Зміст навчального предмету
«Вступ до історії», 5-й клас
З річного календарного плану
За програмою Косенко Ю. М. 24.04.2022 року
Для дітей з ООП
Підготувала:
Вчитель – дефектолог
Спеціальної ЗОШ «Надія»
Солом’янського р-ну м. Києва
Гузь М.І.
Серпень 2023 року
ІСТОРІЯ
№ |
Зміст навчального матеріалу |
К-ть год |
Дата |
Примітки |
Вступ |
||||
1 |
Я та інші. Що я знаю про себе. |
1 |
|
|
2 |
Я та інші. Що я знаю про себе. |
1 |
|
|
Розділ І. Людина і сім’я. Людина та громада |
||||
3 |
Людина і сім’я. |
1 |
|
|
4 |
Історія мого роду. |
1 |
|
|
5 |
Історія мого роду. |
1 |
|
|
6 |
Родинні традиції і пам’ятки. |
1 |
|
|
7 |
Громада. Різновиди людських громад. |
1 |
|
|
8 |
Шкільна громада. |
1 |
|
|
9 |
Територіальна громада. Самоврядування. |
1 |
|
|
10 |
Україна – наша Батьківщина. |
1 |
|
|
11 |
Державні символи України. |
1 |
|
|
12 |
Людство як велика спільнота. |
1 |
|
|
13 |
Перші людські спільноти. |
1 |
|
|
14 |
Життя людей у міській та сільській громадах в минулому й тепер. |
1 |
|
|
15 |
Систематизація та узагальнення знань і вмінь з розділу. |
1 |
|
|
Розділ ІІ. Час і простір |
||||
16 |
Історія як наука. Відлік часу в історії. |
1 |
|
|
17 |
Географічне розташування історичних об’єктів. |
1 |
|
|
18 |
Мій населений пункт на картах впродовж історії. |
1 |
|
|
19 |
Середовище та його вплив на людину. |
1 |
|
|
20 |
Систематизація та узагальнення знань і вмінь з розділу. |
1 |
|
|
Розділ ІІІ. Джерела пізнання минулого і сучасного |
||||
21 |
Джерела інформації. Звідки люди пізнають інформацію? |
1 |
|
|
22 |
Усні джерела. |
1 |
|
|
23 |
Речові джерела. |
1 |
|
|
24 |
Писемні джерела. |
1 |
|
|
25 |
Аудіовізуальні джерела. |
1 |
|
|
26 |
Дослідження інформаційних джерел, їх реставрація та збереження. |
1 |
|
|
27 |
Систематизація та узагальнення знань і вмінь з розділу. |
1 |
|
|
28 |
Систематизація та узагальнення знань і вмінь з розділу. |
1 |
|
|
Розділ ІV. Історія навколо нас |
||||
29 |
Музей як місце зберігання та вивчення пам’яток історії. |
1 |
|
|
30 |
Історія у географічних назвах. Топономіка. |
1 |
|
|
31 |
Пам’ятка архітектури як джерело історико-культурної інформації. |
1 |
|
|
32 |
Пам’ятка історії як місце важливої історичної події. |
1 |
|
|
33 |
Пам’ятники як споруди увічнення пам’яті про людей та важливі події. |
1 |
|
|
34 |
Систематизація та узагальнення знань і вмінь з розділу. |
1 |
|
|
Узагальнення до курсу |
||||
35 |
Систематизація та узагальнення знань і вмінь з курсу “Вступ до історії України та громадянської освіти. 5 клас”. |
|
|
|