ФІЗКУЛЬТУРНА РОЗВАГА
«ЗАБАВИ»
Мета: удосконалювати навички ходьби, бігу, стрибків, кидання і ловіння м’ячів, рухові дії з м’ячем для гри у футбол, орієнтування у просторі; розвивати фізичні якості: швидкість, спритність, витривалість, силу, окомір;
стимулювати активність кожної дитини з урахуванням її індивідуальних можливостей, забезпечувати диференційований підхід до оцінки результатів її дій, надати можливість відчути задоволення і радість від рухів у спільній діяльності; вільно і природно використовувати набуті рухові уміння й навички, виявляти творчість, самостійність, активність, ініціативність у руховій діяльності; підтримувати бадьорий, радісний настрій;
виховувати у дітей бажання займатися фізичними вправами.
ХІД РОЗВАГИ:
Зміст: Діти поділяються на дві команди. Команди шикуються в колони. За командою капітани починають бігти до кубика. Треба добігти до кубика, повернутися назад, взяти за руку наступну дитину, вже вдвох добігти до кубика, повернутися назад, взяти третю дитину і т.д. Перемагає та команда, яка першою виконає завдання.
Організація полілогу «Зимові й літні види спорту». Запитання до дітей, щоб з’ясувати, які вони знають види спорту. Обладнання: картинки із
зображенням різних видів спорту.
Вправа «Зимові й літні види спорту». Вихователь роздає дітям фішки червоного (літні види спорту) й синього (зимові види спорту) кольорів. Називає певний вид спорту і пропонує дітям підняти фішку відповідного кольору.
Інтелектуально-мовленнєве завдання «Продовжи речення»:
М’яч для гри у футбол називають …… .
М’яч для гри у баскетбол називають…….
Для гри у хокей потрібні ……..
Для гри в теніс використовують ……..
За правилами гри у футболі слідкує ………
Футболісти грають у футбол на ………..
Зміст: Діти поділяються на дві команди. Команди шикуються в колони, беруться обома руками за канат. За свистком команди починають тягнути канат на себе. Перемагає та команда, яка перетягне суперників на свою половину.
Зміст: Діти поділяються на дві команди. Команди шикуються в колони. За командою капітани починають бігти до кубика, імітуючи рух коня. Треба добігти до кубика, повернутися назад, передати іграшкового коня наступному гравцю та стати у кінець колони. Перемагає та команда, яка першою виконає завдання.
Зміст гри: діти шикуються у коло і передають один одному по колу два м’ячі різного кольору: «один м’яч доганяє іншого».
Зміст: Діти поділяються на дві команди. Команди шикуються в колони. За командою капітани починають передавати м’яч над головою. Останній у колоні, отримавши м’яч, оббігає праворуч свою колону і стає попереду капітана. Потім також передає м’яч над головою. Гра триває доти, доки капітан з м’ячем не стане останнім у колоні і не отримає м’яч. Тоді він біжить на початок колони, стає на своє місце і підіймає руки з м’ячем вгору. Перемагає та команда, яка першою виконає завдання.
Зміст: Діти поділяються на дві команди. Гравці обох команд шикуються в колони за лінією старту. Гравці, що стоять першими в колоні, затискають між ногами (між колінами чи гомілками) м’яч і стрибають до кубика, навколо нього і назад до команди, передають м’яч наступному гравцеві. Гра триває доти, доки останній член команди не закінчить гру і м’яч знову не опиниться у першого гравця. Виграє та команда, яка першою виконала завдання.
Зміст: за бажанням учасники команд по черзі мають прокотити м’яч у ворота.
Зміст: у кожного з дітей позаду за пояс заправлена стрічка.
Завдання: треба рухатися так, щоб вхопити стрічку іншого гравця, а свою зберегти. Той, хто втратив свою стрічку, вибуває з гри.