17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Електронний супровід уроку "Літературне читання" по темі: "Перевір свої досягнення" (урок № 23)

Про матеріал

Цей урок дає змогу узагальнити і систематизувати знання учнів за опрацьованим розділом, вчити порівнювати та співставляти прочитані твори; Розвивати творчі здібності, вміння узагальнювати, висловлювати оцінні судження; залучати учнів до взаємодії, до прийняття спільних рішень, удосконалювати навички правильного, виразного читання вголос;сприяти формуванню соціальної, особистісної
компетентності; розвивати критичне мислення, усне мовлення, уяву, пам'ять.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Електронний супровідуроку «Літературне читання» по темі: «Перевір свої досягнення» (урок № 23)Підготувала вчитель початкових класів. Світловодської ЗОШ І-ІІІ ст. №9 Ненько Світлана Іванівна

Номер слайду 2

Урок № 23 От і знов дзвінок лунає, Мелодійно і срібно дзвенить. Він до класу дітей скликає, Щоб успішно вас знову вчить.

Номер слайду 3

Мовленнєва розминка. Артикуляційна вправа «Коник»Я на конику скачу. Цок, цок, цок!Хочеш, тебе підвезу?Цок, цок, цок!З вітерцем мій коник мчиться: Цок, цок, цок!Дзвінко стукають копитця: Цок, цок, цок!В'ється коникова грива: Цок, цок, цок!Ой, який же я щасливий!- Цок, цок, цок!

Номер слайду 4

СкоромовкаҐелґотів гусак надворі,Сиділа ґава на коморі. На ґанку індик ґелґотав. Ну, хто птахів порахував?

Номер слайду 5

Перевірка домашнього завдання. Гра «Обличчям до обличчя»Переказ міфу «Гнів Перуна».

Номер слайду 6

Робота за рубрикою «Перевір свої досягнення» Гра «Ти – мені, я – тобі». Поставити один одному запитанняза змістом розділу.

Номер слайду 7

Гра « Доповни речення»Водяний хаос мав ім'я … (Нун)Дивовижна квітка, у якій ховалося мале дитя… (Лотос)Сонце вийшло з яйця, що його зніс птах… (Великий Гоготун)Правнук Слави Й Гука, нащадок могутніх гукрів, найкращий стрілець… (Мисливець)Грізний бог блискавки і грому… (Перун)Митець, який зробив крила… (Дедал)

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Гра «Чи уважний ти читач?»Коли не було ні землі, ні неба, всесвіт нагадував: а) космос; б) безмежний простір; в) безмежний океан води.2. Ким судилося стати дитяті, яке було сховане в квітці лотоса? а) Богом Ра; б) богом Творцем; в) царем Міносом. 3. Мисливець та його дружина перетворилися на: а) голубів; б) ластівок; в) лелек.4. Дедал зробив крила: а) щоб повернутися на батьківщину; б) щоб прославитися; в) бо цар Мінос попросив про це.

Номер слайду 10

5. Найголовнішими істотами на світовому дереві були: а) два голуби і ластівка; б) орел і сивий сокіл; в) два голуби і сивий сокіл.6. Що є головним символом Великоднього свята у християн? а) яйце; б) квітка; в) хліб. Відповіді: 1в; 2а; 3б; 4а; 5в; 6а

Номер слайду 11

На уроці ми займалися… Найбільше сподобалося… Найскладнішим при виконанні завдань було… Треба ще повторити вдома…Гра «Закінчи речення»

Номер слайду 12

Домашнє завдання. Намалювати малюнок до міфу, що зацікавивнайбільше.

Номер слайду 13

pptx
Додано
28 червня 2018
Переглядів
348
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку