Фізкультхвилинка!
Метою для створення, даної фізкультхвилинки стало, бажання відволікти психічну діяльність діток підчас уроку, збільшити їх сприймання та засвоєння теми уроку. Також хочу, зауважити, що в класах де є дітки з синдромом гіперактивності, введення фізкультхвилинок, допоможе заощадити час безпосередньо на викладанні шкільного матеріалу, і не буде відволікати на усунення поведінкових порушень дисципліни.
Фізкультхвилинка: «Аквалангісти»
Для проведення, фізкультхвилинки знадобляться картки з зображенням краба, мушлі, рибки.
(Кількість карток не обмежена, їх можна буде змінювати на інші, що забезпечить інтерес діток до виконання даного виду діяльності). Вчитель біля парти кожного з учнів, в хаотичному порядку викладає картки, зображенням до підлоги, а би дітки не бачили, що на них відображено. Розпочинаємо фізкультхвилинку, діти встають із за парт, вчитель пояснює правила виконання вправи: «Ми аквалангісти, зараз ми з вами вирушимо у подорож морськими просторами, затримуємо дихання, присідаємо біля парти, дістаємо одну картку і встаємо, дивимось на зображення і намагаємось показати власними рухами зображення картки».
(Одним з варіантів, виконання даної вправи, може бути попередній показ рухів відповідно до карток).
Дана фізкультхвилинка, стимулюватиме такі психічні процеси як увагу, пам’ять, швидкість мислення, при цьому ми виконуємо розминочку, що покращить функціонування м’язів та суглобів, забезпечить мозок надходженням кисню тим самим стимулюватиме його да подальшого засвоєння шкільного матеріалу.