Етапи створення комп'ютерних презентацій та вимоги до їх оформлення, робота з об'єктами презентацій.

Про матеріал
Конспект уроку до теми "Комп'ютерні презентації". Тема уроку. Етапи створення комп'ютерних презентацій та вимоги до їх оформлення, робота з об'єктами презентацій.
Перегляд файлу

1

 

Дата проведення___________   Клас_________

 

Тема уроку. Етапи створення комп'ютерних презентацій та вимоги до їх оформлення, робота з об'єктами презентацій.

 

Ціль уроку:

повчальна: розглянути етапи створення презентації; познайомити що вчаться з вимогами до структури і вмісту презентації; сформувати поняття про способи створення презентації і використовувані об'єкти в Microsoft Power Point; навчити використовувати макети презентації; розглянути методи збереження існуючої презентації; формувати уміння створення презентації на основі Майстра автовмісту.

що розвиває: розвивати практичні уміння і навики учнів відносно створення нової презентації;

виховна: формувати інтерес до вивчення нових інформаційних технологій, виховувати естетичну культуру учнів.

 

Тип уроку: урок засвоєння нових знань і умінь.

 

Методи і прийоми навчання: робота в групах, складання опорного конспекту, виконання практичного завдання.

 

Основні терміни і поняття: етапи створення презентації, вимоги до структури і вмісту презентації, способи (методи) створенні презентацій в Power Point, об'єкти і макети презентації; способи збереження.

 

Міжнаочні зв'язки: англійська мова.

 

Наочний матеріал: картка з питаннями для бліцтурніру; схема «Етапи створення презентації», додаток № 1 «Вимоги до структури і вмісту учбового матеріалу в презентації», додаток № 2 «Додаткових вимоги до вмісту учбового матеріалу в презентації по Дж. Люісу»; інструкції по ТБ в кабінеті; картка   для практичного завдання.

 

Наочний матеріал: картка з питаннями для бліцтурніру; схема «Етапи створення презентації», додаток № 1 «Вимоги до структури і вмісту учбового матеріалу в презентації», додаток № 2 «Додаткових вимоги до вмісту учбового матеріалу в презентації по Дж. Люісу»; інструкції по ТБ в кабінеті; картка   для практичного завдання.

 

Програмні засоби навчання: Microsoft Windows, Microsoft Office, Microsoft Power Point.

 

План уроку:

I. Організаційний момент. (1 хв.)

II.Актуалізація опорних знань і умінь. (10 хв.)

III.Мотивація учбової діяльності. (1 хв.)

IV.Вивчення нового матеріалу. (25 хв.)

V.Закріплення матеріалу. (5 хв.)

VI. Підведення підсумків уроку. (2 хв.)

VII. Домашнє завдання. (1 хв.)

 

Хід уроку

 

ІІ. Бліцтурнір. (Учні об'єднуються  в  команди по рядах, отримують однакові питання і відповідають. Та команда, яка швидше і правильніше відповість, виграє).

Відповісти на питання.

1. Що називають мультимедіа?

2. Що таке  комп'ютерна презентація?

3. Які види комп'ютерних презентацій ви знаєте? Які розширення мають файли презентацій, створених за допомогою програми Microsoft Power Point?

4. Назвіть сфери вживання презентацій?

5. Назвіть програми, які використовують для створення слайдових презентацій?

6. Які програми допомагають створювати потокові презентації?

7. Напишіть основні елементи структури вікна програми Microsoft Power Point.

 

ІІІ. На минулому уроці ми розглянули поняття презентації, її видів, познайомилися з інтерфейсом програми для створення презентацій Microsoft Power Point і її можливостями. А як же створюється нова презентація? На це питання ми відповімо після вивчення теми «Створення комп'ютерних презентацій, робота з об'єктами презентацій».

 

ІV.  Створення комп’ютерних презентацій

Етапи створення презентації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вимоги до структури і вмісту учбового матеріалу в презентації (учні вивчають самостійно, додаток № 1 до уроку)

Короткий виклад матеріалу, максимальна інформативність тексту.

  • Використання загальноприйнятих слів і скорочень.
  • Ретельно структурована інформація.
  • Наличие коротких і лаконічних заголовків, маркірованих і нумерованих списків.
  • Важливу інформацію (виводи, визначення, правила і так далі) необхідно подавати великим і виділеним шрифтом
  • Другорядну інформацію бажано розміщувати внизу слайду.
  • Кожній ідеї відвести окремий абзац.
  • Головну ідею необхідно поставити у першій рядку абзацу.
  • Використовувати табличні форми виклади інформації (діаграми, схеми) для ілюстрації важливих фактів. Це дасть можливість піднести матеріал компактно і наочно.
  • Пояснення необхідно розміщувати як можна ближче до ілюстрації, з якою вони повинні з'являтися на екрані одночасно.
  • Всю текстову інформацію перевіряти на відсутність орфографічних, граматичних і стилістичних помилок.
  • Продуктивність сприйняття інформації збільшується якщо одночасно задіяні слуховий і зрительный канали сприйняття. Там, де має сенс, можна використовувати звукове супровід для тексту і графічних зображень.

 

Додаткові вимоги до вмісту учбового матеріалу в презентації по Дж. Люісу

 (учні вивчають самостійно, додаток № 2 до уроку)

 

 Кожен слайд повинен відображувати одну думку.

  • Текст повинен складатися з коротких слів і простих пропозицій
  • Рядок повинен містити 6 - 8 слів.
  • Всього на слайді має бути 6 - 8 рядків.
  • Загальна кількість слів не повинна перевищувати 50.
  • Дієслова мають бути в одній тимчасовій формі.
  • Заголовки повинні привертати увагу аудиторії і узагальнювати основні положення слайду.
  • У заголовках мають бути і великі, і маленькі букви.
  • Слайди мають бути не дуже яскравими - зайві прикраси только создаю барьер на пути эффективной передачи информации.
  • Кількість блоків інформації під час відображення статистичних даних на одному слайді  має бути не більше чотирьох.
  • Підписи до ілюстрацій повинні розміщуватися під ними, а не над ними.
  • Усі слайди презентації мають бути отримані в одному стилі.

Способи (методи) створенні презентацій в Power Point

Розглянемо детальніше способи створення презентацій.

Презентацію  можна створити, виконавши команду Файл/Створити.

В області завдань відкриваються 4 способи створення презентації:

нова презентація (порожня) - слайди мають мінімум  оформлення, фон не застосовується (слід застосувати самостійно);

з шаблону оформлення - презентація створюється на основі що існує шаблона Microsoft Пункт Власти, який містить основні елементи оформлення, шрифти і колірну схему. Окрім стандартних шаблонів Microsoft Power Point, можна використовувати самостійно створені шаблони;

  • з Майстра автовмісту - за допомогою майстра створюється презентація із стандартним вмістом і оформленням. В результаті створюється презентація із стандартним вмістом, який користувач може змінити на власне.

з існуючої презентації - презентація створюється   на основі що вже існує із заданим оформленням

  •  основі вже що існує із заданим оформленням.

 

 Робота з об'єктами презентацій

 

Об'єкти презентації

Залежно від вмісту презентації на слайдах можуть бути розміщені різні об'єкти:

1) текстові об'єкти (написи, списки, таблиці, колонтитули і так далі);

2) графічні зображення (малюнки, фотографії, схеми, діаграми, об'єкти Word Art, автофігури);

3) звук, відео;

4) елементи управління (гіперпосилання, кнопки управління).

Використання макетів презентації

Після запуску програми автоматично створюється порожній слайд, який містить два текстові блоки (заголовок  і підзаголовок слайду).

Програма Power Point дозволяє вибирати розташування тексту і графічних об'єктів на слайдах у відповідності до запропонованих нею типів макетів. Список макетів викликають за допомогою режиму Розмітка слайду на панелі завдань.

Розрізняють чотирьох типів макетів:

  • макети тексту містять лише текстову інформацію;
  • макети вмісту відображують лише графічну інформацію, в окремих випадках - із заголовком;
  • макети тексту і вміст відображують текстову і графічну інформацію;
  • інші макети окремі випадки макетів тексту і вмісту які на думку розробників програми, найчастіше використовуються у презентаціях.

Збереження презентації

Для збереження презентації можна скористатися командою Файл / Зберегти (Зберегти як.) або відповідною кнопкою на панелі інструментів.

 

V. Виконання практичного завдання

Інструктаж по техніці безпеки.

Створення презентації за допомогою Майстра автовміст.

1. Завантажити программу Microsoft Пункт Власти.

2. Створити проект «Мій проект» використовуючи Майстер автовмісту:

Крок 1. Відкрити Майстер автовмісту.

Крок 2. Вибрати типа презентації Проект.

Крок 3. Вибрати стиль презентації.

Крок 4. Встановити параметри презентації (дати назву «Мій проект»).

Крок 5. Готовий шаблон проекту вивести на екран.

3. Результат роботи показати вчителеві.

 

 

VІ. Рефлексія.

Чому навчилися на уроці? Що дізналися нового?

 

VІІ. § Проаналізувати § 2.1, ст. 42-48, вивчити вимоги до структури і вмісту презентації.

 

doc
Додано
28 жовтня 2021
Переглядів
952
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку