Україна
Комунальний заклад «Бірківський ліцей» Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області
Екологічний проєкт
«Сортування сміття»
Координатор проєкту:
Донець Наталія Миколаївна педагог-організатор
Обсяг матеріалу:
6 сторінок
Бірки – 2023 рік
Зміст
Зміст 1
Анотація 2
Паспорт проєкту 2
План виконання проєкту 3
Правила взаємодії 3
Етапи створення проєкту 3-4
Література 5
Анотація
Даний проєкт тривав один місяць в ньому приймали участь: педагог-організатор та учнівське самоврядування ліцею. Одним із найголовніших принципів та завдань концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді є формування всебічно розвиненої особистості, яке ґрунтується на відродженні духовності, високих моральних і духовних цінностей.
Мета сучасного освітнього процесу не тільки надати ґрунтовні знання з різних предметів, а й формувати громадянина, патріота, інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість.
Проєкт має на меті збереження природи рідного краю і усвідомлення власної відповідальності за стан довкілля і можливість долучення до його поліпшення.
Паспорт проєкту
Дидактична характеристика проекту:
Тип проєкту:
-
за предметною галуззю – міжпредметний (природознавство, географія, краєзнавство, Харківшинознавство)
-
за тривалістю – 1 місяць;
-
за характером контактів – педагог-організатор, учнівське самоврядування ;
-
за основною діяльністю – еколого-краєзнавчий та художньо-естетичний;
-
за характером координації – з безпосередньою координацією;
-
за формою проведення – групова та практична створенням фотографій та відео;
-
за кількістю учасників – груповий.
-
об’єкт пізнання: рідний край;
-
навчальні цілі та очікувані результати: формувати почуття належності до українського народу, як однієї із складових, патріотизм; навчити шанобливому ставленню до навколишнього середовища; розвивати пізнавальні здібності, вміння користуватися сучасною фото та відеоапаратурою; за результатами проектної діяльності створити відео «Сортування сміття»;
-
спосіб вирішення проблеми: спільна робота педагога-організатора із учнівським самоврядуванням;
-
освітній продукт: створення відео «Сортування сміття» ;
-
обладнання: відео, фотографії, ілюстрації, комп’ютер, Інтернет-ресурси, мультимедійні та відеопрезентації.
План виконання проєкту
-
Мотивація учнів до проєктної діяльності з даної теми.
-
Обговорення ідей, щодо вирішення проблеми та її представлення.
-
Формулювання завдань, які вирішуватимуться.
-
Визначення джерел потрібної інформації.
-
Об’єднання учнів у творчі групи. Розподіл обов’язків між учасниками.
-
Робота творчих груп.
-
Пошук матеріалів із проблемної теми забрудненість навколишнього середовища, сортування сміття .
-
Вивчення та аналіз зібраної інформації.
-
Вибір можливого вирішення проблеми.
-
Дослідження варіантів вирішення проблеми.
-
Пошук матеріалу для створення відео.
-
Створення відео.
-
Проведення підсумкової конференції.
-
Публікація відео «Сортування сміття» на You Tube.
-
Аналіз та оцінювання роботи учасників проєкту.
Правила взаємодії під час проєкту
-
Працювати дружно, злагоджено, разом.
-
Радитись з товаришами, дорослими, приймати рішення спільно.
-
Усе, що пропонує товариш, сприймати й обговорювати спокійно.
-
Бути доброзичливими, старанними, відповідальними.
-
Викладати свої ідеї, думки по черзі, всіх вислуховувати до кінця, не перебивати.
-
Доводити свою справу до кінця.
Етапи створення проєкту
-
Підготовчий
-
Оголошення про початок проєкту, збір учасників.
Питання для обговорення:
-
Що ви знаєте про навколишнє середовище?
-
Що ви знаєте про стан навколишнє середовище села Біроки?
-
Чи розповідають у вашій родині про сортування сміття?
-
Ваші пропозиції до створення відео «Сортування сміття»?
-
Які ви знаєте форми роботи по створенню відео?
-
Чи потрібно пропагувати в нашій країні сортування сміття?
-
Кого зацікавить відео?
-
Яким ви бачити відео?
1.2. Визначення теми проєкту: Сортування сміяття.
1.3. Визначення мети (кінцевого результату проєкту): створення відео про стан навколишнього середовища та сортування сміття.
1.4. Обговорення актуальності проєкту: Чому цей проєкт актуальний?
1.5. Формулювання гіпотези проєкту: забрудненість навколишнього середовища залежить від нас, тому за допомогою пошукової роботи напрацюємо матеріал, з якого створимо відео, що в доступній формі розповість про екологічну ситуацію і можливість її покращення.
1.6. Об’єднання учнів у дві групи: фотографи та оператори, дизайнери та верстальники.
-
Завдання групам:
-
фотографи та оператори: з 15 жовтня по 05 листопада 2022 року підбирають матеріал про екологічний стан навколишнього середовища фотографії та відеоматеріали;
-
дизайнери та верстальники: з 05 по 15 листопада 2022 року узагальнюють матеріали першої групи, виготовляють відео та викладають на You Tube.
-
Планування
-
Розподіл обов’язків у групах.
-
Складання контрольних списків для груп за структурою:
№
|
Наші проектні завдання:
|
Дата початку
|
Дата завершення
|
Хто виконує
|
Кінцевий результат
|
1
|
Створення фото та відео матеріалів
|
15 жовтня 2022 року
|
5 листопада 2022 року
|
Група №1 «Фотографи та оператори»
|
Фото та відео
|
2
|
Дизайн та верстка книги
|
5 листопада 2022 року
|
15 листопада 2022 року
|
Група №2
«Дизайнери та верстальники»
|
Виготовлення відео
|
3. Робота над проєктом
Протягом місяця учасники проекту виконують у групах поставлені завдання, спрямовані на досягнення мети проекту – виготовлення відео про Сортування сміття.
4.Результати і висновки
https://youtu.be/mabGfrR9wDo
Література
-
Білявський Г.О., Фурдуй P.C., Костіков Î.O. Основи екологічних знань. — К.: Либідь, 2000. — 334 с.
-
Мусієнко М.М., Серебряков В.В., Брайон О.В. Екологія. Охорона природи: Словник-довідник. — К.: Знання. 2002. — 550 с.
-
Сухарев С М., Чудак С O., Сухарева O.Ю. Технологія та охорона навколишнього середовища: Навч. посіб. — Львів: Новий Світ — 2000, 2004. — 256 с.