

 

Ведучий 2. А коли навчатись,

Життя було цікавим,

А як став в соцмережах спілкуватись

Так  стало більш яскравим.

 

Ведучий 1. «Вконтакті», «Instagram»,

«Twitter», «Telegram»,

А ще ігри-онлайн –

Інтернет повний тайн.

 

Ведучий 2. Дні і ночі безсонні,

У транспорті чи за столом,

Тримає у долоні

Новесенький смартфон.

 

Ведучий 1. Та раптом дзвоник пролунав,

І сигналом гучним,

На урок учнів погукав:

Знання здобуть міцні.

 

Ведучий 2. Хотів урок би прогулять,

Та класний керівник,

Загнав школярика у клас –

До витівок він звик.

Ведучий 1. Сів  на задню парту,

Лиш заплющив очі,

Коли, як зі старту

Поряд хтось проскочив.

 

Ведучий 2. Придивився краще –

сидить, якась Жаба.

Школяр                -  Чого  тобі треба?

 Стрибай далі, нахабо!

 

Жаба - Я не можу далі, -

Жаба відказала,

  • Твої результати невдалі

Мені шлях до болота повідрізали.

Лише ти можеш повернути мене додому,

Та боюся, що тобі не впоратися самому.

Знаючи, який ти ледащо,

Логічні завдання тобі не виконати нізащо!

 

Тоді, щоб мене врятувати,

Ти повинен мене поцілувати… (дивиться, як школяр кривиться)

Бачу, що тобі ця процедура не до вподоби,

Тоді в тебе є ще такі спроби.

 

Спробуй ти квест розгадати,

Тобі доведеться усе пригадати.

Ти завдання пройди

І мене від злих чарів звільни!

 

Школяр. - А якщо я не захочу в цьому участь брати?

Буду я ще на це час свій витрачати!

Жабка     -  Ти, звісно, на це право маєш,

Але, якщо мене не врятуєш, і сам навіки тут заблукаєш.

 

Ведучий 1.  Якось лячно стало хлопчині ураз.

Школяр. Добре, я врятую тебе, і все у нас буде гаразд.

      Яке перше завдання? Кажи.

Жабка.  - Почекай, не так швидко. Куди ти спішиш?

 

Знаю, сам не впораєшся ніколи,

Бо не щодня ходив ти до школи,

А якщо там і бував,

То не завжди навчанню увагу приділяв.

 

Школяр.  - І що ж робити тепер мені?

Чи зможу підтримку у залі знайти?

Жабка.  - Я думаю, що наші учні тобі допоможуть,

І своїми знаннями неуцтво переможуть.

 

Ведучий 2. Отже перший конкурс починаємо:

Лише правильні відповіді приймаємо.

Часу марно не гайте –

Болотну рослину вгадайте!

(на екрані висвітлюються картинки з рослинами, треба назвати ті, які ростуть у болоті)

 

Ведучий 1. - Ви молодці,

З першим завданням справились самі,

Переходимо до конкурсу номер два,

На екрані ви бачите слова.

Ведучий 2. Із цих слів можете літери брати,

Ваше завдання жителів болота впізнати.

(БАБАК    БАБКА

АР, КОМ    КОМАР

ОКО, ВОЛ, ГУП               ПУГОЛОВОК

РАМА, САН, ЛАД                  САЛАМАНДРА

ВАШ, КАК                    КВАКША.)

 

Ведучий 1. - До наступного конкурсу ви підійшли,

Зараз перевіримо, чи читаєте казки.

Завдання буде нескладне,

Назвіть тих казкових персонажів, хто у болоті живе.

 

Ведучий 2. Четверте завдання, цікаве, музичне:

Треба «проквакати» відому пісню, зробити це творчо і артистично!

 

Ведучий 1. А в завданні номер п’ять

Потрібно, якомога більше прислівїв про болото назвать.

 

Ведучий 2. «Ваша безпека» - завдання наступне,

Що треба робити, аби не затягло болото підступне.

 

Ведучий 1. Ось і завдання номер сім!

Який висновок треба зробити усім.

(учні по черзі повинні намалювати на ватмані по одній рослині або тварині, яка живе на болоті. Останній учасник – підводить висновок, розповідає про роль болота у природі).

 

Жабка. - Ви молодці!

Усі завдання пройшли!

Врятували мене!

Відповідь на всі питання знайшли!

 

Жабка звертається до школяра

  • Ось і настав час прощатись,

Тобі треба теж додому повертатись!

Дозволь на згадку про цю пригоду

Вручить тобі медаль «Рятівник болота»

 

Школяр. - Дякую вам друзі, що допомогли,

Повернули Жабку в рідну домівку ви!

Вам всім обіцяю, що буду учиться,

Не буду байдужим, не буду ліниться!

(лунає дзвінок)

Хлопець сидить за партою, прокидається.

 

Школяр. - Невже це все наснилося мені?

Невже пригода сталась уві сні? (помічає медаль)

Ні, це все було насправді, я так і знав!

Що ж треба дотриматися того, що я наобіцяв!

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пенчук Ольга Леонтіївна
    Дуже цікавий сценарій. Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 січня 2020
Переглядів
2269
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку