ЕКОЛОГІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК СТРИЖЕНЬ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ КУЛЬТУРНОЇ ОСОБИСТОСТІ

Про матеріал

ЕКОЛОГІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК СТРИЖЕНЬ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ КУЛЬТУРНОЇ ОСОБИСТОСТІ

презентація

•Екологізацію навчального процесу вважають вимогою сучасності.

•Це не данина моді, а потреба вдосконалення системи освіти.

•Вона сприяє виробленню в учнів соціальної активності, формує необхідні навички надання допомоги природі, дозволяє виявити екологічні проблеми, створює умови для активного залучення школярів до природоохоронної освіти, виховує гуманне ставлення до людей і природи.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Логіка природи є найдоступніша і найкорисніша для дітей», – зазначав К. Ушинський. ЕКОЛОГІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК СТРИЖЕНЬ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ КУЛЬТУРНОЇ ОСОБИСТОСТІЖити щасливо і жити в злагоді з Природою – одне й те саме. Сенека

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

З погляду даної Концепції екологічна культура – цілісний коадаптивний механізм розвитку людини і природи, який реалізується через ставлення до навколишнього природного середовища.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Важливою умовою досягнення оптимальних результатів екологічного виховання є комплексне використання в навчанні міжпредметних зв’язків. У школі склалася система інтеграційних процесів, кожний з яких може бути як самостійним напрямом педагогічної діяльності вчителів школи, так і частиною цілої освітньої системи.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Відзначимо, що інтеграція екологічної освіти є можливою лише за умов екологічної свідомості учасників освітнього процесу. Узагальнюючи, доцільно виокремити такі рівні інтеграції екологічної освіти: 1) змістовий (створення інтегрованих проектів, курсів, програм, інтеграції змісту різним уроків); 2) організаційно-технологічний (інтегративні форми навчання і виховання, інтегративні технології); 3) особистісно-діяльнісний, що відображає процес зближення суб’єктивно-рольових планів діяльності учасників освітнього процесу; 4) соціально-педагогічний, у межах якого створюється цілісна система організації взаємовідносин особистості та середовища з метою їх організації.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

"Технології ніколи не замінять вчителя. Але вчитель, який ефективно застосовує технології для розвитку своїх учнів, замінить того, хто ними не володіє" - зазначив Шеріл Нуссбаум-Біч. Тому кожен із нас повинен намагатися бути сучасним вчителем. Пропоную вам кілька порад малазійського художника-ілюстратора Хенг Суи Лим, до яких варто прислухатися нам, сучасним учителям. Кожен із нас має мрію. Що ж потрібно, щоб вона здійснилася: Думати позитивно. Любити читати книжки (вдосконалювати себе)Памʼятати, що всі ми різні. Цінувати та поважати один одного Сіяти насіння позитивного мислення. Вмикати уяву Експериментувати Не засмучуватися, якщо щось не отримується Діяти Тоді одного разу твоя мрія обовʼязково здійсниться.

pptx
Пов’язані теми
Екологія, Інші матеріали
Додано
12 березня 2018
Переглядів
1111
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку