Презентація "Зміцнення фізичного та психічного здоров’я дошкільників шляхом впровадження сучасних технологій та нетрадиційних методів оздоровлення".

Про матеріал

В презентації надано рекомендації щодо застосування у роботі інноваційних технологій в фізкультурно - оздоровчої роботі з дошкільниками, визначено принципи роботи педагогів з даної проблеми.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Зміцнення фізичного здоров'я дошкільників шляхом впровадження сучасних технологій та нетрадиційних методів оздоровлення

Номер слайду 2

Бути здоровим - це природне прагнення людини. Здоров'я означає не просто відсутність хвороб,а й фізичне, психічне, соціальне благополуччя.

Номер слайду 3

Здоров’я – це дар не тільки для людини, а й для суспільства. Ще древній філософ Сократ говорив: „Здоров’я – не все, але без здоров’я – нічого.” На сучасному етапі людина, її життя і здоров’я визначаються як найвищі людські цінності, бо саме вони є показником цивілізованості суспільства. Завданнями дошкільної освіти, окресленими в Законі України „Про дошкільну освіту” передбачено не тільки збереження і зміцнення здоров’я, а й активне формування основ здорового способу життя в дітей, починаючи з раннього віку. Дошкільний заклад і має великі можливості для зміцнення здоров’я, покращення фізичного розвитку дітей, їхньої рухової активності. Ми маємо дати дітям знання не лише про свій організм, а й про те, як бути здоровими і бадьорими, міцними і витривалими. Тому для цього потрібно впроваджувати різні здоров’язберігаючі технології.

Номер слайду 4

Здоров’язберігаючі технології – це не є щось невідоме, таємниче. Це відсутність стресових ситуацій у дітей, повноцінний та раціонально організований руховий режим. Ці технології знімають м’язову втому, поліпшують психоемоційний стан дошкільнят та передбачають профілактику різних захворювань. Здоров’язбережувальні технології – це сукупність наукових знань, засобів, методів і прийомів, що дозволяють оцінити функціональні та психофізіологічні параметри здоров’я особистості. На основі оцінки параметрів здоров’я підібрати адекватне тренувальне навантаження, яке в свою чергу підвищить рівень працездатності і соціальної активності організму, вирішить завдання спортивної підготовленості.

Номер слайду 5

.

Номер слайду 6

Педагогічним колективом нашого дитячого садка були розроблені принципи організації діяльності педагогів. Це:принцип науковості - підкріплення всіх заходів, спрямованих на зміцнення здоров'я, науково обґрунтованими і практично апробованими методиками;принцип комплексності і интегративности - рішення оздоровчих завдань у системі всього виховно-освітнього процесу;принцип адресованности і наступності - підтримка зв'язків між віковими категоріями, облік різнорівневого розвитку і стану здоров'я;принцип результативності та гарантованості - реалізація прав дітей на отримання допомоги та підтримки, гарантія позитивного результату.

Номер слайду 7

У процесі нашої діяльності ми прагнемо вирішити наступні завдання:забезпечити умови для фізичного і психологічного благополуччя учасників виховно-освітнього процесу;формувати доступні уявлення і знання про користь занять фізичними вправами, про основні гігієнічні вимоги і правила;реалізувати системний підхід у використанні всіх засобів і форм освітньої роботи з дошкільниками для своєчасного розвитку життєво важливих рухових навичок і здібностей дітей;формувати основи безпеки життєдіяльності;надавати всебічну допомогу сім'ї у забезпеченні здоров'я дітей і залученню їх до здорового способу життя.

Номер слайду 8

Найбільш ефективними формами взаємодії є: Ранкова гімнастика;гімнастика після денного сну з загартовуючими процедурами;заняття, прогулянки, дитячий туризм; спільні дозвілля з батьками і молодшими школярами;спортивні свята і розваги;гуртки

Номер слайду 9

Фізкультурно – оздоровчий блок : Гімнастика Спеціальні вправи та ігри. Масаж. Елементи методик

Номер слайду 10

 Види гімнастики. Дихальна. Пальчикова. Коригуюча Гімнастика для очей. Психогімнастика

Номер слайду 11

Спеціальні вправи та ігри. Попередження плоскостопостіКорекція постави Розвиток дрібної моторики. Розвиток уваги та пам’яті Валеоекологія

Номер слайду 12

Види масажу. Самомасаж З масажерами. Вушних раковин. Точковий Епізодичний Стоп ніг

Номер слайду 13

Елементи методик Хатха – йога. Бебі – йога. У – шу. Кунг – фу. Психотерапія Кольоротерапія

Номер слайду 14

В умовах нашого закладу педагоги використовують в роботі наступні оздоровчі технології:  1. Точковий масаж 2. Пальчикова гімнастика 3. Гімнастика з елементами хатха-йога 4. Кольоротерапія 6. Дихальна гімнастика 7. Пісочна терапія 8. Казкотерапія 9. Імунна гімнастика 10. Фітболгімнастика 11. Психогімнастика

Номер слайду 15

Основна роль в організації життєдіяльності дошкільнят, зокрема застосування у роботі інноваційних технологій, покладається на вихователя і вимагає від нього професійної компетентності та особистісної зрілості. Дорослий несе відповідальність за створення безпечних умов для фізичного, психічного та соціального благополуччя дитини, а, отже , й забезпечення здоров язберігального середовища шляхом використання як традиційних, так і інноваційних технологій. В дошкільному закладі систематично проводиться методична робота з кадрами. Визначена структура методичної роботи дає змогу систематизувати та вдосконалювати навчання педагогів, здійснювати диференційований підхід з урахуванням досвіду та кваліфікаційного рівня.

Номер слайду 16

Батьки є активними учасниками навчально-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі, тому педагогічний колектив діє у напрямі підвищення педагогічної культури батьків з формування здорового способу життя та покращення психологічного клімату в сім’ї. Дошкільний навчальний заклад - це простір для життя дитини. Тут вона повноцінно живе і тому вся діяльність закладу вібудовувається так, щоб сприяти становленню особистості, гуманізації відносин між дошкільниками і педагогами, закладом і родиною, ґрунтуючись на ідеї самоцінності дитинства, діалогу. Уся діяльність дошкільного закладу концептуально спрямована на реалізацію головної мети дошкільної освіти -забезпечення різнобічного розвитку дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних, фізичних особливостей, культурних потреб, набуття нею життєво соціального досвіду.

Номер слайду 17

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Стемковская Инна
    Чудова презентація. Дякую.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бондаренко Тетяна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додав(-ла)
Швець ольга
Додано
25 жовтня 2018
Переглядів
13916
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку