18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Тести "Біологія 6 клас. Різноманітність рослин."

Про матеріал
Матеріал містить тести для проведення самостійної роботи та тематичного оцінювання.
Перегляд файлу

Тематична атестація з теми «Різноманітність рослин»

 

І рівень (початковий, 1-3 бали)

 

Оберіть одну правильну відповідь

1. Водорості - це:

А)наземні рослини                 Б)повітряні рослини

 В)водні рослини

 

2. Вищі спорові рослини-це:

А)рослини, що утворюють спори     

Б)рослини, що утворюють насіння  

В)рослини,що розмножуються вегетативно

 

3. Голонасінні-це:

А)рослини, що мають захищену насінину    

 Б)рослини, що мають не захищену насінину

 В)рослини, що не мають насінини

 

4. Покритонасінні-це:

 А)рослини, що не мають насіння      

 Б)рослини, що мають багато насінин

 В)рослини, що мають захищене насіння

 

5. Дводольні рослини мають:

А)одну сім'ядолю           Б)дві сім'ядолі                        В)мають ендосперм

 

6. Найбільшою систематичною одиницею є:

А)царство                 Б)клас                     В)вид

 

 

 

     ІІ рівень (середній, 4-6 балів)

 

Позначте  правильні відповіді знаком «+»

7. Водорості мають тільки зелене забарвлення

8. Мохи розмножуються статево і не статево

9. Плауни-це вищі спорові рослини

10. Хвощі утворюють насіння

11. Папороті розмножуються насінням

12. Голонасінні утворюють плоди

13. Покритонасінні розмножуються тільки вегетативно

14. Умови проростання усіх рослин однакові

15.Певну сукупність рослин, що мешкають у однорідній місцевості називають рослинним угрупуванням

 

ІІІ рівень (достатній, 7-9 балів)

 

Закінчіть речення:

16. Спори утворюються у ________

17. Гаметангії – це _______

18. Статеве покоління – це ______

19. Заросток – це ______

20. Покритонасінні – це ______

21. Життєва форма рослин – це _____

 

ІV рівень (10-12 балів)

 

                      Дайте відповіді на запитання:

1. Які спільні і відмінні ознаки у розмноженні спорових і насінних рослин?

2. Чому покритонасінні займають панівне положення на землі?

3. Які ознаки мають  Клас Однодольних і Клас Дводольних рослини? Перечисліть родини вказаних   класів.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мельникова Ольга Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 лютого 2020
Переглядів
10204
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку