• 1. Вступне слово
• Привітайтесь і представтесь екскурсантам.
• Назвіть тему і мету екскурсії.
• Окресліть маршрут (назвіть основні три об’єкти, які плануєте (віртуально) відвідати.)
• Зазначте час, на який розрахована екскурсія. (Обов’язково назвіть де і коли заплановано завершити екскурсію).
• 2. Основна частина.
• Складіть розповідь про три об'єкти, які ви прагнете показати екскурсантам.
• Під час екскурсії наголошуйте на головному в змісті екскурсії, уникайте другорядного (називайте факти, що запам’ятовуються, або наводьте життєво корисні приклади).
• Кожен «епізод» розповіді має бути логічно пов’язаний з наступним (створіть логічні переходи).
• Пам’ятайте! Ви маєте зацікавити екскурсантів. Вони мають почути правдиву інформацію і не занудьгувати.
• 3. Завершальна частина (висновок, рефлексія, прощання з екскурсантами).
Критерії оцінювання екскурсії
(виступу під час уроку/заходу)
• Структура екскурсії дотримана, усі матеріали мають безпосереднє відношення до теми, використані достовірні джерела інформації, необхідна кількість фактичного матеріалу – 4 б.,
• вільне володіння інформацією (екскурсовод володіє фактичним матеріалом, не читає текст) – 2 б.,
• самостійність і оригінальність викладу –2 б.,
• установлення та підтримування контакту з аудиторією/ класом –
2 б.,
• стиль виступу розмовний (невимушена бесіда, прості зрозумілі висловлювання, можна помірно використовувати розмовні слова, гумор) – 2 б.
• Структура екскурсії дотримана, усі матеріали мають безпосереднє відношення до теми, використані достовірні джерела інформації –
4 б.,
• наявність електронних / друкованих джерел у контексті теми екскурсії – 2 б.,
• самостійне, оригінальне викладення матеріалу – 2 б.,
• робота виконана охайно, естетично оформлена, текстовий опис екскурсії об’ємом до 3 друкованих сторінок/ до 5 написаних аркушів, шрифт 14 пт (Times New Roman)*, міжрядковий інтервал 1,5 (полуторний)* – 2 б.,
• відсутні орфографічні, пунктуаційні, граматичні помилки – 2 б.
• * для надрукованої екскурсії
• Джерела розмістить в алфавітному порядку. На всі запозичені дані або цитування зробіть посилання.
• У списку джерел зазначте автора, назву книги чи статті. Напишіть де і коли надруковано книгу / режим доступу для публікації в Інтернеті.
• Приклади:
• Власов В.С., Кульчицький С.В. Історія України (рівень стандарту): підручн. для 10 класу закладів загальної середньої освіти. Київ: Літера ЛТД, 2018. С. 25. Місце видавництва, рік друку, кількість сторінок
Автор |
Назва
Режим доступу
• Петренко С. Українські січові стрільці. URL: https://pidru4niki.com/19390825/istoriya/ukrayinski_sichovi_striltsi