Експериментальна робота №2 "Вимірювання EPC і внутрішнього опору джерела струму".

Про матеріал
Експериментальна робота №2 "Вимірювання EPC і внутрішнього опору джерела струму". Дана лабораторна робота розрахована для очного виконання. Усе детально розписано, тому учні можуть самостійно виконати завдання.
Перегляд файлу

Клас_______ Прізвище та ім’я ___________________________________ Дата _________

 

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА № 2

Тема. Вимірювання EPC і внутрішнього опору джерела струму.

Мета: визначити ЕРС і внутрішній опір батареї гальванічних елемента.

Обладнання: набірне поле, батарея гальванічних елементів, амперметр, вольтметр, резистор 10 Ом, резистор 20 Ом, ключ.

 

Хід роботи

Експеримент

Суворо дотримуйтесь інструкції з безпеки.

Результати вимірювань і обчислень відразу заносьте до таблиць.

 

1. Накресліть схему електричного кола зображеного на рисунку.

 

2. За допомогою перемикача замкніть коло та запишіть покази амперметра та вольтметра до таблиці 1.

3. Розімкніть електричне коло. Зніміть покази напруги на клемах джерела.

4. Замініть опір R1 на R2.

5. Замкніть коло та запишіть покази амперметра та вольтметра.

6. Розімкніть електричне коло. Зніміть покази напруги на клемах джерела.

 

Опрацювання результатів експерименту

1. Обчисліть внутрішній опір джерела струму:

Результат пошуку зображень за запитом "тетрадь клеточки"

2. Розрахуйте ЕРС та порівняйте знайдені значення:

Результат пошуку зображень за запитом "тетрадь клеточки"

 

3. Результати вимірювань запишіть до таблиці 1:

Опір зовнішнього кола R, Ом

Сила струму І, А

Напруга U, В

Внутрішній опір джерела r, Ом

ЕРС джерела, В

Напруга на клемах джерела U`, В

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

Аналіз експерименту та його результатів

За результатами експерименту сформулюйте і запишіть висновок, у якому зазначте: 1) які фізичні величини ви вимірювали; значення якої величини було встановлено шляхом прямих вимірювань, а якої – непрямих; 2) якими є результати вимірювань; 3) у чому причина похибок вимірювань; вимірювання якої величини дає найбільшу похибку.

Висновок

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

 

Оцінка _________

docx
Пов’язані теми
Фізика, 11 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика (академічний рівень, профільний рівень) 11 клас (Бар’яхтар В.Г., Божинова Ф.Я., Кирюхіна О.О., Кірюхін М.М.)
Додано
20 вересня 2023
Переглядів
1106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку