Фестиваль "добрих практик" освітян Харківщини“Майстри педагогічної справи презентують” у 2024 році

Про матеріал
Тема власного досвіду: “Євроклуб, як спосіб налагодження євроінтеграційних зв’язків між молоддю різних європейських країн”. Метою моєї теми є розширення знань учнів про Європу та країни Європейського Союзу, сприяння вихованню європейської свідомості та формуванню спільних європейських цінностей. А також налагодження співпраці школярів моєї школи з представниками молоді інших шкіл європейських країн.
Перегляд файлу

Харківський ліцей 147

 

 

Обласний фестиваль “добрих практик” освітян Харківщини “Майстри педагогічної справи презентують” за темою “Педагогічні ідеї подолання освітніх втрат і розривів”

 

 

Тема власного досвіду:

“Євроклуб, як спосіб налагодження євроінтеграційних зв’язків між молоддю різних європейських країн”

 

 

 

 

 

Виконала

вчитель англійської мови

Харківського ліцею 147

Рябуха Олена Василівна

 

Харків. 2024

 

На сьогоднішній день питання про Євроінтеграційний процес в Україні стоїть дуже гостро та має широке розповсюдження серед молоді нашої краіни.

У багатьох школах України створюються та продовжують активно  працювати шкільні Євроклуби, що є неформальними об’єднанннями молоді. Ці об’єднання спрямовані на поширення європейських цінностей, що реалізують себе в позакласній діяльності. Налагодження зв’язків з країнами Європейського союзу, ознайомлення з Європейськими цінностями та історією створення ЄС, на мою думку, є можливістю для створення мотивації у навчанні українських школярів.

У зв’язку з цим пропоную свою тему педагогічного досвіду  “Євроклуб, як засіб   євроінтеграції молоді України”, що, на мою думку, розкриває тему “Педагогічні ідеї подолання освітніх втрат і розривів”, яка представлена у 2024 році на Фестивалі “добрих практик” освітян Харківщини “Майстри педагогічної справи презентують”.

Цю тему я, Рябуха Олена Василівна, вчитель англійської мови Харківського ліцею 147, активно запроваджую у своїй позакласній діяльності.

Метою моєї теми є розширення знань учнів про Європу та країни Європейського Союзу, сприяння вихованню європейської свідомості та формуванню спільних європейських цінностей. А також налагодження співпраці школярів моєї школи з представниками молоді інших шкіл європейських країн.

Завданням теми мого педагогічного досвіду є встановлення зв’язків з молоддю країн Європи (на прикладі Чеської республіки) за допомогою листування. Також організація виховних заходів з метою поширення інформації про країни європейського Союзу.

Практичною реалізацією мого педагогічного досвіду за обраною темою є проведення онлайн заходів та листування учнів моєї школи з молоддю школи Чеської республіки, проведення заходів, присвячених святам та традиціям європейських країн (на прикладі традицій святкування Нового року та Різдва, дня Святого Валентина та Міжнародного жіночого дня)  самими учнями моєї школи. Окрім цього учні школи дізналися про традіції святкування Масляної в Україні.

Протягом навчального року також мною були проведені чисельні виховні заходи, присвячені європейським цінностям та міжнародним організаціям ( День Прапора Європи, День народження Європейського союзу, день толерантності, День ООН тощо).

Ефективність результатів практичної реалізації моєї ідеї “Євроклуб, як засіб євроінтеграції молоді України” є цікаве та змістовне проведення часу, нові знання та знайомство з країнами ЄС, пізнання та відкриття нових ідей для самореалізації творчого потенціалу серед молоді, перспектива на  майбутнє.

Слід додати, що мені, як вчителю з багаторічним досвідом роботи, це дає можливість співпрацювати з коллегами з-за кордону та отримувати нові знайомства. І, що є не менш важливим, збільшити власний досвід у позашкільній діяльності.