Тема: Якого кольору осінь?
Мета: Створення умов для формування у дитини естетичного сприймання природи, як основи ціннісного ставлення до природи.
Завдання:
1. Розвивати уміння бачити і відчувати красу об'єктів і явищ природи, милуватися і захоплюватися ними;
2. Розвивати допитливість, інтерес до експериментування та заохочувати до дослідницької діяльності в природі;
3. Створювати умови для розвитку мовної компетенції: використання художнього слова; формування запитань до дітей;
Цільова група: діти старшого дошкільного віку, батьки
ЕКОЛОГО-ПРИРОДНИЧИЙ КВЕСТ
«Якого кольору осінь?»
Підготували:
студентки IV курсу
групи ДОБ-2-15-4.0д
Прохорчук Віра
Наумець Валерія
Тема: Якого кольору осінь?
Мета: Створення умов для формування у дитини естетичного сприймання природи, як основи ціннісного ставлення до природи.
Завдання:
1. Розвивати уміння бачити і відчувати красу об’єктів і явищ природи, милуватися і захоплюватися ними;
2. Розвивати допитливість, інтерес до експериментування та заохочувати до дослідницької діяльності в природі;
3. Створювати умови для розвитку мовної компетенції: використання художнього слова; формування запитань до дітей;
Цільова група: діти старшого дошкільного віку, батьки
В групі стоїть дерево поділене на 4 частини, де кожна із них позначає пору року.
Вихователь (якщо діти самостійно не звернуть увагу на дерево):
-А що це за дерево? Чого воно таке дивне?
Біля дерева діти помічають конверт з запискою. «Шановні діти! Це я маленький гномик, я заплутався і не знаю яка зараз пора року. Поки я йшов до лісу я загубив всі листочки з дерев, треба щоб ви їх знайшли для того щоб повернути нашу справжню пору рока. Але так просто листочки ви не знайдете, для кожного буде своє завдання яке вам треба вирішити, на карті ви знайдете ці завдання. Успіхів.»
Діти помічають карту, де лежать листочки.
Завдання1 Перші листочки заховані в роздягальні. Для отримання листочка дітям треба станцювати танець «Осінь — чарівниця» (Текст пісні діти вивчали раніше).
Діти беруть по листку в кожну руку, кружляють із ними, прокручують в руках. Показують, які великі корзини із подарунками
Після виконаного завдання дітям повідомляємо що, листочки лежать у кожного в шафі.
Завдання2 Куточок книги. Для отримання листочка дітям треба заповнити пропуски вірша картинками.
Сіла ….. на порозі,( осінь)
Довгі коси розплела,
Спілі ….. на возі (яблука)
До ….. привезла. (бабусі)
….. двері відчинила: (Вітром)
- Дари з воза забирайте!
Павутинкою злетіла:
- Через рік мене чекайте!
Завдання3 Куточок іграшок.
Гра-хоровод «Свій город у нас є»
Діти беруться за руки, виконуючи рухи за змістом слів:
Свій город у нас є,
Там морквиночка росте. (йдуть по колу)
Будемо морквинку рвати (діти присідають)
Та у кошичок складати. (піднімаються)
Свій город у нас є,
Там капусточка росте. (йдуть по колу)
Будемо капусту рвати (діти присідають)
Та у кошичок складати. (піднімаються)
Свій город у нас є,
Там картопелька росте. (йдуть по колу)
Будемо картоплю рвати (діти присідають)
Та у кошичок складати. (піднімаються)
Завдання4 Куточок природи.
«Ігри на палітрі»
Мета: формування у дитини естетичного сприймання природи.
Матеріали:
1.Жолуді
2.Фарби
Розмальовуємо жолуді для подальшого прикрашання групи, та приміщень садочка.
Завдання5 Спальня.
«Природа у казках»
ПРО ФЕЮ ДОРОФЕЮ
(В. Ковальчук)
«Осінь – це велика птаха, що несе на своїх крилах дощі, падолист, ранні сутінки. Зорі рано сходять на небі, вони колючі, як їжачки, бо вже холодні ночі стоять», - каже бабуся маленької дівчинки Дорофеї.
Дорофея любить малювати. Вона намалювала квіти, що зустрічають осінь.
За вікном дощ ллє, ллє без зупину. Дорофея вирішила намалювати дощ. Дощ – це добрий дідусь у капюшоні, із золотим пером у руці. А борода в нього із крапель дощу!
Дорофея ділиться своїми враженнями з татом і мамою:
- Грибний дощ – це маленькі прозорі грибочки, що падають на землю з неба? Я знаю, що гриби люблять дощ. Бабуся минулого тижня принесла з лісу повнісінький кошик грибів. Гриби пахнуть лісом і опалим листям, я намалюю царя грибів!
Дорофея прочитала у книжці, що білочки люблять куштувати грибочки. Вони їх сушать на гілочках, запасають на холодну зиму в дуплах-комірчинах.
Дорофея намалювала багато-багато сироїжок, та ще й прикрасила їх візерунками – хай білочки порадіють!
Дорофеї подобається прогулюватися восени парком чи в бабусинім садочку. Вона збирає яскраве, жовтогаряче, червоне, оранжеве листя у букети для мами і бабусі.
Одного разу дівчинка зробила в листочку дірочку і стала дивитися крізь неї на світ Божий. Несподівано побачила вервечку великих птахів у небі.
- Бабуню, дивіться – птахи кудись летять!
- Це журавлині ключі, птахи відлітають на південь зимувати.
- Клю-чі, клю-чі, пта-ши-ні клю-чі, що відмикають две-рі зи-мі! – заспівала собі Дорофея.
Діти зображують пантомімою казку «ПРО ФЕЮ ДОРОФЕЮ»
Заключний етап.
Малювання листочками, які назбирали діти.
Сіла ….. на порозі,
Довгі коси розплела,
Спілі ….. на возі
До ….. привезла.
….. двері відчинила:
- Дари з воза забирайте!
Павутинкою злетіла:
- Через рік мене чекайте!