КТП з англійської мови за підручником Т.Пахомової 6 клас(2 рік навчання)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для учнів 6 класів (2 години на тиждень) за підручником Тетяни Пахомової.
Перегляд файлу

Навч.

год.

Дата

Розділ./Тематика

ситуативного

спілкування

Мовленнєві

зразки

Лексика

Граматика

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Читання

Змістові лінії

Д/З

Примітки

1.

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

Повернення до школи

 

 

 

 

 

Шкільне життя.

 

 

 

 

 

 

 

 

Улюблені предмети.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Види діяльності на уроці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У шкільній їдальні.

 

 

In the picture I can see…

I think…

Loch Ness is in …

Picture …is not in the British Isles.

Term, correct, sweatshirt, trousers, skirt, shorts, foreign, underline, note, go red, imagine,

registration, assembly, classroom, class teacher, lessons, cafeteria, uniform, school shop, lunchtime, PE kit, locker,

timetable, Drama, Technology, Math, History, Music, RE, Science, PE, Art, Geography, Italian, German, English, subject, surf the Internet, understand, grammar,

who, what, where, which, when, why, how,

every morning, always, never, usually

 

Revision:

Present Simple

(стверджувальна, питальна та заперечна форма)

 

Повторення: Question

Words

Питання з Who/Which

 

A grammar card for the ‘Simple present’

p.p.7, 9

Describing pictures p.p.7, 9

Describing pictures p.7

p.8

Громадянська відповідальність

Демонструє розуміння потреби працювати разом.

 

Здоровя та безпека

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

Our school starts at…

We talk about problems in drama.

School uniform is a good idea.

I like this. I don’t like that.

 

Ex.3, p.11

 

Ex.2, p.11

Ex.4, p.11

 

Ex.4, p.11

 

Ex.1, p.10,11

Ex.2, p.11

 

Пропонує

варіанти участі

школи/класу в

житті громади.

Обговорює

шкільні правила.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

Let’s talk about …

To do experiments, to really love/hate the subject, to have fun, to do role plays, to learn about numerals, to sing songs, to learn about people in the past, to watch videos, to know some words. He has English from 8:30 to 9:30 

 

Ex.1(b ,c), p.12

Ex2(a), p.13

Ex.3, p.13

 

Ex.1(a), p.12

Ex.2(b, c), p.13

Ex.4, p.13

 

 

Ex.1(c), p.12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

How do you say ‘Hello’ in Australia?

What’s the best thing…?

What drinks/food/fruit/vegetables do you like?

Which apple do you want: the red apple or the green apple?

Who is that boy? p.14

Ex.1,2, p.14

Ex 4,5, p.15

Ex.6, p.15

 

Ex.3, p.15

Who is that boy? p.14

Ex.2, p.14

Ex.4, p.15

 

 

 

 

 

 

 

Every morning I/he/she usually…In the afternoon I/he/she always… I /he/she/ never…in the evening. When I am/he/she is tired, I/he/she usually…

Ex.1 (b), 2, 3, p17.

 

Ex.1(b, c), p.16

 

Ex.1(a), p.16

Ex.1(a ,c), p.17

 

Ex.2, p.17

Ex.3, p.17

 

 

 

 

 

 

 

 

Навч.

 год.

Дата

 

Розділ./Тематика

ситуативного

спілкування

Мовленнєві

зразки

Лексика

Граматика

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Читання

Змістові лінії

Д/З

Примітки

6.

 

Після уроків.

To be nuts about somebody.

You’re boy funny, Emma!

Learn, leave, whisper, mad,  underline, pass, believe, choice

 

Ex.1, p.18

Ex.2, p.19

Ex.3,4,5, p.19

 

Ex.1, p.18

 

 

 

7

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

Домашнє читання.

 

Контроль навичок вживання вивчених лексичних одиниць та граматичних структур.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

Покупки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bідвідування  магазинів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Види магазинів.


 

 

 

 

 

 

Основний асортимент товарів.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гроші.
 

 

I’d like to go to Camden Market.

No, I

D rather go to Harrods.

The market/shop is open from…to…

Pocket money, piggy bank, ice rink, team, match, concert, zookeeper, hairdresser, market, store, shopping centre, clothes, cheap, visitors, popular, sales days,

hundred, thousand, million, surprised, fed up, horrible, great, cool, embarrassing, to be angry with, half an hour, adventure,

 

Present Simple for stories

 

Структури there is/ there are.

 

 

Дієслово to be:

 

- стверджувальна та заперечна форма

- короткі відповіді на загальні питання

 

Сполучники : when, because та and

 

Прийменники місця: in, at, on.

 

 

What do you do in this weekend? p.22

Ex.3,p.24

 

Ex.1(a), p.23

Ex. 4, p.24

Ex.2,p.24

Ex.5,p.24

 

What do you do in this weekend? p.22 Ex.1(b), p.23

 

Ініціативність і підприємливість

Ідентифікує

власні права і

обов’язки як

споживача.

Ставить

запитання про

можливості

купівлі товарів та

замовлення

послуг у мережі

Інтернет.

 

 

10.

 

How is your usual weekend? The match is cool. The boys are surprised. How is it?

Where are you? What do you usually do on weekends?

 

 

How is your usual weekend? p.25

Ex1,2, p.25

Ex.4,5, p.26

Ex.6,p.26

 

How is your usual weekend? p.25

Ex.3,p.26

 

Тлумачить

функцію грошей у

суспільстві.

 

 

11.

 

Thanks for your mail.

I’m happy when…

I like to…

Write soon.

On Monday she is writing… p.27

Ex2,p.27

Ex.3,p.28

Ex.5,p.28

Ex.4,p.28

On Monday she is writing… p.27

Ex.1,p.27

 

 

 

12.

 

Terry asks his parents for a sick note. My dream is always to be blond. She does not like when I ask her.

Look at your hair, Terry! p.29

 

Ex.1,2,p.29

Look at your hair, Terry! p.29

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.

 

What’s the matter?

I’ve got an idea/a problem.

What is wrong with?

Ex.2,3,p.30

Ex.4,p.31

 

Ex.1,p.30

Ex.3(c), p.30

Ex.3(c), p.31

Ex.2,3, p.30

 

 

 

 

Навч.

 год.

  

Дата

Тематика

ситуативного

спілкування

Мовленнєві

зразки

Лексика

Граматика

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Читання

Змістові лінії

Д/З

Примітки

14

 

Покупки

I think… I guess…. Maybe … I am sure..

 

 

That’s why Barker barks! p.32

 

Ex.1,p.33

 

Ex.2,p.33

 

That’s why Barker barks! p.32

 

 

 

 

 

 

 

15.

 

 

16

 

 

 

 

Повторення та систематизація вивченого матeріалу  (pp.34, 35)

 

 

Контроль навичок вживання вивчених лексичних одиниць та граматичних структур

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.

 

 

Ми всі потребуємо  друзів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зовнішність.

 

 

 

 

 

 

 

 

Mої друзі.

 

 

 

 

 

 

 

 

Зовнішність.

 

 

 

 

 

 

 

 

Риси характеру.

 

 

 

 

Людина.

 

 

 

 

 

 

Частини тіла.

 

 

 

Відвідування лікаря.

 

 

 

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

Контроль аудіювання.

 

 

Контроль читання

 

 

to be upset with,

to be scared of,

to laugh at,

 to hit smb. On the head, to be good at smth. 

Bully, cry, accent, to push off, to hurt, to feel sick, accident, , hospital, message, to go out, polite, jealous, worry, shy, to get wrong, mark, ear, arm, body, nose, mouth, hand, finger, back, knee, toe, elbow, stomach, leg.

Прислівники

Частотності

(never, sometimes, often, always)

 

Present Simple (стверджувальні, питальні та заперечні речення)

 

Сполучники : which/who

Ex.3,p.39

 

Ex.2,4,p.39

Ex.1,5,p.39

Problem page p.38

 

Громадянська відповідальність

Демонструє розуміння потреби працювати разом.

 

Здоровя та безпека

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя

 

 

 

18.

 

What’s up?

To send a present to smb, to finish Geography project, to help smb. with homework, to invite smb. for supper.

I’m sorry. p.40

 

Ex.1,p.40

Ex.2(b), p.40

Ex.4(b),p.41

Ex.5,p.41

 

Ex.2(a),p.40

Ex.3,p.41

Ex.4(a),p.41

Ex.6,p.41

 

I’m sorry. p.40

 

 

 

 

 

 

19.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

21

 

How do you do that? Where do you find that? When does that happen? The doctor checks his eyes and his arm.

How do you do that? p.42

Ex.3(a),p.43

Ex.1,2,p.43

Ex.3(b),p.43

 

How do you do that? p.42

Ex.4,p.43

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

23

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

25

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

This is the story of a kid who has problems. This is the accident that happens in the street.

Ex.1 -4,p.45

Ex.1(c),p.44

Ex.2,p.44

 

 

 

Ex1(a,b),p.44

Ex4,p.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навч.

год.

 

Дата

Розділ./Тематика

 ситуативного

спілкування

Мовленнєві

зразки

Лексика

Граматика

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Читання

Змістові лінії

Д/З

Примітки

 

27

 

 

 

28

 

 

 

 

 

 

29

 

 

 

 

 

 

 

30

 

 

 

 

31

 

 

 

 

32

 

 

 

 

 

 

33

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль говоріння

 

 

Повторення та систематизація вивченого матеріалу (с.48-49)

 

 

 

Контроль навичок вживання вивчених лексичних одиниць та граматичних структур (усно)

 

Узагальнення та систематизація знань за ІІ семестр.

 

Tрадиції харчування. Харчування.

 

 

 

Уподобання в їжі.

 

 

 

 

 

Здорова їжа.

 

 

 

Проектна робота на тему: «Їжа»

 

 

 

 

 

 

 Уподобання в їжі. Вживання  some , any.

 

 

 

 

Здорове харчування.

 

 

 

 

Корисні продукти харчуваня.

 

 

 

 

 

 

 

Контроль навичок  вживання  вивчених лексичних одиниць та граматичних структур.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Takeaway, fast food, snack, restaurant, to get hungry,  to order, course, starter, dessert, diet, minestrone, lassi, pizza with ham and cheese, spicy lamb curry, sweet and sour pork, sausage, chips, chicken, spicy, sour, sweet, fish, spaghetti, rice, salad, pudding, plate, bowl, knife, fork, spoon, glass, to set the table, , tasty, fresh,

Beans, carrots, potatoes, tomatoes, lettuce, oranges, pears, bananas, peas, healthy food, meal

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ступені порівняння прикметників.

 

Винятки.

 

Структури з Should/shouldn’t.

 

Модальні дієслова must, mustn’t, needn’t, should, shouldn’t.

 

Вживання some/any.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.3,p.51

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.1(a),p.51

Ex.2,p.51

 Ex.4(b),p.51

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.1(b),p.51

Ex.4(a),p.51

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.3,p.51

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність

Обговорює вибір

продуктів,

корисних для

здоров’я.

 

 

 

 

34

 

 

 

 

 

 

 

35

 

 

 

 

 

 

36

 

 

 

 

Curry is spicier than pizza. I think food at…is better. It can’t be worth than… nothing is more boring than… I think pizza is the best!

Fast food. p.52

Ex.2,p.52

Ex3,4,p.53

Ex.1,p.52

Fast food. p.52

Обговорює різні

способи

приготування їжі

для збереження

здоров’я та

дотримання

безпеки

Обговорює

особливості

харчування у

підлітковому віці

та харчові звички.

 

 

 

 

 

 

37

 

 

 

 

 

Should I go on a diet? You must watch… You mustn’t stop… You needn’t go on ..

Should I go on a diet? p.54

Ex.1,p.54

Ex.3,5,p.55

Ex.2,p.54

Ex.6,p.55

Should I go on a diet? p.54

Ex.4,p.55

 

 

 

 

 

 

 

 

 

38

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Have you got any potatoes?

Sorry, I haven’t got any … left, but I’ve got some… Do you need any…? We’d like… May we have the bill, please?

At the market. p.56

Ex.2,3,4, p.57

Ex.3,p.56

Ex.1,5,,p.57

Ex.1,p.56

Ex.2,p.56

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навч.

 год.

 

Дата

Розділ./Тематика ситуативного

спілкування

Мовленнєві

зразки

Лексика

Граматика

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Читання

Змістові лінії

Д/З

Примітки

39

 

 

 

 

 

 

 

 

 

40

 

 

 

Медіа: музика і більше.

 

 

 

 

 

 

Фільми, види фільмів.

 

 

 

 

 

Інформаційні технології в нашому житті.

 

 

 

 

 

 

 

 

Види дозвілля.

 

 

У молодіжному клубі.

 

 

 

 

 

Домашнє читання

Update your media! You can copy pictures onto your PC. Can you…with your….?

 

Update, take pictures, digital camera, MP3 player, DVD player, use, PC, to delete, to download, to record, to print, to explain, to click, 

 Website, fan, to go bananas, to get ready, to drive crazy, to collect, helpful

 

Контрастування часових форм:

Present Simple; Present Progressive.

 

(стверджувальна, питальна та заперечна форми)

 

Питання та короткі відповіді з дієсловом to be.

Ex5., p.65

Ex.1-4, p.64

Ex.6, p.65

 

 

Громадянська відповідальність

Пояснює правила

поведінки у

закладах

культури.

 

 

 

 

 

 

41

 

 

 

 

 

 

 

 

 

42

 

 

 

43

 

 

 

 

 

 

44

 

The CD is super! Sam is surfing the Internet. Sam always finds…

Emma and her parents usually leave…

There is always something for you, Terry! p.66

Ex.3,4, p.67

 

Ex.1,2, p.67

Ex.4, p.71

There is always something for you, Terry! p.66

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Наводить

приклади впливу

музики на

здоров’я і

самопочуття

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

He isn’t eating at the moment. Are they singing? Is she doing…?Do you act in plays in school? Yes, I do. Does

Have you two gone bananas? p. 68

Ex.3-5, p.69

 

Ex.1, p.68

Ex.2, p.69

Have you two gone bananas? p. 68

 

 

 

 

 

45

 

 

 

46

 

 

47

 

 

48

 

 

 

49

 

50

 

 

 

51

 

 

Це наш світ!

 

 

 

Погода.Природа

 

 

Шкільна екскурсія.

 

 

Природні явища.

 

 

 

Прогноз погоди.

 

Домашнє читання

 

 

Контроль навичок вживання вивчених лексичних одиниць та граматичних структур

 

 

Let’s plan a day trip. Where can we go? We can go to… What can we do there? You can learn about the environment. What will the weather be like? What should we take?

 

 

 

World, plant, invironment, forecast,clowdy, rain, degree, fog, invitation, farm,flood, power,

address, sheep

river, fish, cold, warm,

sunny, foggy,

snowy, windy, storm, rescue

 

 

The “will” future

(стверджувальні, питальні та заперечні речення).

 

Питання та короткі відповіді з дієсловом to be

 

A trip to Exmoor.

p. 76

ex. 2, p. 77

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Розглядає

природу як

цілісну систему.

Здоров’я і безпека

Робить

повідомлення про

складні погодні

умови

Оцінює вплив

навколишнього

середовища на

здоров’я людей

свого регіону

 

 

 

 

 

 

Навч.

 год.

Дата

 

Розділ./Тематика ситуативного

спілкування

Мовленнєві

зразки

Лексика

Граматика

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Читання

Змістовії лінії

Д/З

Примітки

52.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

53

 

 Канікули в Ірландії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Свята i традиції.

 

 

 

 

 

Україна чи Ірландія.Підрядне речення умови із сполучником if

 

 

 

Oсновні свята Великої Британії й України.

 

 

I like big cities. The sea is calm near … I want to visit...and it’s near… I like …food/music… I have friends/relatives/… there.  

Holiday, swap, coast, probably, sea, to fly, castle, city, airport, journey, luggage, customs, departure, gate, envelope, neighbor, to come true, set off,

Прислівники способу дії (loudly, slowly happilly)

 

Підрядні речення умови із сполучником if

 

Swapping houses.

p. 90

Ex. 3, p. 91

Ex.1,2, p. 91

 

Ex.4, p. 91

Swapping houses.

p. 90

 

Громадянська відповідальність

Порівнює свята й

традиції в різних

країнах.

 

 

 

 

54

 

 

 

 

 

 

55

 

She’s busily packing a bag.

If you go to …, they will …

 

Who is in the story? When do things happen? Where are the people? The story is interesting/boring/… becausе

That’s a good idea.

 p. 92 Things that go bump in the night p.96

Ex.2.34, p. 93

 

Ex. 1, p. 92

That’s a good idea. p. 92

 

 

 

56

 

 

 

57

 

 

 

 

58

 

 

 

59

 

 

 

 

60

 

61

 

62

 

63

 

64

 

65

 

 

 

 

 

66

 

 

 

 

 

 

 

67

 

 

68

 

 

69

 

 

 

 

 

 

 

 

70

 

Різдво та Новий Рік в Україні та Великобританії.

 

Державні свята у Великобританії та України.

 

 

Домашнє читання.

 

Соціокультурна мозаїка.

 

Шкільні правила.

Контроль письма..

Контроль читання

Контроль аудіювання.

Контроль говоріння.

Фаст-фуд.

 

Найвидатніші постаті сучасності

 

 

Проектна робота на тему:“ Школа моєї мрії”

 

 

Домашнє читання.

 

 

Контроль навичок вживання  вивчених лексичних одиниць та граматичних структур.(усно)

 

Узагальнення та систематизація знань за ІІ семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (2-й рік навчання) 6 клас (Пахомова Т.Г.)
Додано
21 вересня 2021
Переглядів
2503
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку