17 липня о 18:00Вебінар: Відеоуроки: як створювати якісний контент для Ютубу

Філософські проблеми. Народний гумор у творі. Шолом-Алейхем «Тев'є молочник».

Про матеріал

Дослідити, які філософські проблеми відображені у творі, художню своєрідність народного гумору у творі; вдосконалювати навички критичного мислення; розвивати навички аналізу та інтепретації художнього тексту, усного мовлення; виховувати інтерес до вивчення літератури різних народів..

Перегляд файлу

Зарубіжна література.

Завдання для 9 класу.

З 07.05.2020 – 16.5.2020р

 

    І. 

А. Читати : Шолом-Алейхем «Тев'є молочник».

Б. Зошит :-

  1.  Підручник : ст.158-163 ( конспект ).
  2. Виписати :

  • Повість –
  • Новела –
  • Філософія –
  • Гумор –
  • Іронія –
  • Сатира –
  • Сарказм –

  1. Цитатна характеристика : Тев’є, Цейтл, Голди, Хави, Шпринці, Бейкли.
  2. Короткі відомості про біблійного пророка : Мойсея (записати).
  3. Дати відповіді на питання «Бібілійні ремінісценції у творі» :
  • – Чому, на вашу думку, Тев’є так часто використовує цитати із Псалтиря, Біблії?
  • – Чи завжди ці цитати дослівні?
  • – Яке ставлення Тев’є до молитви?
  • – Як ви можете пояснити вислів: «А єврей і поготів повинен все сприймати покірно та повторювати: «І то благо»?
  • – Чи пов’язана ця фраза із життям та долею єврейського народу?
  • – Як реагує родина Тев’є на одруження Хави з Федькою та прийняття нею християнства?
  •  Яка філософію життя Тев’є звучить перших рядків твору?ому у суботу Тев’є «король»? Чому субота особливий день у родині?
  1. Дібрати єврейські анекдоти ( 4-5 шт), як яскравий приклад народного гумору.
  2. Виписати ( 4-5 шт) з тексту епізоди, в яких лунає « сміх крізь сльози».

В. Дослідницька робота. Україна і Шолом – Алейхом.

  • Виписати місця в Україні, де знаходиться споруди та пам’ятники Шолому– Алейхому.

 

 

 

 

   ІІ.

А. Читати : Гарпер Лі «Убити пересмішника» (скорочено).

Б. Зошит :

  1. Підручник : ст.- 164-167 (біографія, аналіз твору – конспект).
  2. Словникова робота :
  • Бестселер –
  • Пулітцерівська премія за художній твір –
  • Расизм –
  • Аболіціонізм –
  1. Дати відповіді на питання :
  • Як можна пояснити назву роману?
  • Який час описаний у романі?
  • Де відбуваються події?
  • Хто є  головним об’єктом уваги автора?
  • Чому епіграфом до роману стали слова Чарльза Лема (обґрунтуйте думку).
  1. Цитатна характеристика :
  • Аттікуса Фінча.
  • Джин – Луїза (Всевидько).

В. Написати твір – роздум на тему : « Світ дітей і світ дорослих у романі Г.Лі « Убити пересмішника»».

 

ІІІ.

 

docx
Додано
7 травня
Переглядів
511
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку