Курси для вчителів біології та хімії
«НАСТУПНІСТЬ ЗМІСТУ КУРСІВ ПРИРОДОЗНАВСТВА ТА ХІМІЇ І БІОЛОГІЇ»
Мазур Людмила Іванівна, вчитель біології, природознавства
Практична робота № 4
Тема: Поглиблення уявлень про Світ у межах конкретних наук. Зв'язок між початковою і базовою середньою освітою
Мета: розвивати професійні компетентності викладачів щодо інтегративних підходів у викладанні природничих дисциплін та методики використання проєктної діяльності в освітньому процесі
Завдання:
Хід роботи:
Назва проекту |
Екологічний проект: «Смітити не можна - переробляти»
|
Тематична сфера |
Використання при проведенні уроків природознавства 5 клас і «Я досліджую світ» 4 клас у рамках теми «Охорона природи».
|
Проблема проекту |
Щороку людство продукує понад 2 мільярди тонн сміття. Це в середньому 200 кг на людину. В країнах активного споживання ця цифра сягає 2 тонни на рік на людину. Тобто кожний представник «середнього класу» продукує щороку маленьку вантажівку сміття. Відходи гниють на сміттєзвалищах, забруднюють океани та руйнують екосистеми.
|
Обґрунтування проекту |
Серед найактуальніших проблем сьогодення, які викликають гострий інтерес, палкі дебати й суперечки в найрізноманітніших спеціалістів, важливе місце посідає проблема екологічна. Актуальність проекту полягає в тому, що справді нинішню екологічну ситуацію в Україні можна охарактеризувати як кризову, що формувалася протягом тривалого періоду через нехтування об'єктивними законами розвитку і відтворення природно - ресурсного комплексу України. З юних років важливо закріпити у свідомості кожної дитини, що людина – частина природи, тому від стану природи залежить життя людства. |
Цілі проекту |
Навчитися перетворювати вже використані речі, заощаджувати власні кошти, зберігати природні багатства та запобігати забрудненню довкілля. |
Мета проекту |
- Виховувати в учнів дбайливе, гуманнее і духовне ставлення до природи - Формування у дітей екологічної культури, дбайливого ставлення до природи - Сприяння виробленню активної життєвої позиції , прагненню до здійснення громадянських дій - Залучення учнів до практичної діяльності з розв'язання проблем навколишнього середовища місцевого значення. - Формування особистості, яка здатна свідомо, активно, творчо впливати на навколишній світ. |
Завдання проекту |
|
Очікувані результати проекту |
|
Термін реалізації |
1 рік |
Автор/автори проекту
(П І Б, назва школи чи іншого освітнього закладу) |
Мазур Людмила Іванівна, вчитель біології, природознавства та основ здоров’я
Опорний заклад освіти «Раухівський заклад загальної середньої освіти» Раухівської селищної ради Березівського району Одеської області |
Назва курсів ПК |
«Наступність змісту курсів природознавства та біології» (30 год)
|
Дата навчання |
20.10.-22.10.2021, очно-дистанційна форма, (30 год)
|