Розробка уроку англійської мови у 6 класі "Unusual Sports"

Про матеріал

Структура і тип уроку дозволяють учителю узагальнити знайомий матеріал та закріпити новий ( розглянутий у 6 класі), інтегрувати знання отримані на інших предметах, розглянути цікавий, не стандартний матеріал в іншомовному спілкуванні, доцільно використовувати ІКТ, навчати учнів працювати у команді та розвивати їх творчі здібності.

Зміст уроку та форми роботи та метод засвоєння матеріалу, а саме складання ситуаційних задач, дозволяють учителю ефективно опрацювати навчальний матеріал, зацікавити учнів нестандартним завданням, практично використовувати інтегровані з різних областей знання в іншомовному спілкуванні.

Дякуючи груповій формі опрацювання навчального матеріалу( при цьому використано диференційний, особистісно-зорієнтований підходи), учні мали змогу комфортно працювати у групі та вдало виконувати завдання. Також були створені умови для самостійної роботи та фронтального опитування.

Темп уроку бажано було б пришвидшити. Це не порушувало структуру уроку, але дещо уповільнювало його хід.

Основне завдання уроку – залучити учнів до творчої співпраці у створенні ситуаційних задач було виконано. Перевантаження учнів не було. Використання ІКТ доцільне, не порушує санітарних норм.

Для збільшення ефективності використання методу створення ситуаційних задач, вчитель може урізноманітнити підготовчі завдання.

Завдання підібрані таким чином, щоб учні мали змогу згадати матеріал, потрібний для виконання основного завдання уроку( складання ситуаційних задач): лексичний, мовленнєвий та граматичний. Завдання подаються для опрацювання поступово, від простіших до складніших. В кінці уроку заплановано вихідне тестування для оцінювання знань учнів. Такий вибір завдань вдало поєднує всі етапи проектної роботи на одному уроці та дає змогу вчителю оцінити кожного учня.


Перегляд файлу
Перегляд файлу

Схема самоаналізу уроку

 

Самоаналіз уроку вчителем передбачає відповіді на наступні запитання:

№ з/п

Питання

Примітка-відповідь

1.

Яке місце цього уроку в темі, розділі, курсі? Його зв'язок з попередніми уроками?

Урок знаходиться на початку теми, після повторення вивченого в попередніх класах та вивчення нового матеріалу з теми.

2.

Які особливості класу було враховано під час планування урок?

Клас поділено на дві групи, обрано саме такий розподіл, щоб вмотивувати кожного учня до групової творчої співпраці, надати можливість учням, які бояться помилитися, висловлюючи власну думку, соромляться виступати, але мають певні здібності до вивчення іноземної мови.

3.

Які завдання планувалося вирішувати на уроці? Чим влаштував такий вибір завдання?

Завдання підібрані таким чином, щоб учні мали змогу згадати матеріал, потрібний для виконання основного завдання уроку( складання ситуаційних задач): лексичний, мовленнєвий та граматичний. Завдання подаються для опрацювання поступово, від простіших до складніших. В кінці уроку заплановано вихідне тестування для оцінювання знань учнів. Такий вибір завдань вдало поєднує всі етапи проектної роботи на одному уроці та дає змогу вчителю оцінити кожного учня.

4.

Чим влаштував вибір структури та типу уроку?

Структура і тип уроку дозволяють учителю узагальнити знайомий матеріал та закріпити новий ( розглянутий у 6 класі), інтегрувати знання отримані на інших предметах, розглянути цікавий, не стандартний матеріал в іншомовному спілкуванні, доцільно використовувати ІКТ, навчати учнів працювати у команді та розвивати їх творчі здібності.

5.

Чим влаштував вибір змісту, форми та методів навчання (за елементами уроку)?

Зміст уроку та форми роботи та метод засвоєння матеріалу, а саме складання ситуаційних задач, дозволяють учителю ефективно опрацювати навчальний матеріал, зацікавити учнів нестандартним завданням, практично використовувати інтегровані з різних областей знання в іншомовному спілкуванні.

6.

Які умови (навчально-матеріальні, гігієнічні, морально-психологічні, естетичні й тимчасові) було створено на уроці? Наскільки вони спряли успішній роботі?

Дякуючи груповій формі опрацювання навчального матеріалу( при цьому використано диференційний, особистісно-зорієнтований підходи), учні мали змогу комфортно працювати у групі та вдало виконувати завдання. Також були створені умови для самостійної роботи та фронтального опитування.

7.

Чи були відхилення від плану уроку? Чому? Які саме? До чого вони призвели?

Темп уроку бажано було б пришвидшити. Це не порушувало структуру уроку, але дещо уповільнювало його хід.

8.

Як можна оцінювати результати уроку? Чи вирішено його завдання? Чи не було перевантаження учнів?

Основне завдання уроку – залучити учнів до творчої співпраці у створенні ситуаційних задач було виконано. Перевантаження учнів не було. Використання ІКТ доцільне, не порушує санітарних норм.

9.

Які висновки на майбутнє можна зробити з результатів уроку?

Для збільшення ефективності використання методу створення ситуаційних задач, вчитель може урізноманітнити підготовчі завдання.

 

Перегляд файлу
  1. What of unusual sports are games?

chess boxing

segway polo

quidditch

  1. What kind of sport don't we need a puck?

Картинки выбрать

  1. What kind of sport do the women take part as  in?

Quidditch

wife carring

buzkashi

  1. When can you lay on sth., going in for sport?

sauna world championship

sepak takraw

street luge

  1. What kinds of sport is indoors ones?

sepak takraw

underwater hockey

wife carring

  1. What kinds of sport are connected with hosehold duties?

extreme irining

wife carring

segway polo

  1. What kinds of sport are field and track ones?

Buzkashi

wife carring

street luge

  1. What kinds of sport use some means of transport?

Buzkashi

segway polo

street luge

  1. What kinds of sport don't depend on the weather?

chess boxing

sauna world chempionship

extreme ironing

  1. What kinds of sport can we go in for only on the field?

segway polo

quidditch

wife carring

  1. What kinds of sport aren't sedentary?

Buzkashi

chess boxing

sepak takraw

  1. What kind of sport requires less clothes?

Quidditch

underwater hockey

sauna world chempionship

Перегляд файлу

Управління освіти виконавчого комітету Марганецької міської ради.

Навчально-виховний комплекс «Ліцей-спеціалізована загальноосвітня школа

І – ІІІ ступенів № 10» Марганецької міської ради Дніпропетровської області

 

 

 

Розгорнутий план-конспект уроку з використанням методу ситуаційних задач у 6 класі за темою «Unusual Kinds of Sports»

 

 

 

                                      вчитель англійської мови,

                                     спеціаліст  вищої категорії,

Цикункова Яна Вікторівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Марганець

                                                  2015

 

Lesson  Aim

Pupils will apply knowledge of sports and games, besides unusual kinds of sport  all over the world. 

Learning Objectives

  • to gather information about unusual kinds of sport  from online resources.
  • to develop supportive responses to peers facing negative online experiences.
  • to make responsible decisions relating to online experiences to activate some words and word-combinations in speaking;
  • to present and practice some new expressions;
  • to develop students` creative abilities;
  • to develop students` speaking, reading, listening and speaking skills;
  • to teach students to use new technologies by learning English;
  • to focus on advanced learning English;
  • to practice students in group activities.

 

Lesson procedure:

I.

1. Greeting (making up two groups)

2. Aim: Today we’ll speak about some kinds of sport and games. Are you interested in them? Oh, you are very sporty. I’d like to know, if you prefer usual or unusual kinds of sport. Do you know some of unusual sports?  Are they interesting to learn about?

3. Check on Hometask

Let’s check up your hometask for today. You have to introduce your favourite kinds of sport. Do you prefer indoor or outdoor sports? It’s so exciting to know it. So, tell a couple of words about your favourite kinds of sport. 

II.

1. Listening and watching video.

1) Pre – listening

How do you think, if it is easy to take part in unusual competitions? Do you know the countries, where these sports are popular?  So, I suggest you to watch a video about them. Guess which of them are individual and team ones. Express your mind with some simple words, used in everyday speech or we need some special vocabulary. Look at the blackboard, there are some useful words for the video 

https://www.youtube.com/watch?v=UHTwpkcmltU

Key Vocabulary:

Segway

Luge

A deck

A puck

An oar

Now watch the video. Could you guess where these kinds of sport are popular? How many sports can you see in the video?

2) Listening and watching

And now we watch it and then do some activities after it.

3) Post – listening and watching

At first answer my questions. Are they really unusual? What are the most unusual? What are you interested in? 

  1. Look at the blackboard and match the verbs, necessary to describe some unusual sports:

To kick

To ride

To watch

To revise

T retell

To shake

To loose

To lay

To drive

To listen

To come

To miss

To take

To join

To play

To match

To throw

To run

To rise

To enjoy

To make

To know

To order

To watch

To carry

To fly

To score

To goal

To spend

To smile

To roll

To go

To wing

To think

To create

To swim

To jump

To write

To iron

To climb

To win

To stand

To make

To jog

To do

To laugh

To see

To sit

To catch

 Use these verbs doing the following tasks.

      b) Now do some tasks. So, we have two groups, each team have to guess the tools for every kind of sport: five usual ones and five unusual. Look through the words and guess. You have 3 minutes to do it.   Now check it up. Well done.

2.       Relaxing break

3. Writing

1) Making up situational tasks. Teamwork .Look at the tables and make up your own situational tasks due to the video, you’ve watched. It should be a very exciting task for another team to do. So, start doing the task. 

2) Now, change the sheets and do the tasks. Try to use everything you know about unusual sports. 

3) So, the time is over, you have to introduce your projects.

4. Revising

Open My Test and try to answer the question discussed at the lesson. Be quick and very attentive. Don’t forget to save your results. So, what grades do you have?

III.

1. Homework

So, revising the information, name us some of unusual sports. Would you like to try them? Can you try them in our town? So, write me a letter about it. Search for some interesting information to add

2. Summarizing

You were so active and creative at the lesson. Thank you for it. But we have some problems with…, so we’ll continue to correct them at the next lessons. The lesson is over. Bye!

Перегляд файлу

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1

2

3

4

5

6

7

9

8

10

12

13

14

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

1

3

5

 

Перегляд файлу
  1. A wife, a street, hands…
  2. A stick, a puck, a goggle…
  3. Some steam, a towel, a deck…
  4. A net, a gym, a leg…
  5. A horse, a man, a mud…
  6. A Broom, a ball, a field…
  7. A Segway, stick, a field…
  8. A luge, a hamlet, a street,
  9. A ring, chess, two men…
  10.                    Mountains, an iron, a board…

 

  1. A ball, a field, a goal…
  2. A stick, a puck, a hamlet…
  3. A bat, a table, a ball…
  4. Skates, ice, a dress…
  5. A ball, a basket, two teams…
  6. A horse, a man, a cap…
  7. A bike, mountains, a hamlet…
  8. A boat, a lake, oars…
  9. A swimming – pool, a ball, two teams…
  10.                    A bat, a field, a ball…
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

To kick

To ride

To watch

To revise

T retell

To shake

To loose

To lay

To drive

To listen

To come

To miss

To take

To join

To play

To match

To throw

To run

To rise

To enjoy

To make

To know

To order

To watch

To carry

To fly

To score

To goal

To spend

To smile

To roll

To go

To wing

To think

To create

To swim

To jump

To write

To iron

To climb

To win

To stand

To make

To jog

To do

To laugh

To see

To sit

To catch

 

 

To kick

To ride

To watch

To revise

T retell

To shake

To loose

To lay

To drive

To listen

To come

To miss

To take

To join

To play

To match

To throw

To run

To rise

To enjoy

To make

To know

To order

To watch

To carry

To fly

To score

To goal

To spend

To smile

To roll

To go

To wing

To think

To create

To swim

To jump

To write

To iron

To climb

To win

To stand

To make

To jog

To do

To laugh

To see

To sit

To catch

 

Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Перегляд файлу

http://www.bprofi.kz/img/articles/102/6f6d8b77-8953-4dd3-8772-68b8f8a54d37.jpg

Перегляд файлу

http://delaemstavki.com/wp-content/uploads/2015/02/%D1%84%D0%BE%D1%82%D0%BA%D0%B04.jpg

Перегляд файлу

http://media.professionali.ru/processor/topics/original/2015/04/02/gul-4626.jpg

zip
Додано
27 червня 2018
Переглядів
988
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку