Про матеріал
Тестування з фізичної культури.
Тема: Здоров᾿язберігаючі технології на уроках фізкультури: традиції та інновації.
доров'я - один з найважливіших компонентів людського благополуччя, щастя, одне з невід'ємних прав людини, одна з умов успішного соціального та економічного розвитку будь-якої країни.
Питання про збереження здоров'я учнів у школі на сьогоднішній день стоїть дуже гостро. Інтенсивність навчальної праці учнів дуже висока, що є істотним чинником послаблення здоров'я і зростання числа різних відхилень в стані організму.
Стрижневою фігурою при цьому є постать учителя фізичної культури. Саме вчитель виконує головну роль в організації рухової діяльності учнів протягом навчального дня, формує мотиви, виховує звичку до систематичних занять фізичними вправами, підтримує зв'язок із сім'єю, спрямовує і контролює самостійну діяльність учнів.
Тому одним з головних завдань школи є створення умов для поліпшення фізичної підготовки учнів, стану їхнього здоров’я, розкриття творчої особистості кожного школяра, підвищення інтересу до уроків фізичної культури. Тобто, школа повинна:
зміцнювати здоров'я і сприяти гармонійному розвитку дитини;
формувати свідоме ставлення до здоров’я як найвищої соціальної цінності;
сприяти фізичному розвитку дитини;
впроваджувати методичні підходи до фізичного виховання на основі принципу «рух назустріч природі»;
здійснювати моніторинг стану здоров’я учнів, рівня фізичного розвитку та фізкультурно-оздоровчої роботи;
використовувати інноваційні здоров’язберігаючі освітні технології та акмеологічний підхід до навчання і виховання з метою підвищення інтересу до уроків фізичної культури.