До Вашої уваги учнівський проект - електронний посібник - який стане в нагоді під час вивчення циклічних алгоритмів з лічильником у Scratch у 6 класі. Є теоретичний матеріал та 10 авторський проектів.
Шауро Марина Сергіївна
учениця 8 класу
Грем’яцької загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів
Новгород-Сіверської районної ради
Чернігівської області
Науковий керівник:
учитель інформатики
Грем’яцької загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів
Новгород-Сіверської районної ради
Чернігівської області
Гусарь Олена Артурівна
ЕЛЕКТРОННИЙ ПОСІБНИК «АБСТРАКТНІ ФАНТАЗІЇ У SCRATCH» ДЛЯ 6 КЛАСУ
На даному етапі розвитку освіти в Україні постає проблема підготовки до вивчення програмування у майбутньому на уроках інформатики. Оскільки об’єктно-орієнтоване програмування вивчають у 8 класі, то ми вважаємо за необхідне підготувати учнів до цього і зацікавити їх. У 5 класі здобувачі освіти під час вивчення розділу інформатики «Алгоритми та програми» знайомляться із навчальним середовищем реалізації алгоритмів Scratch. Навчання алгоритмічного програмування у 6 класі продовжується завдяки застосуванню в алгоритмах вкладених структур повторення та розгалуження.
Учні, працюючи у Scratch, набувають певний алгоритм проектування, що їм звісно допоможе у майбутньому.
Взагалі Scratch формує «основні навички ХХІ століття», які є необхідними для успішно роботи у майбутньому – це і творче мислення, і основи роботи з певними технологіями, й ефективна співпраця у колективі.
Отже, середовище програмування Scratch є незамінним методичним рішенням при підготовці учнів молодшої та середньої школи до серйозної та плідної роботи в майбутньому з іншими середовищами програмування.
Тому ми вирішили розробити електронний посібник «Абстрактні фантазії у Scratch».
Головною метою проекту є ознайомити учнів із середовищем реалізації алгоритмів Scratch, детальніше розглянути циклічні алгоритми із лічильником.
Посібник містить теоретичний матеріал про різні види команд повторення та їх реалізацію в середовищі Scratch. Наведені приклади готових проектів з циклами із лічильником. Також запропоновані завдання для розвитку вмінь та навичок алгоритмічного програмування.
Електронний зошит представлений у форматі pdf-файлу. Його можна завантажити, а потім, якщо є така потреба, роздрукувати.
Даний посібник буде корисний:
Матеріал навчального посібника викладений у цікавій, доступній формі, спрямований на розвиток творчих здібностей, навичок самоосвіти, підтримання інтересу учнів до вивчення предмета.
Проект був апробований на уроках інформатики в учнів 6 класу Грем’яцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області.
Ознайомитися із електронним посібником можна за адресою https://drive.google.com/file/d/1E55s7R7TwYMGLsMknLDCuJuaRWA2C66j/view.