23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

"English summer camp" для учнів 6-7 класів

Про матеріал

План-сітка роботи English summer camp для учнів 6-7 класів допоможе при проведенні англомовомного табору та урізноманітнить їх позаурочний час у школі. Кожен тиждень є тематичним, напротязі якого учні вдосконавлять навичкі спілкування та проявлять свою творчість.

Перегляд файлу

English summer camp

 “Summer in Britain”

Мета: забезпечення якісного навчання дітей іноземній мові, а саме англійській;  спонукати школярів практично застосовувати знання з мов, отриманих протягом навчального року; спілкуватися іноземною мовою та застосовувати її у різних формах діяльності.

Завдання: показати дітям інший, відмінний від шкільного, стиль навчання, де наголос робиться на практичній частині й знаннях, які можна застосувати пізніше й у інших сферах, а саме:

- підвищити рівень володіння англійською мовою учнів школи;

- зацікавити дітей;

- допомагати школярам здобувати необхідні мовлєннєві вміння та непомітно

 долати мовний бар’єр;

- удосконалювати усне  мовлення дитини;

- поєднати навчання із захоплюючим відпочинком;

- розкрити таланти дітей;

- створити мотивацію для подальшого удосконалення англійської мови;

- підвищити рівень мовної та мовленнєвої компетенцій дітей;

- допомогти дітям набути досвіду комунікативного спілкування та                                                                          опановувати навички міжособистісної взаємодії та роботи в колективі.

Вікова група: учні 5-8 класів

 

 

ВСТУП

Мета – популяризація англійської мови, підвищення мотивації учнів до вивчення англійської мови, формування комунікативної компетенції, розвиток творчого потенціалу кожної дитини, виховання комунікативної потреби у пізнанні інших країн і народів.

Літній табір це не тільки форма реалізації соціального захисту дітей, але й можливість творчого росту, культурного збагачення, формування взаємодопомоги і співробітництва у колективі, виховання інтересу до культур інших країн та поваги до культури своєї батьківщини.

Навчальний процес передбачає організацію комунікативно особистісних видів діяльності , зокрема:

  1. Лексичні, граматичні, рольові ігри
  2. Драматизація, інсценізації
  3. Римовки, вірші, пісні

5. Перегляд мультфільмів, фільмів, обговорення

6. Читання і обговорення ( stories, jokes)

3

 

 

 

  1. Warmers
  2. Фізкультхвилинки, рухливі ігри
  3. Проектна робота

Заняття проводяться переважно на свіжому повітрі, в ігровій формі, з широким використанням інтерактивних форм (робота в парах, групах, командах) тощо.

Навчання розраховане на 4 тижні і охоплює тематику, що відповідає навчальній програмі, віковим особливостям та інтересам дітей середнього шкільного віку:

1.Lets discover the UK. Давай досліджувати Велико Британію.

2.«Swifter, higher, stronger!» «Швидше, Вище, Сильніше!»

3. Ecological footprints. Екологічні сліди.

4. Eat well – feel well. Їж добре – почувайся добре.

План роботи на день

8.00-8.15 – збір дітей, розминка

8.15-8.30 – налаштування на день (ice-breaking, warm-up)

8.30-9.20 – 1 цикл вправ, ігор, завдань

9.20-9.40 – перерва

9.40-10.30 – 2 цикл вправ, ігор, завдань

10.30-10.45 – підведення підсумку дня

 

Дата

Тема

Зміст роботи

Тема 1. Let’s discover the UK. Давай досліджувати Великобританію.

День 1

 

The first look at London. Перший погляд на Лондон.

Знайомство та презентація «Видатні місця Лондона». Дебати «Куди би я пішов та чому?». Вікторина «Найуважніший»

День 2

 

Im your guide. Я твій гід.

Проектна робота: складання екскурсійної карти міста та її презентація. Ситуативна рольова гра «Я заблукав».

День 3

 

Day tour around the UK. Денний тур по Об’єднаному Королівству.

Презентація «Чи знаєш ти?». Таємниці та загадки видатних місць по усій країні. Стоунхендж. Озеро Лох-Несс. Віндзорський замок. Гластонбері. Дебати «Найвеличніша таємниця це …»

День 4

 

Customs and traditions. Звичаї та традиції.

Знайомство з англійськими звичаями та традиціями. Презентація "Які ж вони дивні ці англійці». Дискурс «Чи такі ж ми різні – українці та англійці?»

День 5

 

Lets make a party. Давай влаштуємо свято.

Традиції святкування різних свят. Проектна робота в групах «Давай влаштуємо свято по англійські!»

Підсумки тижня.

Тема 2. Swifter, higher, stronger!  «Швидше, вище, сильніше!»

День 1

 

A sound mind in a sound body. В здоровому тілі – здоровий дух.

Обговорення «Я і спорт. Спорт у моєму житті». Дебати «Чи кожен має займатися спортом?». Проблемна рольова гра «Моє здоровє та спорт».

День 2

 

History of Olympic games. Історія Олімпійських ігор.

Презентація «Історія Олімпійських ігор. Особливості проведення. Символи ігор.» Вікторина «Олімпійські ігри».

День 3

 

Mini Olympic games. Міні Олімпійські ігри.

Створення власного спортивного символу та девіза. Проведення міні Олімпійських ігор серед учнів.

День 4

 

Sport around Britain. Спорт у Британії.

Знайомство з особливостями різних спортивних вподобань у різних частинах Великобританії. Проектна робота «Спортивна карта ВБ».

День 5

 

Ukrainian champions. Українські чемпіони.

Презентація «Українські олімпійські чемпіони». Вікторина «Чи добре ти знаєш власних героїв?». Дебати «Чи плекає Україна своїх чемпіонів?»

Підсумки тижня.

Тема 3. Ecological footprints. Екологічні сліди.

День 1

 

My ecological footprints. Екологічні сліди.

Знайомство «Що таке екологія? Що впливає на навколишнє середовище? Як люди впливають на екологію?» Перегляд мультфільму на англ. мові на екологічну тему та його обговорення. Дебати «Що людство залишить по собі?»

День 2

 

Ecology of Ukraine and UK. Екологія України та ВБ.

Презентація «Екологічна ситуація в Україні та ВБ».  Проблемна рольова гра «Людство та екологія». Мозковий штурм «Що робити???»

День 3

 

Lets save our planet. Давай рятувати нашу планету.

Проектна групова робота: складання екологічної карти світу (найбільш небезпечні екологічні місця та безпечні). Дебати «Чому так сталося?»

День 4

 

Lets recycle. Давай переробляти.

Презентація «Шляхи подолання кризової екологічної ситуації. Правило 3R (reuse -reduce – recycle)». Диспут «Як і що ми можемо переробляти?». Проектна робота «Все добре нове – це забуте та перероблене старе» (виготовлення нових речей із старих непотрібних речей).

День 5

 

Future of our region. Майбутнє нашого краю.

Дебати «Ми чи екологія? Хто виживе?». Проблемна рольова гра «Я-зараз і я-майбутній». Перегляд фільму про екологію мого міста та обговорення. Проектна робота «Що я можу зробити для свого міста?»

Підсумки тижня.

Тема 4.  Eat well – feel well. Їж добре – почувайся добре.

День 1

 

An apple a day keeps the doctor away.

Презентація «З чого складається наша їжа?». Тест «Наскільки збалансоване твоє харчування?».

День 2

 

Eat to live or live to eat. Ми їмо, щоб жити, чи живимо, щоб їсти

Диспут «Я та їжа. Чи можу я себе стримувати». Рольова гра «Лікар, їжа та дитина». Дебати «Ми їмо, щоб жити, чи живимо щоб їсти».  

День 3

 

Healthy and unhealthy food. Корисна та некорисна їжа.

Перегляд фільму на англ. мові про корисну та некорисну їжу. Групова проектна робота: створення інформаційного плакату по корисне харчування. Рольова гра «Суд над фаст-фудом»

День 4

 

Vegetarian, fruitarian and other strange words. Вегетаріанство, фрутаріанство та інші дивні слова.

Презентація «Які існують типи та способи харчування?». Диспут «Що для мене означає їжа?». Дебати «За та проти вегетаріанства». Вікторина «Вгадай їжу»

День 5

 

We are what we eat. Ми те, що ми їмо.

Проектна робота: складання здорового раціону харчування. Диспут «Проблеми харчування у світі та в Україні?». Проблемна рольова гра «Голодні та ситі країни».

Підсумки тижня.

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
27 червня 2018
Переглядів
281
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку