Рік: 2019 Підручник за 6 клас » Інформатика Автор: Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько
1. Комп’ютерна графіка – це…
-
Наука, яка навчає способи опрацювання графічних зображень з використанням комп’ютерної техніки.
-
Розділ інформатики, який навчає способи опрацювання графічних зображень з використанням комп’ютерної техніки.
-
Розділ інформатики, який навчає малювати в графічних середовищах.
-
Комп’ютерна програма, яка навчає способи опрацювання графічних зображень з використанням комп’ютерної техніки.
2. Векторне зображення – це…
-
Малюнок будується з окремих геометричних фігур.
-
Малюнок складається с маленьких прямокутників - пікселів.
-
Малюнок будується за координатами.
-
Відскановане зображення.
3. Растрове зображення – це…
-
Від скановане зображення
-
Малюнок будується за координатами
-
Малюнок складається с маленьких прямокутників - пікселів.
-
Малюнок будується з окремих геометричних фігур.
4. Укажіть властивості растрових зображень:
-
Розмір
-
Товщина контуру
-
Роздільність
-
Глибина кольору
-
Кількість графічних примітивів
-
Спосіб заливки
5. Визначити векторне зображення
а)
b)
c)
d)
6. Для чого використовується комп’ютерна презентація?
-
Для набору та обробки тексту
-
Для обробки графічних зображень
-
Для обробки числових даних
-
Для демонстрації матеріалу
7. Розташуйте в правильному порядку етапи створення презентації
-
Створення презентації в редакторі презентацій
-
Визначення мети
-
Пошук і підбір матеріалів
-
Визначення структури презентації
Відповідь: b,с,d,a
8. Встановити та з’єднати відповідність між ескізом слайду та призначенням
-
Для розміщення заголовка розділу комп’ютерної презентації
-
Для розміщення назви презентації, даних про автори
-
Для довільного розміщення на слайді будь-якої кількості об’єктів будь-яких типів
-
Для розміщення на слайді заголовка, одного об’єкта
9. Встановити та з’єднати відповідність між ескізом анімаційного ефекту та дією під час відтворення ефекту.
-
Об’єкт зникає на зі слайда
-
Об’єкт змінює своє положення на слайді
-
Об’єкт з’являється на слайді
-
Об’єкт змінює свій вигляд
10. Символ середовища Scratch 2
-
Пінгвін
-
Рижий лис
-
Тигреня
-
Рижий кіт
11. Програмними об’єктами середовища Scratch 2 є:
-
Текст
-
Сцена
-
Спрайт
-
Слайд
-
Робочий листопад
12. Вибрати властивості спрайта
-
Положення на Сцені
-
Вага
-
Смак
-
Ім’я
-
Виробник
-
Напрямок руху
-
Розмір
13. Зі скількох частин складається середовище Scratch 2?
-
4
-
5
-
3
-
2
14. Що таке цикл?
-
Команди виконуються послідовно.
-
Команди змінюються в залежності від деяких умов.
-
Команди якого можуть виконуватися більше ніж один раз.
-
Команди виконуються в порядку їх запису.
15. Який цикл називають зовнішнім?
-
Цикл, який міститься в іншому тілі
-
Цикл, в якому команди виконуються одне за одним
-
Цикл називають вкладеним
-
Цикл, у тілі якого розміщено інший цикл