Тест: "Комп’ютерна графіка", "Мультимедійні презентації", "Алгоритми"

Про матеріал
Тест для узагальнення матеріалу з інформатики з підручника: 2019 рік, Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько "Інформатика"..
Перегляд файлу

Рік: 2019 Підручник за 6 клас » Інформатика Автор: Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько

1. Компютерна графіка – це…

  1. Наука, яка навчає способи опрацювання графічних зображень з використанням комп’ютерної техніки.
  2. Розділ інформатики, який навчає способи опрацювання графічних зображень з використанням комп’ютерної техніки.
  3. Розділ інформатики, який навчає малювати в графічних середовищах.
  4. Комп’ютерна програма, яка навчає способи опрацювання графічних зображень з використанням комп’ютерної техніки.

2. Векторне зображення – це…

  1. Малюнок будується з окремих геометричних фігур.
  2. Малюнок складається с маленьких прямокутників - пікселів.
  3. Малюнок будується за координатами.
  4. Відскановане зображення.

 

3. Растрове зображення – це…

  1. Від скановане зображення
  2. Малюнок будується за координатами
  3. Малюнок складається с маленьких прямокутників - пікселів.
  4. Малюнок будується з окремих геометричних фігур.

 

4. Укажіть властивості растрових зображень:

  1. Розмір
  2. Товщина контуру
  3. Роздільність
  4. Глибина кольору
  5. Кількість графічних примітивів
  6. Спосіб заливки

5. Визначити векторне зображення

а)D:\Аниграфенок 2018\конструктор КЗШ 41\1-4\Гончар Єва Тихий острів 3 кл\Тихий острів.png

b)D:\Аниграфенок 2018\малюнок КЗШ 41\1-4\Панченко Поліна Медведики 3 кл\Панченко Полина Мишка 3 кл.bmp

c)D:\Аниграфенок 2018\малюнок КЗШ 41\1-4\Гончаров Артем Музей 3 кл\Гончаров Артем Музей 3 кл.bmp

d) D:\Аниграфенок 2018\малюнок КЗШ 41\1-4\Головко Юра Будь здоровим! 4 кл\Головко Юра Будь здоровым 4 кл.bmp

6. Для чого використовується комп’ютерна презентація?

  1. Для набору та обробки тексту
  2. Для обробки графічних зображень
  3. Для обробки числових даних
  4. Для демонстрації матеріалу

 

7. Розташуйте в правильному порядку етапи створення презентації

  1. Створення презентації в редакторі презентацій
  2. Визначення мети
  3. Пошук і підбір матеріалів
  4. Визначення структури презентації

Відповідь: b,с,d,a

Картинки по запросу "макети слайдив"8.  Встановити та з’єднати  відповідність між ескізом слайду та призначенням

  1. Для розміщення заголовка розділу комп’ютерної презентації
  2. Для розміщення назви презентації, даних про автори
  3. Для довільного розміщення на слайді будь-якої кількості об’єктів будь-яких типів
  4. Картинки по запросу "макети слайдив"Для розміщення на слайді заголовка, одного об’єкта

 

Картинки по запросу "макети слайдив" 

 

 

 

9.  Встановити та з’єднати  відповідність між ескізом анімаційного ефекту та дією під час відтворення ефекту.

  1. Об’єкт зникає на зі слайда
  2. Об’єкт  змінює своє положення на слайді
  3. Об’єкт з’являється на  слайді
  4. Об’єкт  змінює свій вигляд

 

 

10. Символ середовища Scratch 2

  1. Пінгвін
  2. Рижий лис
  3. Тигреня
  4. Рижий кіт

11. Програмними об’єктами середовища Scratch 2 є:

  1. Текст
  2. Сцена
  3. Спрайт
  4. Слайд
  5. Робочий листопад

12. Вибрати властивості спрайта

  1. Положення на Сцені
  2. Вага
  3. Смак
  4. Ім’я
  5. Виробник
  6. Напрямок руху
  7. Розмір

13. Зі скількох частин складається середовище Scratch 2?

  1. 4
  2. 5
  3. 3
  4. 2

 14. Що таке цикл?

  1. Команди виконуються послідовно.
  2. Команди змінюються в залежності від деяких  умов.
  3. Команди якого можуть виконуватися більше ніж один раз.
  4. Команди виконуються в порядку їх запису.

15. Який цикл називають зовнішнім?

  1. Цикл, який міститься в іншому тілі
  2. Цикл, в якому команди виконуються одне за одним
  3. Цикл називають вкладеним
  4. Цикл, у тілі якого розміщено інший цикл

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 6 клас, Інші матеріали
Інкл
Додано
27 березня 2020
Переглядів
720
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку