Структура і тип уроку дозволяють учителю узагальнити знайомий матеріал та закріпити новий ( розглянутий у 6 класі), інтегрувати знання отримані на інших предметах, розглянути цікавий, не стандартний матеріал в іншомовному спілкуванні, доцільно використовувати ІКТ, навчати учнів працювати у команді та розвивати їх творчі здібності.
|
Схема самоаналізу уроку
Самоаналіз уроку вчителем передбачає відповіді на наступні запитання: |
||
№ з/п |
Питання |
Примітка-відповідь |
1. |
Яке місце цього уроку в темі, розділі, курсі? Його зв'язок з попередніми уроками? |
Урок знаходиться на початку теми, після повторення вивченого в попередніх класах та вивчення нового матеріалу з теми. |
2. |
Які особливості класу було враховано під час планування урок? |
Клас поділено на дві групи, обрано саме такий розподіл, щоб вмотивувати кожного учня до групової творчої співпраці, надати можливість учням, які бояться помилитися, висловлюючи власну думку, соромляться виступати, але мають певні здібності до вивчення іноземної мови. |
3. |
Які завдання планувалося вирішувати на уроці? Чим влаштував такий вибір завдання? |
Завдання підібрані таким чином, щоб учні мали змогу згадати матеріал, потрібний для виконання основного завдання уроку( складання ситуаційних задач): лексичний, мовленнєвий та граматичний. Завдання подаються для опрацювання поступово, від простіших до складніших. В кінці уроку заплановано вихідне тестування для оцінювання знань учнів. Такий вибір завдань вдало поєднує всі етапи проектної роботи на одному уроці та дає змогу вчителю оцінити кожного учня. |
4. |
Чим влаштував вибір структури та типу уроку? |
Структура і тип уроку дозволяють учителю узагальнити знайомий матеріал та закріпити новий ( розглянутий у 6 класі), інтегрувати знання отримані на інших предметах, розглянути цікавий, не стандартний матеріал в іншомовному спілкуванні, доцільно використовувати ІКТ, навчати учнів працювати у команді та розвивати їх творчі здібності. |
5. |
Чим влаштував вибір змісту, форми та методів навчання (за елементами уроку)? |
Зміст уроку та форми роботи та метод засвоєння матеріалу, а саме складання ситуаційних задач, дозволяють учителю ефективно опрацювати навчальний матеріал, зацікавити учнів нестандартним завданням, практично використовувати інтегровані з різних областей знання в іншомовному спілкуванні. |
6. |
Які умови (навчально-матеріальні, гігієнічні, морально-психологічні, естетичні й тимчасові) було створено на уроці? Наскільки вони спряли успішній роботі? |
Дякуючи груповій формі опрацювання навчального матеріалу( при цьому використано диференційний, особистісно-зорієнтований підходи), учні мали змогу комфортно працювати у групі та вдало виконувати завдання. Також були створені умови для самостійної роботи та фронтального опитування. |
7. |
Чи були відхилення від плану уроку? Чому? Які саме? До чого вони призвели? |
Темп уроку бажано було б пришвидшити. Це не порушувало структуру уроку, але дещо уповільнювало його хід. |
8. |
Як можна оцінювати результати уроку? Чи вирішено його завдання? Чи не було перевантаження учнів? |
Основне завдання уроку – залучити учнів до творчої співпраці у створенні ситуаційних задач було виконано. Перевантаження учнів не було. Використання ІКТ доцільне, не порушує санітарних норм. |
9. |
Які висновки на майбутнє можна зробити з результатів уроку? |
Для збільшення ефективності використання методу створення ситуаційних задач, вчитель може урізноманітнити підготовчі завдання. |
chess boxing
segway polo
quidditch
Картинки выбрать
Quidditch
wife carring
buzkashi
sauna world championship
sepak takraw
street luge
sepak takraw
underwater hockey
wife carring
extreme irining
wife carring
segway polo
Buzkashi
wife carring
street luge
Buzkashi
segway polo
street luge
chess boxing
sauna world chempionship
extreme ironing
segway polo
quidditch
wife carring
Buzkashi
chess boxing
sepak takraw
Quidditch
underwater hockey
sauna world chempionship
Управління освіти виконавчого комітету Марганецької міської ради.
Навчально-виховний комплекс «Ліцей-спеціалізована загальноосвітня школа
І – ІІІ ступенів № 10» Марганецької міської ради Дніпропетровської області
Розгорнутий план-конспект уроку з використанням методу ситуаційних задач у 6 класі за темою «Unusual Kinds of Sports»
вчитель англійської мови,
спеціаліст вищої категорії,
Цикункова Яна Вікторівна
Марганець
2015
Lesson Aim
Pupils will apply knowledge of sports and games, besides unusual kinds of sport all over the world.
Learning Objectives
Lesson procedure:
I.
1. Greeting (making up two groups)
2. Aim: Today we’ll speak about some kinds of sport and games. Are you interested in them? Oh, you are very sporty. I’d like to know, if you prefer usual or unusual kinds of sport. Do you know some of unusual sports? Are they interesting to learn about?
3. Check on Hometask
Let’s check up your hometask for today. You have to introduce your favourite kinds of sport. Do you prefer indoor or outdoor sports? It’s so exciting to know it. So, tell a couple of words about your favourite kinds of sport.
II.
1. Listening and watching video.
1) Pre – listening
How do you think, if it is easy to take part in unusual competitions? Do you know the countries, where these sports are popular? So, I suggest you to watch a video about them. Guess which of them are individual and team ones. Express your mind with some simple words, used in everyday speech or we need some special vocabulary. Look at the blackboard, there are some useful words for the video
https://www.youtube.com/watch?v=UHTwpkcmltU
Key Vocabulary:
Segway
Luge
A deck
A puck
An oar
Now watch the video. Could you guess where these kinds of sport are popular? How many sports can you see in the video?
2) Listening and watching
And now we watch it and then do some activities after it.
3) Post – listening and watching
At first answer my questions. Are they really unusual? What are the most unusual? What are you interested in?
To kick |
To ride |
To watch |
To revise |
T retell |
To shake |
To loose |
To lay |
To drive |
To listen |
To come |
To miss |
To take |
To join |
To play |
To match |
To throw |
To run |
To rise |
To enjoy |
To make |
To know |
To order |
To watch |
To carry |
To fly |
To score |
To goal |
To spend |
To smile |
To roll |
To go |
To wing |
To think |
To create |
To swim |
To jump |
To write |
To iron |
To climb |
To win |
To stand |
To make |
To jog |
To do |
To laugh |
To see |
To sit |
To catch |
Use these verbs doing the following tasks.
b) Now do some tasks. So, we have two groups, each team have to guess the tools for every kind of sport: five usual ones and five unusual. Look through the words and guess. You have 3 minutes to do it. Now check it up. Well done.
2. Relaxing break
3. Writing
1) Making up situational tasks. Teamwork .Look at the tables and make up your own situational tasks due to the video, you’ve watched. It should be a very exciting task for another team to do. So, start doing the task.
2) Now, change the sheets and do the tasks. Try to use everything you know about unusual sports.
3) So, the time is over, you have to introduce your projects.
4. Revising
Open My Test and try to answer the question discussed at the lesson. Be quick and very attentive. Don’t forget to save your results. So, what grades do you have?
III.
1. Homework
So, revising the information, name us some of unusual sports. Would you like to try them? Can you try them in our town? So, write me a letter about it. Search for some interesting information to add
2. Summarizing
You were so active and creative at the lesson. Thank you for it. But we have some problems with…, so we’ll continue to correct them at the next lessons. The lesson is over. Bye!
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
9 |
8 |
10 |
12 |
13 |
14 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
1 |
3 |
5 |
To kick |
To ride |
To watch |
To revise |
T retell |
To shake |
To loose |
To lay |
To drive |
To listen |
To come |
To miss |
To take |
To join |
To play |
To match |
To throw |
To run |
To rise |
To enjoy |
To make |
To know |
To order |
To watch |
To carry |
To fly |
To score |
To goal |
To spend |
To smile |
To roll |
To go |
To wing |
To think |
To create |
To swim |
To jump |
To write |
To iron |
To climb |
To win |
To stand |
To make |
To jog |
To do |
To laugh |
To see |
To sit |
To catch |
To kick |
To ride |
To watch |
To revise |
T retell |
To shake |
To loose |
To lay |
To drive |
To listen |
To come |
To miss |
To take |
To join |
To play |
To match |
To throw |
To run |
To rise |
To enjoy |
To make |
To know |
To order |
To watch |
To carry |
To fly |
To score |
To goal |
To spend |
To smile |
To roll |
To go |
To wing |
To think |
To create |
To swim |
To jump |
To write |
To iron |
To climb |
To win |
To stand |
To make |
To jog |
To do |
To laugh |
To see |
To sit |
To catch |