Семестрова контрольна робота із зарубіжної літератури 9 клас ІІ семестр

Про матеріал
Контрольна робота містить питання за творами, що вивчаються у ІІ семестрі 9 класу, а також питання з теорії літератури. Складається із тестових питань , питань з розгорнутою відповіддю.
Перегляд файлу

 

1.           Реалізм - це напрям у літературі, який характеризується ...

а) зображенням ідеальних героїв і почуттів 

б) правдивим, об'єктивним відображенням дійсності

в) піднесеною громадянською тематикою

 

2.           До основних ознак реалізму належить:

а) зв’язок із дійсністю, зображення типових образів і ситуацій

б) опис фантастичних явищ 

в) зображення незвичайних героїв у незвичайних обставинах

 

3.           Який зв'язок мав Оноре де Бальзак з Україною?

а) Бальзак одружився з мешканкою України;      

б) Бальзак приїжджав до друзів;

в) Бальзак лікувався в Україні; г) батько Бальзака з України.

 

4.           Повість Бальзака, що розповідає про лихваря і безмежну владу грошей над людьми, називається … 

а) "Кромвель"                                 б) "Гобсек"

в) "Батько Горіо"                              г) "Шагренева шкіра"

 

5.           Нора, героїня драми Г.Ібсена "Ляльковий дім", вісім років приховувала, що ...

а)  підробила фінансові документи      б) Фру Лінне - її подруга

в)  закохана в доктора Ранка                 г) посварилась із батьком

 

6.           Нора, героїня драми Ібсена, позичила гроші, щоб ...

а) мати привабливий вигляд, красивий одяг;     б) урятувати чоловіка;

в) урятувати батька; г) дати дітям гарну освіту.

 

7.           Який сюжет взяв за основу драми "Пігмаліон" Б. Шоу?

а) міф про скульптора, що закохався у власне створіння;         б) народну казку;

в) міф про художника;                                                              г) розповідь друга;

 

8.           Головна героїня драми "Пігмаліон", яку професор Хігінс випадково зустрів, вирізнялася ...

а) не зовсім чесним ставленням до покупців     б) пихатістю, грубістю

в) жахливою вимовою                                       г) лагідністю, гарними манерами

 

9.           Про що замислювався Хігінс, починаючи експеримент?

а) що скаже батько дівчини       б) чи заплатить йому Еліза гроші

в)  що скажуть у вищому світі   г) як зробити з квіткарки герцогиню

 

10.       Чому професор Хігінс погоджується займатися з Елізою?

а) відчуває до неї симпатію         б) це потрібно йому для наукової роботи

в)  на спір з Пікерінгом                  г) це йому вигідно , бо Еліза платитиме йому

 

11.       Справжнє ім’я Шолом-Алейхема, автора повісті "Тев'є-молочар":

а) Шолом Нохумович Рабинович;        б) Шолом Городецький;

в) Шолом Коваленко.

 

12.       "...дивлюся: виходять з лісу мені назустріч дві чудні якісь істоти, незвично закутані і вдягнені".        Кого зустрів Тев'є-молочар у лісі?

а) розбійників                                                       б) грибників

в) дві жінки, що пішли погуляти й заблукали      г) дітей шкільного віку

 

13.       Як віддячила родина жінок за добре діло Тев'є?

а)  Дали Тев'є троячку, як він просив       б) Дали Тев'є один грош

в)  Дали Тев'є кошик квітів                          г) Дали грошей, їжі, а згодом - корову.

 

14.       Як Тев'є з дружиною вирішили розпорядитися грішми, які дали Тев'є за допомогу жінкам?

а) Купити коней                          б) Позичати гроші під відсотки

в) Купити магазин                     г) Купити ще одну корову

 

15.       Чому Тев`є, який має стабільний дохід від продажу молочних продуктів, не може дати своїм донькам гарного приданого?

 

а) на Тев`є напали розбійники і пограбували      

 

б) Тев`є віддав свої заощадження родичу, який пообіцяв зробити "з карбованця три, а з трьох- десять" і так швидко розбагатіти. Але всі гроші було втрачено

 

16.       На кого перетворився собака із повісті М.Булгакова "Собаче серце" після операції професора Преображенського? а) став людиною            б) став кішкою

в) став мишею                     г) став роботом

 

17.       На якому органі собаці проводилася операція?

а) на нозі                             б) на хвості

в) на шлунку                      г) на головному мозку

 

18.       Назвіть автора і назву твору, з якого взято рядки:

-              Графиня веде життя просто героїчне, - сказав я йому.- Вона цілком присвятила себе дітям, дала їм чудове виховання і освіту, старший її син - премилий юнак.

-              Можливо.

-              Послухайте, хіба ви не зобов'язані допомогти Ернесту?

-              Допомогти Ернесту? - перепитав старий.- Ні, ні! Нещастя - кращий учитель. У злиднях він багато чому навчиться, дізнається ціну грошам, ціну людям - і чоловікам і жінкам.

 

автор_________________________________назва «___________________»

 

19.       Продовжи думку:

Повість Шолома-Алейхема "Тев'є-молочар" навчила мене__________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________

20.       Напишіть власне висловлювання (5-7речень):

Чи згодні ви з рішенням Нори покинути чоловіка і дітей? (за п'єсою Г.Ібсена "Ляльковий дім") Свою думку аргументуйте.

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Савощенко Олена Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2.  LordFox
    Дайте відповіді будь-ласка <3
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
До підручника
Зарубіжна література 9 клас (Волощук Є.В., Звиняцьковський В.Я., Філенко О.М.)
Додано
10 травня 2020
Переглядів
14641
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку