Екологічний проект: «Смітити не можна - переробляти»

Про матеріал
Навчитися перетворювати вже використані речі, заощаджувати власні кошти, зберігати природні багатства та запобігати забрудненню довкілля.
Перегляд файлу

Курси для вчителів біології та хімії

«НАСТУПНІСТЬ ЗМІСТУ КУРСІВ ПРИРОДОЗНАВСТВА ТА ХІМІЇ І БІОЛОГІЇ»

Мазур Людмила Іванівна, вчитель біології, природознавства

 

Практична робота № 4

Тема: Поглиблення уявлень про Світ у межах конкретних наук. Зв'язок між початковою і базовою середньою освітою

Мета: розвивати професійні компетентності викладачів щодо інтегративних підходів у викладанні природничих дисциплін та методики використання проєктної діяльності в освітньому процесі

Завдання:

  • Інтеграція та міжпредметні зв’язки у викладанні природничих дисциплін
  • Методика використання проєктної діяльності на уроках
  • Презентації проєктів екологічного змісту
  • Ключові моменти проєктної діяльності

Хід роботи:

  1. Оберіть тему для проєкту екологічного змісту (на вибір: монопредметного, інтегрованого (міжпредметного) або надпредметного)
  2. Розробіть мету та завдання проєкту для здобувачів освіти (на вибір: індивідуального або групового)
  3. Спрогнозуйте очікувані результати проєктної діяльності
  4. Створіть презентацію PowerPoint до 7 слайдів з методики організації та використання проектної діяльності на уроках

Назва проекту

Екологічний  проект:

«Смітити не можна - переробляти»

 

Тематична сфера

      Використання при проведенні уроків природознавства 5 клас і «Я досліджую світ»  4  клас у рамках теми «Охорона природи».

 

Проблема проекту

     Щороку людство продукує понад 2 мільярди тонн сміття. Це в середньому 200 кг на людину. В країнах активного споживання ця цифра сягає 2 тонни на рік на людину. Тобто кожний представник «середнього класу» продукує щороку маленьку вантажівку сміття. Відходи гниють на сміттєзвалищах, забруднюють океани та руйнують екосистеми.

 

Обґрунтування проекту

    Серед найактуальніших проблем сьогодення, які викликають гострий інтерес, палкі дебати й суперечки в найрізноманітніших спеціалістів, важливе місце посідає проблема екологічна. Актуальність проекту полягає в тому, що справді нинішню екологічну ситуацію в Україні можна охарактеризувати як кризову, що формувалася протягом тривалого періоду через нехтування об'єктивними законами розвитку і відтворення природно - ресурсного комплексу України. З юних років важливо закріпити у свідомості кожної дитини, що людина – частина природи, тому від стану природи залежить життя людства.
Екологічне виховання слід починати не в космічних масштабах, а прямо тут: біля свого будинку, на своїй вулиці, у дворі своєї школи. Тільки усвідомлюючи особисті можливості, навчаючись вирішувати найближчі екологічні проблеми, людина зуміє замислитись про долю всесвіту в цілому. Щоб у дитини виникла потреба захищати і зберігати довкілля, треба навчити її любити світ природи

Цілі проекту

      Навчитися перетворювати вже використані речі, заощаджувати власні кошти, зберігати природні багатства та запобігати забрудненню довкілля.

Мета проекту

- Виховувати в учнів дбайливе, гуманнее і духовне ставлення до природи

- Формування у дітей екологічної культури, дбайливого ставлення до природи

- Сприяння виробленню активної життєвої позиції , прагненню до здійснення громадянських дій

- Залучення учнів до практичної діяльності з розв'язання

проблем навколишнього середовища місцевого значення.

- Формування особистості, яка здатна свідомо, активно,

творчо впливати на навколишній світ.

Завдання проекту

  • ознайомлення з екологічними проблемами рідного краю;
  • розкриття проблем охорони довкілля;
  • участь у науково-дослідницькій роботі;
  • участь у природоохоронних акціях;
  • практична природоохоронна діяльність;
  • залучення учнівської молоді до посильної праці, до природоохоронної діяльностіна основі набутих у школі знань;
  • формувати екологічне мислення та екологічну культуру учнів школи та громади містечка.

 

Очікувані результати проекту

  1. Привернути увагу до екологічних проблем нашого містечка, намітити шляхи їх вирішення.
  2. Організація суботників по впорядкуванню вулиць містечка.
  3. Покращення екологічного стану довкілля. 
  4. Позитивний вплив на учнів та місцеву громаду.
  5. Проведення Днів Довкілля. 
  6. Розвитку екологічної свідомості людей громади.

Термін реалізації

 1 рік

Автор/автори проекту

 

 (П І Б, назва школи чи іншого освітнього закладу)

Мазур Людмила Іванівна, вчитель біології, природознавства та основ здоров’я

Опорний заклад освіти «Раухівський заклад загальної середньої освіти» Раухівської селищної ради Березівського району Одеської області
 

Назва курсів ПК

«Наступність змісту курсів природознавства та біології» (30 год)

 

Дата навчання

20.10.-22.10.2021, очно-дистанційна форма, (30 год) 

 

 

 

docx
Додано
18 листопада 2021
Переглядів
631
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку