Фізкультхвилинки на уроках англійської мови в 5 – 7 класах

Про матеріал
Фізкультхвилинки на уроках англійської мови в 5 – 7 класа фізкультхвилинки-римівки; фізкультхвилинки-пісні; фізкультхвилинки-ігри.
Перегляд файлу

                                               Фізкультхвилинки-римівки

     Учитель говорить слова вірша декілька разів та виконує дії, а учні повторюють дії за ним:

  1. Stand up!                                                    7.   Head and shoulders,

      Bend forward,                                                  Knees and toes,

 Bend back,                                                       Knees and toes,

 Bend right,                                                       Knees and toes.

 Bend left.                                                         Eyes, ears,

 Sit down.                                                          Mouth and nose.

  1. The wind blows,                                         8.   Stand up!

      The wind blows.                                               Hands up,

      The leaves fall down,                                       To the side,

      The leaves fall down.                                       Turn left,

      We gather the leaves,                                       Turn right.

      We gather the leaves.                                        One, two, three, hop!

      And we jump!                                                   One, two, three, stop!

  1. Stand up!                                                     9.  Step – step, clap – clap,

Clap your hands in front,                                  Step – step, clap – clap.

Clap your hands behind,                                   Nod your head and turn around

Clap your hands above,                                     And then you clap, clap, clap.

Sit down.                                                           Hands up, clap – clap,

  1. I wiggle my fingers,                                          Hands up, clap – clap.                           

      I wiggle my toes,                                               Nod your head and turn around        1

      I wiggle my shoulders,                                      And then you clap, clap, clap.

      I wiggle my nose.                                       10. I have ten little fingers

      Now no more wiggles are left in me,                And they all belong to me.

      I will be still as still as still can be.                   (Руки зігнути в ліктях перед собою,

5.   Up, down, up, down                                          обертальні рухи кистями.)

         (Піднімаємо та опускаємо руки)                 I can shut them up tight,

      Which is the way to London town?                   I can open them wide,

                               (Крокуємо на місті)                I can put them together

      Where? Where?                                                 Or make them all hide.

                           (Повороти в сторони.)                      (Стиснути пальці в кулак,

      Up in the air,                                                            широко розкрити, притиснути

                                 (Дивимося вгору.)                       подушечки пальців до великого           

      Close your eyes                                                       пальця, заховати руки за спину.)

                      (Закриваємо очі руками.)                I can make them jump high,    

     And you are there!                                              I can them jump low,

               (Розводимо руки в сторони.)                 I can fold them quitеly

  1.   Hands up! Hands down!                                   And hold them just so.

           Hands on hips, sit down.                                    (Пальці растопирити, спочатку

Stand up! Hands up!                                          підняти руки вгору, потім опустити,

Bend left, bend right.                                         скласти руки долоньками разом.)                                                                                                                                

                                 Фізкультхвилинки – пісні

                                                                                                                                                

DO EVERYTHING TOGETHER (suit the actions to the words)

Clap, clap, clap your hands,

Clap your hands together.

Clap, clap, clap your hands,

Clap your hands together.

Sing, sing, sing a song,

Sing a song together.

Sing, sing, sing a song,

Sing a song together.

Wink, wink, wink your eyes,

Wink your eyes together.

Wink, wink, wink your eyes,

Wink your eyes together.

Dance, dance, dance a dance,

Dance a dance together.

Dance, dance, dance a dance,

Dance a dance together.

Spin, spin, spin around,

Spin around together.

Spin, spin, spin around,

Spin around together.

Ride, ride, ride your bikes,

Ride your bikes together.

Ride, ride, ride your bikes,

Ride your bikes together.

Wash, wash, wash your face,

Wash your face together.

Wash, wash, wash your face,

Wash your face together.

March, march, march, march to bed,

March to bed together.

March, march, march, march to bed,

March to bed together.

                                     Shine, shine, shine your shoes,

                                     Shine your shoes together.

                                     Shine, shine, shine your shoes,

                                     Shine your shoes together.

               http://festival.1september.ru/articles/210672/img3.gif                               3

 

HEAD , SHOULDERS…

Head, shoulders, knees, and toes,

Knees and toes.

Head, shoulders, knees, and toes,

Knees and toes.

Eyes and ears, and mouth and nose.

Head, shoulders, knees, and toes.

Knees and toes.

Hands on your hips,

Hands on your knees,

Put them behind you

If you please

I put my hands upon my hips,

I turn myself around,

I raise my hands upon my head

And then I touch the ground.

Then I put them in front of me

Arms and legs, feet and hands,

Feet and hands.

Arms and legs, feet and hands,

Feet and hands.

Eyes and ears, and mouth and nose.

Arms and legs, feet and hands.

Feet and hands.

Touch your shoulders,

Touch your nose, .

Touch your ears,                                                 

Touch your toes.                                   

My hands upon my head I place,

On my shoulders, on my face.

Then I raise them up on high

And make my fingers quickly fly.

And gently clap: one, two, three.

                            Stand up! Stand straight! Hands up! Hands down!

                            Hands to the sides! Hands forward! Hands backward!

                            Hands on your hips!

                            Turn to the left! Turn to the right!

                            Bend left! Bend right!

                            Bend down, your hands touching your toes.

                            Hands up! Grow as tall as a tall tree! Nod your head!

                            Turn your head to the left, to the right!

                            Stretch yourselves! Move your fingers!

                                     img5

IF YOU HAPPY…

If you are happy and you know it,

Clap your hands.

If you are happy and you know it,

Clap your hands.

If you are happy and you know it,

And you really want to show it,

If you are happy and you know it,

Clap your hands!

If you are happy and you know it,

Snap your fingers.

If you are happy and you know it,

Snap your fingers.

If you are happy and you know it,

And you really want to show it,

If you are happy and you know it,

Snap your fingers!

If you are happy and you know it,

Nod your head.

If you are happy and you know it,

Nod your head.

If you are happy and you know it,

And you really want to show it,

If you are happy and you know it,

Nod your head!

If you are happy and you know it,

Stamp your feet.

If you are happy and you know it,

Stamp your feet.

If you are happy and you know it,

And you really want to show it,

If you are happy and you know it,

Stamp your feet!

If you are happy and you know it,         4

Click your tongue.

If you are happy and you know it,

Click your tongue.

If you are happy and you know it,

And you really want to show it,

If you are happy and you know it,

Click your tongue!

If you are happy and you know it,

Say OK.

If you are happy and you know it,

Say OK.

If you are happy and you know it,

And you really want to show it,

If you are happy and you know it,        Say OK!                                               

If you are happy and you know it,

Do all six.

If you are happy and you know it,

Do all six.

If you are happy and you know it,

And you really want to show it,

If you are happy and you know it,

Do all six!

http://festival.1september.ru/articles/210672/img4.gif

  1. Гра «У магазині» ( 8 хвилин)

На  столі  розкладені  малюнки  із  зображенням  фруктів, овочів  та  інших продуктів. Учні  по  черзі  стають  біля  столу  в  ролі  «продавця», решта – «покупці». Гра  відбувається  у  формі  діалогу:

  • Good morning!
  • Good morning!
  • Can I have / buy a plum?
  • Here you are!
  • Thank you.
  • You are welcome.
  • Good-bye!
  1. Гра «Pass the ball round» (7 хвилин)

Учитель дає учням два м’ячі. За командою «Pass the ball round!» учні починають

                                                                                                                                       5

передавати  м’ячи  по  колу: один  праворуч  від себе, а другий ліворуч. Всі учні

промовляють  слова: «Pass the ball round!» Коли  м’ячи  зустрінуться, учні з м’я-

чами  виходять  на  середину кола, підкидають м’ячи вгору, промовляючи: «Up!

Up! Up!». Після  цього  учні  стають  на  свої  місця, і  гра  повторюється.

  1. Гра «Їстівне – неїстівне» (5 хвилин)

Учитель вибірково кидає м’яч учням, які стоять перед ним, і називає різні слова,

як їстівні (слова до теми «Їжа /Food»), так і неїстівні. Якщо  учень  ловить  м’яч, це  означає, що  він  згоден  з’їсти  те, що учитель йому пропонує. Якщо ні – це

означає, що  він  відмовляється. Потім  роль  вчителя  може  виконувати  учень.

  1. Гра «Make a figure» (6 хвилин)

Учні  роблять  коло  і  всі  разом  кажуть:

         Hop and run and play and crawl,

         These are movements

         We do all.                                                                                                           

         Make a figure we will try

         In the twinkling of an eye.

Наприкінці  рисівки  вчитель  плескає  в  долоні, і  діти  розбігаються  по  всій кімнаті. Після цього сигналу всі гравці зупиняються на місці і набувають певної пози. Учитель  запитує, кого  зображає  учень, або  відгадує  сам. Гру  можна проводити  2-3  рази. Можна  обрати  ведучого, який  буде  визначати, яка  фігура  найкраща.

  1. Гра «Хто швидше рахує?» (8 хвилин)

Група ділиться на дві команди. Команди встають у коло  і  починають  рахувати.

Перший учень  кидає м’яч  і  каже: «One». Потім  другий  кидає  і  каже: «Two». Вони намагаються зробити це якнайшвидше. Якщо м’яч упав, лічба починається

Спочатку. Учитель може зупинити гру в будь-який момент. Та команда, яка до-

рахувала до більшого числа, отримає бал.

  1. Гра «Збери портфель/сумку/ранець» (4 хвилини)

На столі розкладено шкільне приладдя. Учням пропонується як швидше скласти речі у портфель. При цьому вони повинні називати їх англійською.

  1. Гра «Зіпсований телефон» (5 хвилин)

Гра проводиться по рядах, де у кожному не менше 5 гравців. Учитель або учень

пошепки  говорить  першому  гравцеві  в  кожному  ряді  одну і ту саму фразу (з теми уроку). Перший повертає голову вліво і шепоче другому і т. ін. Говорячи

інше слово, гравець повертає голову вправо.

  1. Гра «Відчуття ліктя» (6 хвилин)

Учні стають у коло. Потім повертаються попарно обличчям один до одного. Це партнери. Коли  вчитель  або  учень  промовляє  фразу: «Elbow  to  elbow», учні мають доторкнутися ліктями один до одного. Далі подаються команди «head  to

head», «nose  to  nose», «ear  to  ear», «hand  to  hand», «leg  to  leg», «knee  to knee», використовуючи  назви  різних  частин  тіла.

  1. Гра «Упізнай слово» (10 хвилин)

Для цієї гри необхідна кольорова крейда.

Учитель у довільному порядку пише на дошці вивчені слова. Учні читають їх вголос. Потім клас ділиться на дві команди. Кожна з команд отримує крейду

різного кольору. Учитель  називає  слово, а  перший  учень  з  кожної  команди біжить до дошки та обводить слово. Потім – другий, третій… Виграє команда, яка обведе більшу кількість слів.                                                                             6

    10. Гра «Boasting game» (4 хвилини)                                                                           

          Учні змагаються у кількості рухів, які вони можуть назвати й продемонструвати.    

          Кожний  по  черзі  показує  рух  і  називає  його  англійською, а  всі повторюють.

          Виграє  той, хто  назве  найбільшу  кількість  дієслів.

  • I can jump (стрибає).
  • I can swim (імітує плавання).
  • I can run (біжить).
  • I can dance (танцює).

11.Гра «Крок – слово» (7 хвилин)

     Ведучий  розкладає  на  столі  картки  зворотною  стороною  до  гори. На  них

     написано: animals, food, furniture, numbers, colours, school, house, transport, sport.

     Один з учасників витягає картку і починає робити кроки, називаючи, наприклад,

     тварин, якщо йому дісталася ця картка. Якщо  запас  слів  гравця  вичерпався, а

     хтось інший знає ще якісь слова, він може спробувати зробити більше кроків.  6 

   12. Гра «Снігова куля» (5 хвилин)

    Перший гравець вимовляє коротке речення, яке  складається  з  3-4 слів. Другий

    повинен  повторити  його  і  додати  до  нього  своє. Наступні  гравці  за  чергою

    роблять те саме. Той, хто не може в пам’яті відновити усі речення, вибуває з гри.

  1. Гра «Назви слова на букву» (5 хвилин)

Необхідно за чергою вставати та називати слова, які починаються на одну й ту саму букву. При цьому можна називати не лише іменники, але й дієслова, прикметники, інші частини мови. Виграє той, хто назве більше слів.

 

docx
Додано
19 вересня 2021
Переглядів
836
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку