Урок 27
Тема: Електронна пошта. Практична робота № 9 «Електронне листування»
Навчальна мета: Познайомити учнів з електронною поштою та навчити учнів листуватися за допомогою основних поштових систем та розібратися в перевагах і недоліках кожної. Дізнатися, як прикріпляти файли різного типу і розміру до листа і познайомитися з етикетом листування
Розвивальна мета: Розвиток пізнавальних інтересів, уміння запам’ятовувати.
Виховна мета: Виховання уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості.
Тип уроку: Комбінований урок
Структура уроку
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Етап орієнтації
IIІ. Етап проектування
ІV. Етап навчальної діяльності
Електронна пошта.
Це найдавніша служба Інтернету. Нескладно здогадатися, що мова йде про електронний аналог звичайної пошти, який, проте, працює значно швидше — електронні листи з однієї точки земної кулі в іншу доходять за секунди.
Електронна пошта працює за клієнт-серверною технологією. Кожна поштова скринька має свою універсальну адресу, яка складається з імені користувача та доменного імені сервера, розділених знаком @.
В такому випадку ім’я користувача пошти називають логіном.
При створенні поштової скриньки на веб-сайті для користування нею можна використовувати браузер. При цьому говорять про роботу з електронною поштою через веб-інтерфейс.
Основа пошти — поштові сервери, які приймають, відправляють і зберігають електронні листи. Електронна пошта використовує протоколи
РОРЗ (Post Office Protocol Version 3 — протокол поштового відділення, версія 3) – визначає правила пересилання повідомлень від сервера на ПК користувача,
ІМАР (Internet Message Access Protocol — протокол доступу до повідомлень в Інтернеті) - та SMTP (Simple Mail Transfer Protocol — простий протокол передавання пошти) - визначає правила пересилання повідомлень від ПК користувача на сервер та між серверами.
Етикет електронного спілкування
Безпека електронного спілкування
Практична робота № 9 «Електронне листування»
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтесь правил безпеки і санітарно-гігієнічний норм.
V. Закріплення матеріалу
Бесіда
Завдання 2 с. 192 Заповніть схему складовими адреси пошти
VІ. Контрольно-оцінювальний етап
Учитель виставляє оцінки за роботу на уроці та аргументує їх.
VІІ. Домашнє завдання
§3.1 пит. 3,5,8,11,13,16 с.191-192 + Завдання 1 с. 192
Назвіть правильні твердження
А) |
Електронна поштова скринька може створюватися на сайті Інтернет - провайдера |
Е) |
Відправник листа завжди отримує повідомлення про те, що лист отриманий адресатом |
Б) |
Один і той самий електронний лист можна відправити одночасно декільком адресатам |
Є) |
Для користування поштою можна використовувати браузер |
В) |
Для того. Щоб отримати електронного листа, і відправник, і одержувач повинні одночасно встановити сеанс зв’язку з Інтернетом |
Ж) |
Функціонування пошти забезпечує єдиний протокол для відправлення та отримання повідомлень |
Г) |
До електронного листа можна прикріпити файл будь-якого формату |
З) |
Існують веб-портали, на яких можна відкрити електронну поштову скриньку |
Д) |
У заголовку листа повинна бути вказана лише адреса одержувача |
И) |
До тексту листа може автоматично додаватися підпис, текст якого визначає користувач |